یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت وضعیت HIVAIDSدر جهان متوسط

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت وضعیت HIVAIDSدر جهان متوسط دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 73 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

وضعیت HIV/AIDS در جهان ومنطقهمرکز مدیریت بیماری ها - اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی

گذشت کمتراز سه دهه

30 میلیون جان باخته

40 میلیون آلوده

آلودگی 5 میلیون نفر سالانه

روزانه14000 مورد آلودگی بهHIV

2000 نفر زیر15 سال سن داشته اند.

12000 نفر بین 49 ــ 15 سال بوده که از این میان

نزدیک به 50 در صد خانم هستند .

حدود 50 در صد، 24 ــ15 سال داشته اند.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت وضعیت HIVAIDSدر جهان متوسط

دانلود پاورپوینت لجستیک 29 اسلاید

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت لجستیک 29 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

LOGISTICS فهرست مطالب موضوع صفحه مقدمه 3-1 الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس 10-4 ب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلف 17-11 ج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی 25 -18 مقدمهدر راستای اجرای برنامه چهارم توسعه و سیاستهای دولت خدمتگذار و وزارت متبوع، مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک به عنوان یکی از پروژه های 11 گانه طرح ایجاد، توسعه و ساماندهی خدمات پستی به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده و ابلاغ گردیده است.
براساس برنامه ابلاغی سال 84 به منظور مطالعه و راه اندازی سرویس درنظر گرفته شده است.
لیکن عملاً از آذر ماه سال جاری براساس ابلاغ صادره از سوی جناب آقای کشاورز معاون محترم فنی مدیر عامل کمیته ای مرکب از 7 نفر با مسئولیت مدیر کل پست مستقیم به شرح ذیل به منظور مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک تشکیل گردید. 1 تاریخ اولین جلسه:28/9/85 تعداد جلسات تا پایان بهمن ماه1385 : 8 جلسه اعضاء کمیته راه اندازی سرویس پست لجستیک 2 فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویسب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلفج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی فاز دوم: الف: مطالعه بازار و شناسایی مشتریان عمده سرویس در داخل و خارج کشورب: انجام بررسیهای اقتصادی و فنیج: طراحی سرویس مطابق با تعاریف استانداردهای جهانی و با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ایرانفاز سوم:الف: ساماندهی خدماتی که در قالب سرویس لجستیک قرار می گیرند.ب: ارتباط با مشتریان جدیدو....
راه اندازی سرویس براساس برنامه ریزی بعمل آمده گزارش مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس خدمات پستی لجستیک در 3 فاز به شرح ذیل تهیه و ارائه خواهد گردید.
3 فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویسسرویس پستی لجستیک (آماد پست) در احکام اتحادیه پستی جهانی بدین شرح آورده شده است.
(ماده 261) RL آئین نامه اجرائی پست نامه 1- در روابط بین ادارات پستی که در زمینه ارائه این سرویس توافق نموده اند، سرویس خدمات پشتیبانی یکپارچه می تواند شامل جمع آوری، دریافت، پردازش، انبارداری، نگهداری، رهسپاری، انتقال، حمل و توزیع فیزیکی یکجا یا جداگانه اسناد و مدارک یا کالاها شود.2- جزئیات یک سرویس خدمات پشتیبانی یکپارچه، مربوط به دو یا چند اداره پست، براساس توافقات دو یا چند جانبه تعیین خواهد شد.
سایر موارد که به صراحت قید نشده ، مشمول قوانین و مقررات مربوطه در احکام اتحادیه خواهند شد. 3- هزینه های این سرویس توسط اداره پست مبدأ و با در نظر گرفتن هزینه ها و نیازمندیهای بازار تعیین خواهد شد.
4 سرویس پست لجستیک در برنامه چهارم توسعه (موافقتنامه شماره 40811008)براساس برنامه چهارم توسعه اهداف کمی ذیل برای سرویس پست لجستیک تعیین گردی

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت لجستیک 29 اسلاید

شرکت آچاچی

اختصاصی از یاری فایل شرکت آچاچی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 90

 

تاریخچه شرکت آچاچی

آچاچی نام روستایی در نزدیکی شهرستان میانه از توابع آذربایجان شرقی است و این کارخانه در سال 1357 شروع به کار کرده است که توس آقای ایرانی که مدیر عامل و رئیس کنونی شرکت است در واحدهای کوچک آغاز به کار کردند و اولین کارگاه شیرینی پذیری در تهران بوده که به علت نارضایتی افراد و شهرداری به خارج از تهران انتقال پیدا کرده است چون هیچ وقط کارخانه صنعتی نمی تواند در داخل شهر باشد و از به متراژ بالایی دارد و پس از استقراق کارخانه برای توسعة بیشتر و تداوم و استحکام بیشتر با کارخانه ای به نام قافلانکوه متحد شدند که بعد از مدتی همکاری به علت اختلاف نظر از یکدیگر مجزا شدند هر کدام به صورت مستقل فعالیت می کنند .

