یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آیفل و نقش آن در گسترش مجموعه منابع الکترونیکی

اختصاصی از یاری فایل آیفل و نقش آن در گسترش مجموعه منابع الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آیفل و نقش آن در گسترش مجموعه منابع الکترونیکی


آیفل و نقش آن در گسترش مجموعه منابع الکترونیکی

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات19

 

امروزه منابع الکترونیکی و دسترسی به آنها یکی از مهمتر‌ین نیازهای کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی به شمار می‌رود که دستیابی آسان واستفاده بهینه از آن نیاز به دانش و مدیریت خاصی دارد.
با توجه به گستردگی دانش وعلوم و فنون بشری، جایگزینی دسترسی آسان به منابع مورد نیاز بجای مالکیت منابع و تهیه تمامی‌ آنها، از اولویت بیشتری برخوردار بوده و بهترین طریقة نشر و اشاعه فرهنگ و دانش در مراکز اطلاع‌رسانی به ویژه کتابخانه‌ها می‌باشد. قیمت بسیار گران منابع از یک طرف و بودجه کم کتابخانه‌ها برای خرید آنها از طرف دیگر، عامل گرد هم آمدن نمایندگان کتابخانه‌های کشورهای مختلف و تشکیل کنسرسیوم‌های مختلف داخلی و خارجی شد. تشکیل این کنسرسیوم‌ها راهگشای بسیاری از مشکلات بوده است. چرا که با صرف هزینه و وقت کمتر، منابع مختلف و متنوع‌تری تأمین شده و در اختیار پژوهشگران و محققان قرار می‌گیرد و کاربران نیز با دریافت آموزشهای لازم به شبکة بانکهای اطلاعاتی مختلف متصل می‌شوند.
کنسرسیوم خارجی «آیفل»:
از جمله کنسرسیوم‌های بین‌المللی، آیفل (EIFL) می‌باشد که به عنوان نمایندة کتابخانه‌های کشورهای گوناگون با دارا بودن اهداف غیرتجاری برای دریافت منابع بیشتر با قیمت مناسبتر با ناشران منابع دیجیتالی و یا کارگزاران آنها وارد مذاکره می‌شود. و وظیفه اصلی آن، زمینه سازی برای تجارت نشریات و محصولات الکترونیکی از طریق مذاکره با ناشر و کارگزار می‌باشد.
این سازمان غیرانتفاعی (NGO) که در هلند به ثبت رسیده، از ائتلاف کتابخانه‌های پنجاه کشور در حال توسعه جهان که موانع زیادی برای دسترسی به اطلاعات دارند از جمله کشورهای جهموری شوروی، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و … تشکیل شده و فعالیت‌های اجتماعی و غیرتجاری خود را از سال 1999 آغاز کرد.
مراکز دانشگاهی در این کشورها خواهان ایجاد راهی برای کسب اطلاعات علمی و پژوهشی از سراسر دنیا بودند. اما هزینه بالای اشتراک منابع الکترونیکی و اطلاعات محدود در مورد چگونگی استفاده از این منابع نسبت به منابع کاغذی، مانع از تملک نشریات و منابع فراوان دانشگاهی گردید. آیفل در راستای حمایت از این کشورها و کتابخانه‌های آنها جهت استفادة بهینه از منابع الکترونیکی وارد عمل شد.
یکی از روشهای افزایش قدرت خرید استفاده‌کنندگان از منابع، کاهش قیمت خرید برای مصرف‌کننده از طریق دریافت تخفیف هزینة اشتراک بوده است. که این کار برای کشورهای عضو آیفل که عمدتاً کشورهای فقیر یا در حال توسعه بودند از طریق برگزاری مناقصاتی در مورد مجلات و نشریات الکترونیکی برای ناشران و کارگزاران صورت گرفت.


