یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ساخت و نصب تیرهای روشنایی درمحوطه ی گلستانه ها (کوپه ها)

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره ساخت و نصب تیرهای روشنایی درمحوطه ی گلستانه ها (کوپه ها) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره ساخت و نصب تیرهای روشنایی درمحوطه ی گلستانه ها (کوپه ها)


تحقیق درباره ساخت و نصب تیرهای روشنایی درمحوطه ی  گلستانه ها (کوپه ها)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 44

 

ساخت و نصب تیرهای روشنایی درمحوطه ی گلستانه ها (کوپه ها)

چون اکثر وسایل مورد نیاز در اردوگاه ساخته می شد لذا با استفاده از لوله ی گاز 4 و 6 از هر لوله 2 متر برید و انتهای دو سر را با تبدیل لوله ی گاز به هم جوش داده و برای نمای بهتر به کارگاه رنگ کوره برده تا به رنگ دلخواه رنگ آمیزی شود تا زیبا و چشم گیرتر شود سپس با تهیه کلاهک بالای این لوله ها که معمولی به صورتی مخروطی بوده را از خیابان خریداری کردیم ضمناً قسمت پائین لوله شماره 6 را، دریچه ای برای سیم کشی و در پایین تیر یک صفحه برای نگهداشتن تیر جوش دادیم و نیز آماده برای نصب بر روی زمین است سپی محل کانال کشی را مشخص کرده و بعد کانالی به عمق cm 70 حفر شد جای قرار گرفتن تیرهای روشنایی را به وسیله ی بتن و یک صفحه ی فلزی که دارای 4 پیچ است بر روی زمین ایجاد می کنید باید توجه داشت که بتن ریخته شده از سطح زمین بلندتر باشد تا آب باعث پوسیده گی پایه ی تیر روشنایی نشود.

برای کابل کشی ابتدا حدود cm10 خاک نرم کف کانال ریخته سپس کابل را درون کانال قرار می دهیم و بعد حدود cm10 دیگر خاک نرم بر روی آن می ریزیم و روی آن یک ردیف آجر و بر روی آجرها نوار پلاستیکی که مشخص کننده ی عبور خط برق می باش قرار داده و روی آن را با خاک پر می کنیم در ابتدا خط اجرائی به یک تابلوی فرعی که از قبلاً بنا به درخواست اردوگاه و مشخصات داده شده توسط پیمان کاران ساخته و در محل مورد نظر نصب شده متصل می کنیم که تابلو فرعی دارای قسمت های مختلفی مانند کلید دو حالته، فیوز سیگاری که برای لامپ های سیگنال استفاده می شود و همچنین لامپ سیگنال برای کنترل فازهای T, S, R و سه CT با مشخصات A5/100 و یک عدد PT و یک ردیف فیوز مینیاتوری که برای چند کمپ از یکی از آنها استفاده می شود قرار دارد که شماره ی کمپ ها بر روی هر یک نوشته شده و چند فیوز مینیاتوری نیز برای آب خوری ها که توضیحات هر کدام از قسمت های نام برده شده در بالا را در پایان همین بخش شرح داده شده است و سپس کابل روشنایی محوطه ی کمپ ها را نیز به وسیله ی یک ترمینال که در درون تابلو قرار دارد به شبکه متصل می کنیم.

 

کابل و کابل کشی

تعریف کابل:

هر هادی الکتریسیته که عایق روی آنها نسبت به زمین دارای اختلاف پتانسیل صفر و هادی آن نسبت به زمین دارای اختلاف پتانسیل فازی یا اصطلاحاً ولتاژ فازی باشد، کابل نامیده می شود.

کابل ها در طراحی شبکه های برق و تنظیم پروژه های پخش انرژی الکتریکی در کارخانجات، مراکز صنعتی، تجارتی و منازل به کار می رود. از این رو شناخت کابل و کاربرد آن ضرورت و اهمیت خاصی دارد. هر کابل با سطح مقطع معین قادر به انتقال جریان به میزان مشخصی می باشد و اگر جریان از این حد تجاوز کند باعث استهلاک زودهنگام و یا سوختن کابل می شود. در طراحی شبکه و کابل کشی سه اصل زیر را باید در نظر گرفت:

جریان برق از حد مجاز جریان کابل بیشتر نشود.