و برترین امتیاز این شرکت گرفتن اولین پروانه سوخت سوهان و باسلق در ایران است .

مواد لازم جهت تاسیس یک کارخانه شکلات سازی

1)یک قطعه زمین با متراژ بالا و خارج از شهر که دارای این قسمت ها می باشد :‌

(انبار – محل تولید – سردخانه – اتاق های دارای و نگهبانی)

2)تقاضای کتبی ه اداره کل صنایع غذایی جهت سااخت

3)تهیة دستگاه های مورد نظر جهت تولید محصول مورد نظر

4)تقاضای مجوز از ذرات بهداری

5)باردید بهداری از دستگاه ها‌ و عملکرد آنها

6)گرفتن پروانه بهره برداری یعنی پروانه تاسیس کارخانه

7)صدور پروانه ساخت از وزارت بهداشت

8)مهترین مساله برای ساخت کارخانه مواد غذایی اولا کارت شناسایی از اداره کل صنایع و درما صدور روانه ساخت از وزارت بهداشت باشد و تامین نیروهای متخصص .

وضعیت شرکت آچاچی با شرکت قافلانکوه .

1)تقسیم کار بین دو شرکت به صورتی که انجام عملیات داخلی اعم از پخت و بسته بندی و دریافت مواد اولیه و باز پرداخت مواد ساخته شده جهت فروش به شرکت آچاچی محول شده بود و حذید مواد اولیه و بازار یابی و فروش محصولات و عملیات خارج کارخانه به عهد شرکت قافلانکوه بود .

2)معیار فروش با فرمول کیفیت بالا + سود بیشتر با تولید محصول به هرینران + سود مضاعف و بالا .

3)زیاد بودن مشتری

4)عدم جوابگویی به موقع به کارکنان و پرسنل

5)اختلاف نظر بین مدیریت شرکت آچاچی و شرکت قافلانکوه ( وجود دو مدیر عامل متفاوت )

6)عدم سیستم مرتب اداری

7)تولید محصولات ا تنوع و یکسان نبود تولید

8)روابط عمومی تندی

قدرتهای کارخانه آچاچی

1)تثبیت قیمت هنگام نوسان افزایش قیمت در بازار

2)تنظیم عضه و تقاضا

3)پیگری محصولات در بازار از نظر کیفیت - قیمت و طرح نسبت به اجناس مشابه

4)نوآوری درارائه محصولات وارائه محصولات جدید در بازار

5)ساخت مشابه محصولات خارجی

و مهمترین قدرت آنها ثبت قیمت آنهاست با اینکه مواد ا.لیه در فصل های مختلفی بوده در بعضی از فصول قیمت آن نزدلی و در بعضی فصول صعودی بوده ولی هیچ یک از اینها در ثابت نبودن قیمت در این شرکت اثر نمی گذارند و همین ثابت ثابت بودن باعث اعتبار بیشتر برای شرکت خواهد بود.

6)روابط دوستانه بین مصرف کنندگان

7)بالا بودن میزان مصرف کنندگان به اجناس تولید شده جوابگوی نیاز داخلی نمی باشند ( در بعضی مواقع )

8)صدور محصولات به کشورهای دیگر بصورت غیر مستقییم .


دانلود با لینک مستقیم


شرکت آچاچی

تحقیق درباره طراحی بلبرینگ چرخ تریلر

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره طراحی بلبرینگ چرخ تریلر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 15

 

مقدمه:

یکی از وسایل پرکاربرد در حمل و نقل چه در کاربردهای صنعتی یا کشاورزی تریلر می باشد. تریلرها کشاورزی انواع مختلفی دارند چه از نظر اندازه قسمت بارگیر و چه از نظر ترتیب قرار گرفتن چرخها، تریلرها معمولاً یا در قسمت عقب خود دارای دو چرخ یا 4 چرخ می باشند یا اینکه هم در جلو و هم در عقب دو چرخ دارند.