دانلود با لینک مستقیم


آیفل و نقش آن در گسترش مجموعه منابع الکترونیکی

تحقیق در مورد انتخاب واحدهای نمونه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

اختصاصی از یاری فایل تحقیق در مورد انتخاب واحدهای نمونه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد انتخاب واحدهای نمونه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران


تحقیق در مورد انتخاب واحدهای نمونه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:5

 فهرست مطالب

 انتخاب واحدهای نمونه

 

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

 

 1- هدف

 

 2- دامنه کاربرد

 

 3- مسئولیت اجرا

 

- قوانین و مقررات ذیربط

 

 

 5- تعاریف

 

 

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

 

 6- شــرح اقـدامـات

 

روش  اجـرائــی                

 

7- مدارک مرتبط

 

8- بایگانی سوابق

 

9- گیرندگان نسخ

 

 

10- پبوستها

 

 

 1- هدف

 

هدف از این روش اجرایی تشریح نحوه ارزیابی و انتخاب واحدهای نمونه دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد ( اجباری و تشویقی ) در سطح کشور میباشد.

 

 2- دامنه کاربرد

 

 کلیه واحدهای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد ( اجباری و تشویقی ) در سطح کشور .

 

 3- مسئولیت اجرا

 

مسئولیت اجرای این روش اجرایی بعهده ریاست و معاونتهای موسسه و ادارات کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استانها می‎باشد

 

4- قوانین و مقررات ذیربط

 

قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب 1371و اصلاحات بعدی آن و ضوابط و آئین نامه‎های اجرایی ذیربط مصوب شورای عالی استاندارد

 

 5- تعاریف

 

5-1- نقص بحرانی ، نقصی است که در صورت وجود آن :

 

الف – محصول برای مصرف کننده خطرات جانی به همراه دارد.

 

ب   - محصول برای هدف تعیین شده اصولاً غیر قابل مصرف است .

 

5-2- نقص عمده : نقصی است سوای نقص بحرانی که به میزان قابل ملاحظه‎ای امکان استفاده از محصول را کاهش میدهد.

 

 

 

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

 

شناسه : 10/103/ر                                      روش  اجـرائــی                                                         صفحه2از 4

 

شماره تجدید نظر : 0                                                                                                        تاریخ تجدید نظر:  - 

 

عنوان : نحوه انتخاب واحدهای تولیدی نمونه

 

 6- شــرح اقـدامـات

 

 6-1-                 به منظور اطلاع مدیران واحدهای مشمول این دستورالعمل ، معاونت برنامه‎ریزی و تدوین استاندارد و ادارات کل استانها بنحو مقتضی عوامل ، ضوابط و امتیازات ارزشیابی مندرج در بند (6-3)و(6-4) را ظرف دو ماه از روز جهانی استاندارد هر سال اعلام می‎نمایند. سپس بر اساس عوامل ،ضوابط و امتیازات مذکور ، ادارات کل استانها بایستی تا قبل از 15 شهریور ماه سوابق عملکرد یکساله و وضعیت واحدهای تحت پوشش را دقیقاً مورد بررسی و ارزشیابی قرارداده و از هر محصول تحت پوشش خود یک واحد که بیشترین امتیازات را کسب نموده بعنوان نامزد واحد نمونه پیشنهاد و همراه برگه ( فرم ) 1-10/103/ف تکمیل شده و منضم به سوابق و گزارشات وضعیت این واحدها به معاونت برنامه‎ریزی و تدوین استاندارد ( دبیر کمیته موضوع بند 6-2) ارسال نمایند.

 

6-2-                  واحدهای نمونه در سطح کشور نهایتاً توسط کمیته‎ای متشکل از    معاونین برنامه‎ریزی و تدوین استاندارد ( دبیرکمیته) ، تحقیقات فلزی و تحقیقات غیرفلزی از میان واحدهای پیشنهاد شده از طرف ادارات کل استانها انتخاب خواهند شد.

 

فهرست نهائی واحدهای منتخب توسط دبیر کمیته مذکور به ریاست موسسه جهت تنفیذ و صدور دستور اقدامات لازم توسط معاونت اداری و پشتیبانی ارائه خواهد شد.