افت ولتاژ بیش از حد مجاز نباشد

محاسبات اقتصادی در مورد سطح مقطع انتخابی از نظر تلفات توان انجام گیرد.

ساختمان کابل:

1- هادی کابل:

هادی کابل های برق از مس الکترولیت با خلوص بالا ساخته شده است. هادی کابل ها را به شکل های مثلثی و گرد می سازند که علائم اختصاری آنها چنین است.

 

2- عایق کابل ها:

عایق کابل ها معمولاً از ماده P.V.C یا P.E.T می باشد. معمولاً مقداری پودر P.V.C نیز در زیر روپوش اصلی کابل و بین هادی های روپوش دار داخل کابل قرار می دهند. خاصیت این پودر این است که در مواقع عادی موجب خنک شدن کابل و در هنگام آتش سوزی و یا گرم شدن بیش از حد در اثر عبور جریان از شعله ور شدن کابل جلوگیری می کند. اصطلاحاً به کابل هایی که دارای روپوش P.V.C و یا پودر P.V.C هستند کابل های (پروتودور) می گویند.

فرم استاندارد کابل ها یا (سطح مقطع های استاندارد کابل ها)

کابل ها به صورت استاندارد در سطح مقطع های زیر در دسترس می باشد:

1.5-2.5-4-6-10-16-25-35-50-70-95-120-150-185-240-300-400-500-625-800-1000

در جدول رنگ بندی سیم ها کابل رنگ سبز- زرد برای مشخص کردن سیم اتصال زمین (SL) است و مصرف غیر از آن مجاز نیست. از سیم آبی به عنوان سیم نول استفاده می شود. ولی در صورت وجود نداشتن نول در کابل از این سیم می توان به عنوان هر سیمی به غیر از سیم ارت استفاده کرد.

طرز شناختن کابل ها

بر روی کابل های پروتودور حرف و علائم زیر بر حسب مورد ثبت می شود، این حروف بر اساس استاندارد (V.D.E) (فا-دی-ای) آلمان می باشد.

N- علامت کابل با سیم مسی

NA- علامت کابل با سیم آلومینیومی

Y- علامت عایق پروتوردور می باشد (اولین Y در ردیف است)

H- علامت ورقه متالیزه می باشد.

R- حفاظت فولادی سیم نواری شکل

T- سیم تحمل کننده در کابل های هوایی

C- در کابل های فشار ضعیف علامت سیم صفر به صورت لوله دور عایق سه سیم دیگر پیچیده شده است و در کابل های فشار قوی علامت سیم حفاظت و سیم نول است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ساخت و نصب تیرهای روشنایی درمحوطه ی گلستانه ها (کوپه ها)

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری

اختصاصی از یاری فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری

بصورت ورد ودر100صفحه

دارای منابع وپیشینه کامل

 فصل دوم:  ادبیات  نظری و پیشینه تحقیق

2-1-  مقدمه 1

بخش اول- مبانی نظری بازاریابی 3

2-1-1- مدیریت بازاریابی 7

2-1-2-سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها 12

2-1-3-بازاریابی رابطه مند 18

2-1-4-همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری22

2-1-5-ارتباطات بازاریابی 25

2-1-6-تحول ارتباطات منسجم بازاریابی 28

2-1-7-حرکت به سوی ارتباطات منسجم 31

2-1-8-سیستم اطلاعات بازاریابی 36

2-1-9-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری39                                                       

2-1-10-حقیقات بازار 46

بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین48

2-2-1                                                                                           تاریخچه پول و بانکداری در دنیا.. 48

