یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره بررسی پایداری فازی در پلاریزاسیون فیبر نوری با پردازش سیگنال متعامد

اختصاصی از یاری فایل مقاله درباره بررسی پایداری فازی در پلاریزاسیون فیبر نوری با پردازش سیگنال متعامد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی پایداری فازی در پلاریزاسیون فیبر نوری با پردازش سیگنال متعامد

30صفحه

یک محقق پس از انتخاب و تعیین موضوع تحقیق باید به دنبال تعیین روش تحقیق باشد. شیوه‌ی انجام دادن هر کار و یا طرز اجرای هر هدف و برنامه را «روش» می‌نامند. در این فصل از تحقیق با در نظر گرفتن موضوع تحقیق که بررسی پایداری فازی در پلاریزاسیون فیبر نوری با پردازش سیگنال متعامدبه بررسی پارامترهای مدنظر طراحی و همچنین تجزیه و تحلیل قطبیت و پلاریزاسیون فیبر نوری  می­پردازیم.

برقراری ارتباط مسیله ای مهم برای انسان به شمار می آید به چرا که  نخستین بار برای  برقراری ارتباط از شیوه هایی مثل آتش و و یا انعکاس نور خورشید توسط آیینه استفاده می شده است و همچنین از نظایر آن بهره می برده استروش استفاده از جو برای انتقال نور یکی از روش های ابتدایی در مهندسی مخبرات برای ایجاد ارتباطات بود.استفاده از لوله و کانال برای هدایت نور در داخل آن با لاستفاده از عدسفیبر های نوری ، محیطی شفاف برای انتشار برای انتشار نور هستند وشیشه ، محیطی شفاف و کم تضعیف است که در مخابرات نوری کاربرد بسزایی دارد  و همچنین  آینه یکی از روش های مهندسی ارتباطات می باشد . در مهندسی مخابرات تمام انتقال‌های رادیویی و آنتن‌های دریافت پلاریزه می‌شوند. مخصوصا وقتی که در یک رادار اکثر آنتن‌ها پلاریزاسیون دایره‌ای عمودی یا افقی را منعکس می‌کند..

                

 

 

 

روش تحقیق

 

 

شکل3-1. شمای کلی نمودار ترکیب کننده مایکروویو به کمک نور بر اساس نورهای متعامد با فاز همدوس. POLG، ژنراتور موج نوری متعامد با فاز همدوس می‌باشد. نقاط a و b به ترتیب پورت‌های خروجی POLG و شیوه آمیختگی پیشنهادی هستند.

حوزه این OC های متعامد توسط رابطه زیر به دست می‌آید:

(1)                                                                                                    

که E1و E2دامنه‌های اصلی OC ها، f1 و f2فرکانس هر دو OC و  اختلاف فاز اولیه بین OC های متعامد است. به طور یقین مشخص می‌شود که جهت قطبش نور l1 موازی با محور y می‌باشد به طوریکه موج‌های نوری متعامد به EOM ایده ال وارد می‌شوند. در این مورد، خروجی موج نوری مدوله شده از EOM می‌تواند به صورت زیر بیان شود:

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره بررسی پایداری فازی در پلاریزاسیون فیبر نوری با پردازش سیگنال متعامد

دانلود اقدام پژوهی ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری

اختصاصی از یاری فایل دانلود اقدام پژوهی ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری


دانلود اقدام پژوهی ترویج  فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری

 

 

 

 

 

 

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم ؟

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 27 صفحه

قیمت 2500 تومان

قسمتی از مجموعه

  چکیده

یکی از ضرورت های نظام آموزشی، موفقیت در ادامه و گسترش مهارتهای لازم تحصیلی در دانش آموزان است. یک راه برای دستیابی به عملکرد بهتر در آموزشگاه، استفاده از روشها و فنون مطالعه ویادگیری است. دو عنصر اساسی معلم و دانش آموز در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این دو عنصر می باشد. تاکنون در مورد راهبردهای آموزشی و روشهای تدریس معلم تحقیقات خوبی صورت گرفته است و معلمان در دوره های مختلف با روشها و راهبردهای آموزشی آشنا می شوند ولی به عنصر اساسی دیگر فرایند آموزش ویادگیری یعنی دانش آموز وروشها و راهبردهای یادگیری او توجه چندانی صورت نگرفته است.