 

6-3-          عوامل ، ضوابط و امتیازات ارزشیابی واحدها:

 

6-3-1-         دارابودن پروانه کاربرد علامت استاندارد ( اجباری یا تشویقی ) به عنوان شرط لازم و اولیه ( پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی 5 امتیاز – پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری بدون امتیاز )

 

6-3-2-               نداشتن نواقص بحرانی و عمده باستناد نتایج آزمون موسسه بر اساس استاندارد ملی ذیربط و عدم دریافت اخطار از 22 مهرماه سال قبل تا زمان ارزشیابی ( 10 امتیاز)

 

6-3-3-         استمرار و حفظ ویژگیهای کیفی محصول طبق استاندارد ملی ذیربط و  نداشتن نواقص جزئی زیاد در محصول یا در طول مدت ارزشیابی .       ( حداکثر 10 امتیاز )

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد انتخاب واحدهای نمونه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

آهنگ محرم 94 از مجتبی یکتا

اختصاصی از یاری فایل آهنگ محرم 94 از مجتبی یکتا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
آهنگ محرم 94 از مجتبی یکتا

 

 

 

 

 

 

 

سلام.. با خریدِ آهنگ به فرهنگ موسیقی ایرانی اسلامی کمک کنید.. بخشی از هزینه ی فروش به کمیته ی امداد تعلق میگیرد. ممنون از شما

 

نام آهنگ : محرم نود و چهار

 

صدا و آهنگ: مجتبی یکتا

تنظیم: امیر جانعلیپور

میک و مسترینگ: سعید موذنی

ضبط شده در استدیوی لبخند

شناسنامه ی کار متعلق به حاج رضا هلالی

Mojtaba Yekta - Moharram 94


دانلود با لینک مستقیم


آهنگ محرم 94 از مجتبی یکتا

دانلود تحقیق آنفلونزای پرندگان

اختصاصی از یاری فایل دانلود تحقیق آنفلونزای پرندگان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق آنفلونزای پرندگان