تریلرها خود دارای نیروی محرکه نیستند و با استفاده از قطعه ای که مالبند نامیده می شود به کشنده خود که یا اتومبیل سواری ست یا تراکتور، وصل می شوند. مالبند از یک طرف به وسیله کشنده و از طرف دیگر به زیر شاسی متصل هستند. اتصال در زیر شاسی به گونه ای است که مالبند نسبت به شاسی می تواند حول یک محور عمودی بچرخد. بدین ترتیب به چرخیدن وسیله کشنده حول یک پیچ، تریلر می چرخد.

معمولاً در تریلرها در زیر قسمت بار دارای یک جک هیدرولیکی هستند که می توانند مانند کمپرسی قسمت بار را به ظرفی خم کننده و بار را تخلیه نمایند.

در تریلر که دوچرخ ان در جلو است اکسل چرخهای جلو به مالبند متصل است و با آن می تواند بچرخد. اکسل چرخ های عقب نیز از طریق فنر به شاسی متصل هستند. فنر در تریلر معمولاً از نوع برگی می باشند که با استفاده از یک کرپی به شانت متصل هستند.

در دو انتهای هر شانت یک جفت بلبرینگ قرار دارد که تمام نیروی وارد بر شانت را تحمل می کند و به چرخها منتقل می سازد هدف از این پروژه طراحی و انتخاب نوع این بلبرینگ ها است.

فرضیات:

همیشه در حل مسائل برای ساده کردن مسئله باید فرضیاتی را در نظر گرفت تا مسئله بر پایه آنها حل شد. در این مسئله چه در قسمت بدست آوردن وزن قطعات و چه در حل نیروها فرضیاتی را در نظر گرفته شده است. قسمتی از آنها در اینجا آورده می شود و قسکتی از آنها در اینجا آورده می شود و قسمتی دیگر در لابلای محاسبات آورده شده است.

در صورت مسئله وزن بار 5 تن گفته شده که برای بدست آوردن حجم آن چگالی محصولات را f=1 در نظر می گیریم. برای ؟؟ بار فرض می کنیم که از ورق 5mmساخته شده است. برای شاسی ها از ناودانی 140 استفاده می کنیم که هم استحکام خوبی دارد و هم در اندازه های تریلر ها می باشد. لازم به توضیح است تریلر صورت مسئله دارای دو شاسی است که یکی به محفظه بار متصل و دیگری از طریق فنرها به ؟؟ چرخها متصل است . برای شانتها نیز از ck 45 استفاده می کنیم ؟؟ این فولاد 370mp می باشد.

برای محاسبه قطر شانت بایستی تعاد بارگذاری برروی شانت را بدست آورد. توجه کنید که شانت ثابت است و هر زمان که تریلر ؟؟ می شود شانت بارگذاری می شود.

با در نظر گرفتن 30 سال عمر برای این تریلر تعداد سیکل های بارگذاری این شانت به صورت روبرو بدست می آید:

تعداد سیکل های بار گذاری = 30 *200 * 1 = 6000 cyclo = 30 *200 * 1 = 6000 cyclo

با این تعداد بار گذاری نباید نگران خستگی بود پس شانت را به صورت استاتیکی حل خواهیم کرد.

همیشه این تریلر در یک حال نیست گاهی بدون بار و یا با بار است. گاهی در جاده مستقیم حرکت می کند و گاهی در سرپیچ با سرعت حداکثر ممکن دور می زند. برای این موارد بایستی تعداد دورهای بلبرینگ را در عمر مفید آن بدست آورد.

فرض می کنیم در یک روز کاری این تریلر نصف راه را با بار و نصف دیگر را بدون بار خواهد بود. اگر فاصله ای که این تریلر در یک مسیر نصف می پیماید 10 km باشد و حداکثر نزدیک به یک دور کامل با سرعت دور پیچی با شعاع 22m پیچید (این حالت بحرانی است) تعداد دورهایی که در حالات مختلف یک بلبرینگ می زند به قرار زیر خواهد شد،

در حالت بدون بار و مستقیم:

در حات با بار و مستقیم:

:در حالت بدون بار در پیچ

در حالت با بار و در پیچ:

روند حل مسئله:

حل مسأله بدین شکل است که با بدست آوردن جرم و وزن تریلر در دو حالت بدون بار و با بار ، ارتفاع مرکز ثقل جسم را بدست می آوریم و از روی آن نیروی افقی که در حالت چرخیدن حول یک پیچ بر تریلر وارد می شود را محسبه می کنیم از روی این نیروها می توانیم قطر شانت را پیدا کرده و در ضمن با معدل گیری برای بارهای وارده به بلبرینگها