2-2-2 تاریخچة بانکداری در ایران50

2-2-3-بانکداری نوین 53

2-2-4-تکامل خدمات بانکی و آغاز بانکداری الکترونیکی    56

2-2-5-تعریف بانکداری الکترونیکی 58

2-2-6-مزایای بانکداری الکترونیکی 59

2-2-7-شبکه های بانکداری الکترونیکی 62

2-2-8-انواع بانکداری الکترونیکی 65

2-2-9-سطوح مختلف بانکداری الکترونیکی 68

2-2-10-کانالهای بانکداری الکترونیکی 70

2-2-11-ماشین خود پرداز (ATM 73

2-2-12-ماشین های نقطه فروش EFT POS 74

2-2-13-بانکداری تلفنی 75

2-2-14-بانکداری اینترنتی 76

2-2-15-بانکداری موبایلی 79

2-2-16-ارزیابی کانال های بانکداری الکترونیکی 82

بخش سوم- پیشینه تحقیق 87

2-3-1- تحقیقات خارجی 87

2-3-2- تحقیقات داخلی 89

بخش چهارم- جمع بندی فصل و ارائه مدل92

مـنابع و مآخذ 93

منابع فارسی 95

منابع انگلیسی 98

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری وپیشینه تحقیق بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری

دانلود پاورپوینت مفاهیمی جدید در سازمانها

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت مفاهیمی جدید در سازمانها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

1 نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 2 هوشمندی کسب و کار- BI هوشمندی رقابتی – CI مدیریت محتوا – CMS Data Warehouse مدیریت دانش – Knowledge Management نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 3 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence معرفی موثر بر وضعیت رقابتی و ساختار سازمان جهت استفاده بهینه از انبوه اطلاعات جهت کسب مزیت رقابتی و افزایش بهره وری موثر در کاهش پیچیدگی اطلاعات و ایجاد چابکی در سازمان جهت کمک به استفاده منطقی از داده های ایجادشده از سیستمهای مدیریت مشتری و کسب و کار الکترونیکی دارای نگرش بر زنجیره ارزش کل شبکه های مرتبط با سازمان چارچوب هوشمندی کسب و کار : زیرساختی ، کارکردی ، سازمانی ، کسب و کاری هوشمندی کسب و کار بر سطح کسب و کار تاثیر می گزارد ، پس بر رقابت بطور مستقیم تاثیرگزار است 4 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence هدف راهنمایی کاربران جهت خودسرویسی بادرنظرگرفتن کارهای تکراری مرتبط با هوشمندی کسب و کار ( مانند گزارشات مدیریت و کارهای تحلیلی ساده ) انجام تحلیل های موقتی گاها دشوار توسط خود افراد ( تا زمانی انجام می شوند که فعالیتها بشکل تکراری درآیند ) حصول اطمینان از دوباره اختراع نکردن چرخ ( ازطریق بازبینی مجدد فعالیتهای مرتبط با هوشمندی کسب و کار در جهت جلوگیری از دوباره کاری ) 5 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence عوامل موثر وجود تخصص و مهارتهای تحلیلی هوشمندی کسب و کار در کارکنان بررسی دقیق هزینه های پروژه هوشمندی کسب و کاروسرمایه گزاریهای انجام شده استفاده بهینه و ابزاری از امکانات زیرساختی و کارکردی جهت تحقق نرخ بازگشت سرمایه به اشتراک گذاری و استفاده های مجدد از روشها ، مفاهیم ، اطلاعات ، و بینش ها تمرکز مهارتهای کاری در مرکز هوشمندی کسب و کار و جلوگیری از پراکندگی آن توانایی افراد در تلفیق فعالیتهای کسب و کار و فناوری اطلاعات بصورت تحلیلی 6 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence عوامل موثر وجودمهارتهای : کسب و کار ، فناوری اطلاعات ، تحلیلی ترسیم و ارزیابی پروفایل افراد ( نمودار اسلاید بعد ) تطبیق مرکز ارتقای هوشمندی کسب و کار با طرح سازمان ایجاد زیرساختهای متناسب برای هوشمندی کسب و کار و در راستا بودن آن با اهداف راهبردی و رقابتی سازمان همگرا کردن تمامی فعالیتها و اهداف سازمانی با آن جهت حداکثر نمودن هم افزایی نظارت مداوم بر مرکز هوشمندی کسب و کار 7 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence مهارتهای لازم جهت ارتقای هوشمندی کسب و کار مهارتهای کسب و کار مهارتهای تحلیلی مهارتهای IT الویت بندی انتظارات فرایندهای دگرگون سازی ارتباط با استراتژی سازمانی تشخیص نیازها نتایج حاصل از نظارت مرکز ارتقای هوشمندی کسب و کار شناسایی داده استخراج داده خلاصه سازی تحلیل کاوش و تشریح توسعه گزینه های مختلف تصمیم گیری مدیریت تغییر ذخیره سازی نگهداری یکپارچه سازی داده ها نظارت بر برنامه های هوشمندی کسب و کار 8 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence نتایج افزایش نرخ بازگشت سرمایه افزایش ارزش افزوده افزایش درآمد بهینه سازی فرایندها و استفاده از فرصتهای بازار کمک به جلب و حفظ مشتری و موثر در مدیریت مشتریا