امروزه جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان و کمک به ارتقای عملکرد تحصیلی آنان به عنوان یک اصل مهم در نظام آموزشی هر جامعه مورد نظر است. استفاده از راهبردهای یادگیری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تاثیر می گذارد. یک دانش آموز همانگونه که نیازمند یادگیری خواندن، نوشتن و حساب کردن است، باید نحوه مطالعه و یادگیری را نیز بیاموزد. در واقع اساس منطقی آموزش بر این اصل استوار است که به دانش آموزان یاد بدهیم چگونه یاد بگیرند، چگونه به خاطر بسپارند و چگونه مساله حل کنند. پس بر آن شدن تا راهبردهای یادگیری را به دانش آموزان آموزش داده و به بررسی نتایج آن بر روند تحصیلی آنان بپردازم و به برگزاری جلسات کارگاهی و آموزش این روشها به دانش آموزان پرداخته و شاهد نتایج جالب توجهی شدم.

واژگان کلیدی :

مطالعه یادگیری افت تحصیلی دانش آموز

 

 مقدمه

مطالعه، همانند هر کار دیگر نیازمند استفاده از روش درست است، رشد و شکوفایی اندیشه، توانائیها و فرهنگ هر انسان به کمیّت و کیفیت مطالعه او بستگی دارد. یکی از دلایل افت تحصیلی برخی از دانش آموزان این است که شیوه مطالعه آنها بر طبق روشها و اصول صحیح مطالعه نیست. رعایت نکردن اصول مطالعه موجب پایین آمدن کارآیی و تضعیف روحیه، کاهش اعتماد به نفس، خستگی و دلزدگی از مطالعه می شود.

 واقعیت این است که در دنیای امروز که عصر اطلاعات و نبرد اندیشه هاست و انسان با انبوه اطلاعات مواجه است، نمی توان با همان روشهای قدیمی به پیش رفت، در دنیای امروز مطالعه، ضرورت پیشرفت است. آنچه اهمیّت یادگیری را آشکار می سازد مسأله تطابق و سازگاری است و هر کس که استعداد یادگیری بیشتری دارد و می تواند به خوبی آن را به کار بندد بیشتر می تواند با محیط خود سازگاری داشته باشد.

 در طی این سالها و کار کردن با دانش آموزان دبستانی متوجه شده‌ام که برخی از دانش آموزان هنوز شیوه های صحیح مطالعه و یادگیری و استفاده درست از تکنیکهای یادگیری را نمی دانند و این مسئله سبب افت تحصیلی آنان گردیده است. با توجه به این موضوع بر آن شدم تا دلایل افت تحصیلی دانش آموزان آموزشگاهم  را بررسی نموده و روشهایی را برای جبران آن در پیش گیرم.

 پس از بررسی متوجه شدم بیشتر آنان از تکنیکها و روشهای یادگیری بی اطلاع هستند و یا اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند به درستی از آن استفاده نمی کنند، سپس بر آن شدم تا با آموزش روشهای صحیح یادگیری و اصول برنامه ریزی برای مطالعه، زمینه را برای پیشرفت تحصیلی آنان فراهم سازم


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری

تحقیق درمورد ویروس کامپیوتری چیست ؟ 42 ص

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درمورد ویروس کامپیوتری چیست ؟ 42 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 49

 

باسمه تعالی

موضوع :

تهیه کننده :

کبری اسحاقی

آموزش و پرورش ناحیه 7 – مشهد

تابستان 85

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده

مقدمه 2

آشنایی با انواع مختلف برنامه های مخرب 2

چگونه ویروس ها گسترش می یابند 9

عملیات مخفیانه ویروس در کامپیوتر 11

نکاتی جهت جلوگیری از آلوده شدن سیستم 12

نکاتی برای جلوگیری از ورود کرم ها به سیستم 13

Codered یک نوع کرم اینترنتی 16

حمله به سیستم Linux 18

Slapper یک کرم شبکه 19

شرح و بررسی LASTER-A32W 20

تمهیداتی برای مدیران شبکه 22

راهنمایی برای کاربران خانگی 22

پاکسازی دستی blaster – a از روی سیستم 24

غیر فعال کردن System restore در ویندوز XP 26

ویروس های کامپیوتری : خدمت یا خیانت؟ 26

رابین هود عالم اینترنت 32

نتیجه 35

منابع و مأخذ 36

ضرورت واهمیت تحقیق

چون اکثر کامپیوترها با مشکل ویروس مواجه هستند و در این زمینه تحقیقی صورت نگرفته اهمیت و ضرورت دارد که این تحقیق صورت گرفته تا مشکل ویروسها را با راه حلهای پیشنهادی حل کنیم .