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره طراحی بلبرینگ چرخ تریلر

تحقیق درباره طراحی قالب

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره طراحی قالب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

بخش یک

مقدمه ای بر طراحی قالب

مقدمه

طراحی قالب که بخش بزرگی از مهندسی ابزار را تشکیل می دهد موضوعی پیچیده و جالب می باشد. همچنین یکی از ضروریترین بخشهای مباحث طراحی ابزار است. طراحان قالب به واسطه ی طراحی قالب هایی جهت تولید قطعات پرس کاری، وایجاد قطعات از ورقه های فلز،مونتاژ قطعات، و همچنین انجام پروسه های گسترده ی دیگری، به وجود آمده اند.

1_ کپی نقشه

پس از آنکه قالب روی کاغذ رسم طراحی شد، یک کپی از نقشه جهت استفاده آن در کارگاه تهیه می شود. این کارگاه جایی است که قالب در آن عملا ساخته می شود. با توجه به کچی نقشه، قالب ساز، قالب را دقیقا طبق خواسته ی طراح، می سازند.

چنین نقشه ای باید کامل و دقیق باشد و نماهای مورد نیاز، ابعاد، توضیحات، و خصوصیات را دقیقا بیان کند. اگر قالب ساز در حین کار مجبور به پرسش سوالات متعددی شود، مطمئنأ طراحی و نقشه ی ضعیفی به او ارائه شده است. طراحان قالب زبردست جهت کار یابی مشکلی ندارند و کمتر در دسترس هستند، زیرا صنعت پرس کاری و قالب سازی که طراحان با آن در تماس هستند، بسیار پر تحرک و پر کار می باشد. کپی نمونه نقشه درصفحه 4 نشان داده شده است.

قطعات پرسکاری

این گونه قطعات از ورقه هایی از مواد مورد نظر بریده و شکل داده شده اند.

به اطراف خود نگاه کنید هر جا ممکن است موجود باشد. بسیاری از قطعات ممکن است در لباس و بر روی بدنتان باشد.حلقه ای که بر روی انگشت دارید ویا بیشتر قطعات ساعت مچی ممکن است قطعات پرسکاری باشد. قلاب کمربند و حلقه هاای فلزی روی کفش، قاب عینک، گیره ی خودکار همگی قطعات پرسکاری می باشد. به اطراف هر اتاقی که نگاه کنید قطعاتی را می یابیید که از پرسکاری فلزات ایجاد شده اند. بیشتر قطعات اتصالات وسایل روشنایی، قطعات پرسکاری می باشد. همچنین در مورد دستگیره در، پوشش رادیاتورها، و زیر سیگاری. در خانه نیز قطعات پرسکاری یافت می شود،مانند:قابلمه یا تابه، کارد، چنگال،قاشق، قهوه جوش، قوطیهای فلزی، دستگیره قفسه بندیها، کتری و در قوطی باز کن.

یخچال نیز از ؤ پرسکاری تهیه شده است، اجاق گاز، تست نان و وسایل دیگر نیز چنین هستند. هر کدام از قطعات این وسایل به کمک 3الی 6 قالب ساخته شده است. هر اتومبیل صدها قطعه پرسکاری دارد. بزرگترین این قطعات درها و سقف است. ؤ کوچک دیگری استند که از زیر پوشش دیگر اجزاء هستند و ممکن است هیچ گاه به چشم نیایند. برای مثال حتی قطعات کوچک هم به قالبهای چند مرحله ای نیاز دارد که هر کدام مبالغ زیادی را جهت ساخت به خود اختصاص می دهد.علاوه بر آن، قالبهای مونتاژ هم ممکن است مورد استفاده قرار گیرد.

ماشینهای اداری نیز شامل گروه کثیری از قطعات پرسکاری می باشد.دستگاه تایپ نیز دارای صدها نمونه از این نوع قطعات است. این فهرست را می توان مرتبا ادامه داد،زیرا این قطعات پایان ناپذیر هستند. قطعات رادیو و تلویزیون نیاز به هزاران قالب دارد. همین موشکها، هواپیماها و قطارها. این وسایل سال به سال دچار تغییرات می شوند، بنابراین مستقیما به تعداد عظیمی قالب نیاز خواهد بود.