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مفاهیمی جدید در سازمانها

پاورپوینت آب، سلول و گیاه

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت آب، سلول و گیاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 12 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

آب، سلول و گیاه

ویژگی های منحصر به فرد فیزیکی و شیمیایی آب:

توزیع نامتقارن الکترون ها سبب می شود تا آب مولکولی قطبی باشد.

تفکیک بارهای مثبت و منفی بین اکسیژن و هیدروژن: پیوند هیدروژنی بین مولکول های آب همجوار یا بین آب و سایر مولکول های قطبی.

پیوند هیدروژنی مسئول بسیاری از خواص منحصر به فرد آب در مقایسه با ملکولهای با اندازه ملکولی یکسان است.

آب پوسته های هیدراسیون در اطراف ابرمولکول ها تشکیل می دهد.

ویژگی های حرارتی آب :

آب در محدوده دمایی مناسب برای حیات حالت مایع خود را حفظ می کند

ظرفیت گرمایی منحصر به فرد آب: گرمای ویژه آب برابر با یک کالری (4/18 ژول بر گرم بردرجه سانتیگراد) است.

هدایت گرمائی آب بالا است: حذب و پخش مقدار زیادی انرژی بدون افزایش جدی دما و پایداری حرارتی گیاه.

آب دارای گرمای ذوب و گرمای تبخیر بالایی است: تنظیم درجه حرارت گیاه.

آب حلال تمام عیاری است: تشکیل پوسته هیدراسیون (در اطراف یونها یا ملکولهای باردار) کلیدی است

پیوستگی: جاذبه قوی متقابل بین مولکول های آب که ناشی از پیوندهای هیدروژنی است

قدرت کشش (کشش سطحی) ناشی از پیوستگی است: علاوه بر قدرت کشسانی، قطرات آب کروی می مانند.

قدرت کشسانی: حداکثرکششی است که یک ستون ممتد از هر ماده ای تحمل می کند.

چسبندگی: جذب مولکول آب به سمت سطوح جامد

صعود مویینگی آب ناشی از چسبندگی است.

 

 

 

آب، سلول و گیاه

کنترل حرکت آب توسط انتشار و حرکت توده ای صورت می گیرد.

نقل مکان: به صورت فعال و غیر فعال ممکن می گردد.

حرکت غیر فعال اغلب مواد یا به صورت حرکت توده ای است یا به صورت انتشار.

حرکت توده ای از فشار هیدروستاتیک (نیروی بیرونی نظیر جاذبه یا فشار) منشا می گیرد.

انتشار: نوعی حرکت جهت دار مواد (ذرات) از ناحیه با غلظت بالا به ناحیه با غلظت پایین است. مثال: گلوکز حل شده در آب، دی اکسید کربن حل شده در آب یا دی اکسید کربن موجود در هوا.

قانون فیک: سرعت انتشار به طور مستقیم با سطح مقطع مسیر انتشار و گرادیان غلظت یا فشار بخار و به طور معکوس با طول مسیر انتشار ارتباط دارد.