انواع مختلف برنامه های مخرب عبارتند از :

1- E-Mailvirus 2- MACRO VIRUS

3- اسب ترواسه 4- کرمها WORM

5- ویروس های بوت سکتورو پارتیشن 6- HOAX – گول زنگ ها

7- CELLSAVER یک اسب تروا

8- ویروس های چند جزیی Multipartite Virus

ویروس ها می توانند گسترش یابند ولی قادر نیسند به سخت افزار کامپیوتر صدمه ای وارد کنند. برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم قدم اول آن است که نرم افزار آنتی ویروس را به همراه کلیه امکاناتش بر روی سیستم نصب کرده و سعی کنید آن را به روز نگه دارید.

قدم دوم سعی شود بیشتر نرم افزارهای آنتی ویروس را محک زده و مطمئن ترین آنها را برگزینید.

برای آمادگی جهت مقابله با نفوذ ویروس ها باید به نکات زیر توجه کرد.

از یک کمپانی مشهور و شناخته شده بر روی سیستم تان یک نرم افزار آنتی ویروس نصب کرده و همیشه آن را به روز نگه دارید.

یک برنامه آنتی ویروس که چند ماه به روز نشده نمی تواند در مقابل جریان ویروس ها مقابله کند.

برای آنکه سیستم امنیتی کامپیوتر از نظم و سازماندهی برخوردار باشد برنامه a.v (آنتی ویروس) خود را سازماندهی نمایئد.

برنامه های آنتی ویروس دریافتن برنامه های اسب تروا خیلی خوب عمل نمی کنند از این رو، در باز کردن فایل های باینری و فایل های برنامه های excel و word که از منابع ناشناخته و احیاناً مشکوک می باشند محتاط عمل کنید.

از باز کردن فایل هایی که از طریق چت برایتان فرستاده می شوند پرهیز کنید.

اگر احتمالاً بر روی هارد دیسک خود اطلاعات مهمی دارید حتماً از همه آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

کرم ها برنامه های کوچکی هستند که با رفتاری بسیار موذیانه به درون سیستم رسوخ کرده بدون واسطه خود را تکثیر کرده و خیلی زود سراسر سیستم را فرا می گیرند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد ویروس کامپیوتری چیست ؟ 42 ص

تحقیق درمورد ویروس‌های کامپیوتری 18 ص

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درمورد ویروس‌های کامپیوتری 18 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 18

 

چکیده:

یک ویروس، یک برنامه کامپیوتری است که هنگام اجرای یک برنامه، به اجرا درمی‌آید. بنابراین فقط فایل‌های اجرایی می‌توانند آلوده شوند. این فایل‌ها در MSDOS معمولاً دارای پسوند EXE،COM ، BAT و یا SYS هستند. بنا به تعریف، ویروس سایر برنامه‌ها را با نسخه‌هایی از خودش آلوده می‌کند. ویروس توانایی تکثیرشدن دارد، پس در جستجوی مداوم برای محیط‌های میزبان جدید برای تولید مثل می‌باشد . بی‌خطرترین ویروس‌ها، فقط تکثیر می‌شوند و در سیستم‌های جدید گسترش می‌یابند، اما برنامه ویروس ممکن است سایر برنامه‌ها را تخریب یا داده‌ها را مختل کند. شاید در این ضمن خودش نیز تخریب شود. تنها شواهد چنین ویروس‌هایی، تخریبی است که در سیستم‌های آلوده شده ایجاد می‌کنند. این امر ایجاد سد دفاعی در مقابل ویروس را بسیار مشکل می‌کند.

ویروس‌ها می‌توانند بلافاصله پس از ورود به یک دستگاه، مخرب شوند و یا می‌توانند برنامه‌ریزی شوند تا زمان خاصی شروع به فعالیت کنند. نوع دیگری از ویروس منتظر است تا یک توالی خاص رایج از ضربات روی شاسی‌های صفحه کلید اجرا شود. از آن بدتر، حتی اگر بنظر برسد یک دستگاه آلوده، پاکسازی شده است، نوع بد خیمی از این ویروس وجود دارد که می‌تواند مجدداً ظاهر شود و مشکلات تازه‌ای به وجود آورد.

مقدمه

برنامه‌های کامپیوتری شوخی‌آمیز و گاهی مخربی که ویروس خوانده می‌شوند و به نظر می‌رسد با سرعت الکترون‌های متحرک سیر می‌کنند، مانند یک بلای غیرقابل کنترل در جامعه جهانی کامپیوتر انتشار یافته‌اند. برنامه‌های ویروس، که برای دست انداختن دیگران یا خرابکاری عمدی نوشته می‌شوند، با استفاده مشترک از نرم‌افزارهای آلوده به ویروس توسط اپراتورهای ناآگاه، به سرعت از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتشار می‌یابد.