آن چه در ادامه می آید می تواند نمایی از ابعاد بزرگ صنایع پرسکاری را پیش روی شخص قرار دهد. مهندسی پرسکاری در پنجاه سال اخیر در دامنه وسیعی رشد کرده است که زمینه ای برای فعالیت افراد با هوش می باشد.

2 _ نوار تغذیه

آن چه ملاحظه می شود، نوار تغذیه دسته گیرنده برای تیغ های اصلاح " Shick" می باشد. این قطعات در یک قالب چند مرحله ای برش و فرم داده شده است. با ورود کامل نوار تغذیه، با هر ضربه ی پرس یک قطعه کامل ایجاد می شود. این طرح به خوبی نشان می دهد که یک قطعه ی پرسکاری و پیچیده، چگونه به تعداد زیاد قابل تولیداست. البته پروسه باید به خوبی برنامه ریزی و قالب نیز به دقت طراحی شده باشد.

طراحی قالب

حال چگونه باید وارد مبحث طراحی قالب شد؟ باید آگاهانه و هوشیار عمل کرد. هر مطلبی را ابتدا باید کاملا فرا گرفت. در غیر این صورت نا امید شده و در گیر و دار پیچیدگیهای مطلب افتاده و دچار تعداد تنوع اصول گیج کننده ای شده که همگی باید آموخته شود. بنابراین قالب چیست؟ کلمه ی قالب(( Die)) بسیار کلی و جامع است و باید بخوبی تعریف شود. در متون انگلیسی این کلمه به دو معنی مورد استفاده قرار می گیرد. در معنای کلی به تمام قسمتهای ابزار پرسکاری اطلاق می شود و در معنای محدودتر به قسمت پایینی و یا ماتریس گفته می شود که در برابرقسمت بالایی ویا سنبه قرار می گیرد. در این کتاب کلمه ی قالب فقط به کل ابزار پرسکاری گفته خواهد شد.

در این مقدمه به اجزاء مختلف یک قالب و نحوه ی عملکرد آنها با یکدیگر پرداخته می شود. به علاوه مراحلی که جهت طراحی ساخت و بررسی یک قالب در کارگاه پرس استفاده می شود،مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد. و نهایتا پروسه هایی که در قالبها صورت می گیرد فهرست شده و به تصویر کشیده می شود. در قسمتهای دیگر کتاب طراحی قالب و قسمتهای مختلف آن تشریح خواهد شد.

3 _ دستگاه پرس

شکل 1 _ 3 نمونه ای از دستگاه پرس است که قالبها در آن به کار افتاده تا قطعات پرسکاری را ایجاد کنند. ممیز پرس A که صفحه ای فلزی و ضخیم است به بدنه محکم شده است. بخش پایینی قالب به این میز بسته می شود و قسمت بالایی روی سینه پرس B متصل می شود. سینه پرس توسط یک لنگ، حرکتی رفت و بر گشتی به بالا و پایین خواهد شد. و ضمنا نوار تغذیه وارد مجموعه قالب می شود، سنبه که روی سینه پرس شده است، قطعاتی را از آن کنده و جدا می کند.

4 _ مجموعه ی کفشکها

شکل 1 _ 4 مجموعه ی کامل از کفشکهای قالب را نمایش می دهد،این مجموعه توسط تولید کنندگان مختلفی ساخته می شود و در ابعاد و انواع گوناگونی قابل خریداری باشد.دنباله ی کفشک بالا A در سینه ی پرس محکم می شود. در عمل قسمت بالایی کفشک B، نگهدارنده ی سنبه نامیده می شود و به همراه سنبه پرس بالا و پایین می رود.

بوش های C که در کفشک بالا هستند، روی میله ی راهنما D به صورت کشویی بالا و پایین می رود.این عمل باعث حفظ دقیق راستای حرکت قطعات قالب می باشد. نگه دارنده ی ماتریس یا کفشک پایین E، به میز پرس محکم شده است. این کار توسط پیچهایی صورت می گیرد که از شکاف F عبور کرده است. در بخش 17 (( روش انتخاب کفشکها )) انواع این قطعات مورد بررسی قرار گرفته و اصولی جهت انتخاب صحیح کفشکها ارائه خواهد شد.

5- نقشه قطعه کار

در شروع شناسایی اجزاء مختلفی که یک قالب را تشکیل می دهند، ابتدا به نقشه قطعه کار که یک رابطه است توجه شود . این قطعه باید از یک نوار


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره طراحی قالب