اسمز: انتشار آب از خلال یک غشاء با قابلیت عبور انتخابی. در مورد حرکت آب اسمز یک حالت خاص از انتشار است.

قانون فیک برای انتشار مولکول های ماده حلال هم صادق است.

انتشار اسمزی آب تنها هنگامی رخ می دهد که دو ظرف (دو سلول) بوسیله غشا با قابلیت نفوذ انتخابی جدا شده باشند و به چنین سازوکاری اسمز می گویند.

آب همانند هر ماده دیگری تنها هنگامی که تفاوت بین انرژی آب در دو بخش از یک سیستم وجود دارد می تواند حرکت کند.

آب، سلول و گیاه

cell sap less

concentrated

cell sap more

concentrated

آب، سلول و گیاه

محتوای انرژی آب را همانند هر ماده دیگری می توان بر اساس پتانسیل شیمیایی آن بیان نمود.

انرژی شیمیایی عبارت است از مقدار انرژی آزاد بر یک مول از ماده مورد نظر و معیاری از ظرفیت و قابلیت آن ماده برای واکنش یا حرکت می باشد.

اسمز تنها هنگامی رخ می دهد که انرژی آزاد مولی آب (پتانسیل شیمیایی آب) در یک طرف غشاء با نفوذپذیری انتخابی بیشتر از انرژی آزاد مولی آب در طرف دیگر همان غشا باشد.

حل شدن ماده حل شونده (ماده محلول) در یک محلول آبی سبب کاهش پتانسیل شیمیایی و در نتیجه افت انرژی آزاد آب از طریق کاهش نسبت مولی آب در آن محلول می شود.

سلول های گیاهی ورود و خروج آب را از طریق تغییر در غلظت مواد محلول در سیتوسل نسبت به غلظت محلول خارج سلولی کنترل می کنند.

پتانسیل شیمیایی آب مقدار کاری که آب می تواند در یک نقطه (به عنوان مثال یک سلول یا واکوئل) در مقایسه با آب خالص در همان دما و فشار اتمسفری انجام دهد را نشان می دهد.

تنها راهی که سلولهای گیاهی می توانند حرکت آب را تنظیم کنند از طریق ایجاد نوعی گرادیان مواد محلول در دو طرف غشاء است.

حرکت و جریان آب غیر فعال است ولی حرکت و جریان مواد محلول نیاز به انتقال فعال دارد: اسمز بطور غیر مستقیم به انرژی نیاز دارد.

تنظیم اسمزی: سازوکار تنظیم وضعیت آب سلول گیاهی از طریق تجمع مواد محلول .

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آب، سلول و گیاه

پاورپوینت اتصال سری مقاومت های اهمی

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت اتصال سری مقاومت های اهمی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 32 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

به نام خدا

فصل دهم

اتصال سری مقاومت های اهمی

مقدمه

مقاومت های ساخته شده را می توان به صورت های مختلفی به هم وصل کرد. که عبارتند از

1- اتصال سری

2- اتصال موازی

3- ترکیب سری و موازی

اتصال سری مقاومت های اهمی

اگر به واگن های قطار دقت کرده باشیم این واگن ها به صورت پشت سر هم به هم وصل شده می باشد. این واگن ها می توانند مشابه یا غیر مشابه باشند. اگر مشابه نباشند واگنی که بزرگ تر می باشد مسافر بیشتری حمل می کند. اتصال واگن ها را اتصال سری گویند. یعنی ابتدای واگن دوم به انتهای واگن اول وصل شده

زنجیر یک نمونه دیگر از اتصال سری می باشد.

اگر مقاومت ها را مانند زنجیر به هم وصل کنیم اتصال سری مقاومت ها ایجاد می شود.

مقاومت را با حرف R نشان میدهند. واحد مقاومت اهم می باشد. واحدهای بزرگ تر آن کیلو اهم و مگاه اهم می باشد. شمای فنی مقاومت به صورت زیر است.

نکته: جابجایی مقاومت ها در اتصال سری فرقی نمی کند.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اتصال سری مقاومت های اهمی