در اوایل دهه 1980، اگر برنامه‌نویسی می‌گفت که کامپیوتر می‌تواند به ًویروسً آلوده شود، احتمالاً با خنده تمسخرآمیز همکارانش مواجه می‌شد. طی این مدت واکنش در مقابل این مساله تا حدی تغیر کرده است و این امر تا حدودی به تبلیغات گسترده، اما نه همیشه مبتنی به واقعیتی که به عمل آمده است، مربوط می‌شود. اما حتی امروزه بسیاری از کاربران دارای این تصور غلط می‌باشند که ویروس‌های کامپیوتر ویروس‌های بیولوژیکی هستند.

البته چنین نیست. ویروس های کامپیوتر برنامه هستند، درست مانند برنامه‌های کاربربرگ یا وازه‌پرداز. به دلیل این تصور غلط از ویروس‌های کامپیوتری است که طیف واکنش‌ها در قبال این موضوع از خنده‌ای تمسخرآمیز تا لبخندی از روی آگاهی گرفته تا هراس عمومی از آلودگی ویروسی متغیر می‌باشد. تا کنون توضیحات مبتنی بر واقعیت در مورد این موضوع عموماً نادیده گرفته شده‌اند، حال ممکن است از خود بپرسید؛ "چگونه ممکن است برنامه‌ای در یک کامپیوتر مانند ویروس‌های طبیعی در داخل بدن یک جاندار عمل کند؟" برای اینکه بتوانید به این سؤال پاسخ دهید باید با ساختمان سیستم‌های کامپیوتری آشنا باشید.

1- تعریف ویروس‌های کامپیوتری

به زبان ساده‌تر می‌توان گفت ویروس، برنامه مخفی و کوچکی است که باعث آلوده‌شدن برنامه دیگری می‌شود و می‌تواند داده‌ها را دستکاری یا تخریب نموده، سرعت سیستم را کاهش داده، باعث اغتشاش و عدم کارایی کامپیوتر شود.

مهمترین خصوصیت ویروس، قدرت تکثیر آن است. ویروس‌ها برای تکثیر نیاز به یک برنامه اجرایی دارند، یعنی بیشتر ویروس‌ها در فایل‌های اجرایی جای می‌گیرند و آنها را آلوده می‌کنند و کمتر ویروسی پیدا می‌شود که در یک فایل غیراجرایی جای بگیرد و بتواند از طریق آن تکثیر شود. بنابراین، ویروس می‌تواند هر برنامه سیستمی یا کاربردی باشد که شرایط مورد نیاز برای پذیرش ویروس را داشته باشد. برنامه آلوده نیز قادر است برنامه‌های دیگر را آلوده کند. از آنجایی‌که ویروس‌ها می‌توانند به تمامی فایل‌هایی که توسط سیستم اجرا می‌شوند، اضافه شوند، به آنها خود انعکاس می‌گویند. با وجودی که ویروس‌ها توسط برنامه‌نویسان مجرب و حرفه‌ای نوشته می‌شوند، ولی برخی‌ها تصور می‌کنند که خود به خود و به‌طور تصادفی وارد سیستم می‌شوند.

2- ویژگی‌های ویروس‌های کامپیوتری

هر برنامه‌ای که دارای ویژگی‌های زیر باشد، را ویروس کامپیوتری می گوییم:

«تغییردادن نرم‌افزارهایی که به برنامه ویروس متعلق نیستد، با چسباندن قسمت‌هایی از برنامه‌ی ویروس به این برنامه‌های دیگر.

قابلیت تشخیص اینکه یک برنامه قبلاً تغییر داده شده است یا خیر؟

قابلیت انجام تغییر در بعضی از برنامه‌ها.

قابلیت جلوگیری از تغییر بیشتر یک برنامه، در صورتی که معلوم شود قبلاً توسط ویروس تغییر داده شده است.

نرم‌افزارهایی تغییر داده شده، ویژگی‌های ا الی 4 را به خود می‌گیرند.

اگر برنامه‌ای فاقد یک یا چند خاصیت از خواص فوق باشد، آنرا نمی‌توان به‌طور قطع ویروس تلقی کرد.»

3- نحوه فعالیت ویروس‌های کامپیوتری

ویروس‌ها همواره به دنبال برنامه‌ای برای آلوده کردن آن می‌باشند. در صورت یافتن برنامه، ویروس بررسی می‌کند که آیا این برنامه از قبل توسط ویروس آلوده شده است یا خیر؟ اگر آلوده شده باشد، به جست‌وجو ادامه می‌دهیم و اگر آلوده نباشد، یک نسخه از خود را به آن می‌چسباند و آن را آلوده می‌کند.