دانلود تحقیق آنفلونزای پرندگان

آنفلونزای پرندگان
مقدمه:
بیماری آنفلونزای پرندگان نوعی از آنفلونزای A می باشد که در جمعیت حیوانات بخصوص ماکیان (بیماری در سایر حیوانات نظیر خوک ، سگ ، گربه و ... نیز دیده شده است) ایجاد می گردد و می تواند در انسان نیز موجب ایجاد نوع حاد با مرگ و میر  بالا شود . سویه H5N1 که توانایی ایجاد فرم حاد بیماری را در انسان دارد اخیرا در جمهوری روسیه و قزاقستان در بین پرندگان شیوع یافته بطوری که تاکنون 120 هزار قطعه ماکیان در روسیه و 9 هزار قطعه ماکیان در قزاقستان تلف یا معدوم شده است (تاکنون 150 میلیون قطعه طیور در آسیای جنوب شرقی بعلت ابتلا به این نوع سویه ویروس معدوم یا تلف شده است  ). پرندگان مهاجر از جمله غاز و اردک منبع طبیعی می‌باشند و بعلت مهاجرت این پرندگان از جمهوری های یاد شده کشور ما نیز در خطر بروز موارد بیماری در بین پرندگان اهلی و وحشی بومی ‌و به تبع آن افراد انسانی می‌باشد. هر چند انتقال ویروس از پرنده به انسان به آسانی صورت نمی‌گیرد و موارد انسانی گزارش شده نیز بیشتر در ارتباط با تماس مستقیم با پرندگان آلوده یا تلف شده بوده است لیکن در صورت موتاسیون و فراهم شدن شرایط انتقال ویروس به انسان و همچنین کسب توانایی انتقال ویروس از انسان به انسان دیگر (هنوز تأیید نشده است) می‌تواند منجر به یک پاندمی ‌آنفلوانزا گردد. طیور در معرض خطر ابتلا جوجه‌ها، بوقلمون، اردک و غاز می‌باشند و انواع بومی‌این پرندگان به دلیل احتمال تماس با انواع پرندگان مهاجر بیشتر امکان بروز  بیماری را داشته و می‌توانند بعنوان منبع بیماری مطرح ‌باشند.
آنفلوانزای مرغی عفونتی است که توسط ویروسهای مختلف آنفلوانزای پر ندگان ایجاد می شود.این نوع ازویروسها ی آنفلوانزابطورطبیعی در بین پرندگان بیماری ایجادمی کند.پرندگان وحشی ومهاجردرسراسرجهان این ویروس رادردستگاه گوارش حمل می کنند،اما معمولا" علایم بیماری را نشان نمی دهند .
این بیماری بسیار مسری میباشدوقادرست بسیاری ازپرندگان اهلی ازجمله ماکیان،اردک وبوقلمون و...رابیمارکندوسپس موجب تلفات بالایی بشود.پرندگان بیماربطوردایم ویروس راتوسط ترشحات بینی ومد فوع دفع می کنند. پرندگان حساس درتماس بااین ترشحات دچارآلودگی میشوند وعلایم ازخود نشان میدهند.
پرندگان اهلی در صورت تماس مستقیم با پرندگان وحشی وپرندگان بیمارویا تماس باسطوح آلوده مانند قفس ویااستفاده از آب ودان آلوده به ویروس آلوده میشوند.
آلودگی با آنفلوانزای مرغی در طیور اهلی به دوفرم بیماری ایجاد می کند:
(low pathogenic)تحت حاد .1
(higly pathogenic) فوق حاد.2
درنوع اول بیماری ممکن است قابل تشخیص نباشد ومعمولا"فقط نشانه های خفیفی نظیرژولیدگی پروافت تولید تخم مرغ را ایجاد میکند.درصورتیکه نوع فوق حادبسیارسریع در گله پخش میشودو بطور همزمان چندین سیستم بدن پرنده رادرگیرمی کندودرعرض 48 ساعت تلفاتی حدود100-90درصد را موجب میشود.

"آلودگی انسان با ویروسهای آنفلوآنزای پرندگان "

تیپ A ویروسهای آنفلوانزا دارای ساب تایب های مختلفی است.این ساب تایپ ها براساس تغییراتی درپروتئینهای سطحی غشاء مانند هماگلوتینیین ونورامینیدازهم متفاوتند وتا بحال 16ساب تایبHA و9ساب تایبNAدرتیپ Aویروس آنفلوانزا شناسایی شده است.
ترکیبات مختلفی از تلفیق پروتئینهای HAوNAامکان پذیر می باشد وهر کدام از این ترکیبها یک ساب تایپ متفاوت را بوجود می آورند.همه ساب تایب های موجود درتیپ ویروس آنفلوانزا در پرندگان قابل ردیابی است.غالبا"تیپ Aویروس آنفلوانزا درپرندگان عفونت ایجاد می کند،اما آلودگی با این ویروس ها می تواند در انسانها هم رخ بدهد.لازم به ذکر است که خطر بروز آنفلوانزای پرندگان برای جوامع انسانی پائین است،زیرا این ویروس معمولا"انسانها را آلوده نمیکند.
با این وجود مواردتائید شدهء آلودگی انسانهابه انواع ساب تایپ های آنفلوانزای پرندگان از سال 1997 گزارش شده است.بیشتر موارد آلودگی انسانها به آنفلوانزای پرندگان در نتیجه تماس مستقیم با پرندگان بیمار از جمله ماکیان،اردک ها و بوقلمونها ویا سطوح آلوده به ترشحات پرندگان بیماررخ داده است.
انتقال از نوع انسان به انسان بندرت گزارش شده است وانتشار آن به بیش از یک نفر هم غیر معمول می باشد.
ویروس آنفلوانزای انسانی بر می گردد به آندسته از ساب تایپ هایی که در بین انسا نها شیوع گسترده ای دارد.

 

شامل 21 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق آنفلونزای پرندگان