ویروس‌ها از طریق کدهایی که در ابتدای برنامه‌ها قرار می‌گیرند، مشخص می‌کنند که کدام برنامه آلوده است و یا کدام برنامه آلوده نیست.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد ویروس‌های کامپیوتری 18 ص

تحقیق درمورد ویژوال بیسیک نت

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درمورد ویژوال بیسیک نت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 15

 

1 مقدمه ای بر ویژوال بیسیک نت

بیسیک زبانی است که دوران تحول زیادی را پشت سر گذاشته است. اولین نسخه از زبان بیسیک طوری بود که برنامه نویسی در آن دشواری خاصی داشت . امروزه با جدیدترین نسخه بیسک به نام ویژوال بیسیک نت سر و کار داریم. این زبان در محیط ویندوز قدرت فوق العاده ای دارد، به طوری که از سبک برنامه نویسی شی ء گرا پیروی می کند. تولید برنامه ها در این زبان بسیار ساده است، چرا که بخش زیادی از برنامه را کامپایلر زبان تولید میکند.

برنامه نویسی شی ء گرا

برنامه نویسی شی ء گرا شیوه نوینی است که در آن می توان قطعاتی را ایجاد کرد و در برنامه های مختلف مورد استفاده قرار داد. قابلیت خوانایی برنامه هایی که در این روش نوشته می شوند بالا بوده، تست، عیب یابی و اصلاح آن ها آسان است. شی ء گرایی، بر اشیا تأکید دارد.

تعدادی از زبان ها برای برای برنامه نویسی شی ء گرا طراحی شده اند. زبان اِسمالتاک یک زبان برنامه نویسی کاملا شی ء گرا است. زبان C++ که تکامل یافته زبان C است، دارای ویژگیهایی است که برنامه نویسی شی ء گرا در آن امکان پذیر است. در این زبان، برنامه نویسی ساخت یافته نیز ممکن است. ویژوال بیسیک نت زبانی کاملا شی ء گرا است.

برنامه نویسی شی ء گرا، اشیا دنیای واقیسعی را با نرم افزار مناسبی مدل سازی می کند. از امتیاز رابطه کلاس استفاده می کندکه در آن، اشیایی از یک کلاس- مثل کلاسی از وسیله نقلیه- مشخصات مشابهی دارند. از امتیاز وراثت و یا حتی وراثت چندگانه نیز استفاده می کند که در آن، کلاس های جدیدی که ایجاد می شوند، مشخصاتی از کلاسهای موجود را به ارث می برند و حتی ویژگیهای منحصر به فردی نیز دارند.

برنامه نویسی شی ء گرا، داده ها(صفات)، و توابع(رفتارها) را در بسته ای به نام اشیاء، بسته بندی می کند. داده ها و توابع هر شی ء شدیدا به هم گره خورده اند. اشیا دارای ویژگیهای پنهان سازی اطلاعات اند. یعنی، گرچه اشیا ممکن است طریقه ارتباط با اشیای دیگر را از طریق واسط بدانند، ولی اجازه ندارند که از چگونگی پیاده سازی اشیای دیگر آگاه باشند. به عبارت دیگر، جزییات پیاده سازی، در داخل اشیا مخفی شده است.

در C و سایر زبان های برنامه سازی ساخت یافته، برنامه ها به فعالیت ها توجه دارند، در حالی که در زبان ویژوال بیسیک نت به اشیا توجه می شود. در C ، واحد برنامه نویسی، تابع است. در ویژوال بیسیک نت، واحد برنامه نویسی، کلاسی است که اشیا سرانجام از آن نمونه سازی(ایجاد) می شوند. کلاس های ویژوال بیسیک نت حاوی رویه ها هستند.

برنامه نویسی ویژوال بیسیک نت بر روی ایجاد انواع جدیدی به نام کلاس متمرکز می شود. همان طور که می دانید، بعضی از انواع داده ها مثل String,Double,Integer در ویژوال بیسیک نت موجود است. این انواع را انواع ابتدایی می نامیم. برنامه نویس می تواند با استفاده از انواع ابتدایی، انواع دیگری ار ایجاد کند که آن ها را انواع جدید می نامیم. هر کلاس علاوه بر داده ها، توابعی دارد که داده ها، توابعی دارد که داده ها را دستکار می کنند. قطعات داده ای کلاس را اعضای داده ای گویند. قطعات تابعی کلاس را توابع عضو یا متد گویند. می دانید که نمونه ای از هر نوع ابتدایی را متغیر گویند. به عنوان مثال، در دستور x, Dim x As Integer نمونه ای از نوع Integer است و متغیر نام دارد. نمونه ای از انواع


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد ویژوال بیسیک نت