یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره شارژ سیلندر

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره شارژ سیلندر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 11

 

به نام خدا

شارژ سیلندر :

دیگر فشار ها در موتور یک فشار روی شارژ سیلندر از سیستم های پیرامون و نهایتا" روی تمرکز آلودگی در گاز خروجی انجام می شود .

مهمترین اندازه برای به حداقل رساندن آلو دگی ها در اینجا چرخش دوباره گاز خروجی می باشد . گاز خروجی دوباره می چرخد به طرف در ورودی چندگانه و افزایش می دهد اندازه گاز ورودی را ، پس باعث می شود دمای حریق پایین بیاید ، این اغلب تولید اکسید های نیتروژن را کاهش می دهد .

گاز خروجی شارژ توربین :

اگر چه شارژ توربین در ابتدا روی افزایش عملکرد متمرکز بود این اغلب EGR را در برنامه و نقشه به وسیله ی تولید یک شارژ بزرگتر در خزانه ، حریق را افزایش می دهد . این برای مطبوع بودن دوره NOx در تجارت را باعث می شود .

توربین ژئو متریک را نیز باعث می شود توربین های شارژ غیر ضروری که که در فشار هوای شارژ متفاوت می باشند به وسیله ی ابزار در دسترس و تیغه های دو رین این کار را انجام می دهند .

این تنوع این احتمال را برای استفاده از توربین های بزرگتر که فشار برگشتی گاز خروجی کمتری نسبت به توربین شارژ ائتلافی می سازد کاهش فشار و سرعت ، پیستون بزرگتر و افرادی که طول موتور آزاد را در محموله باری بیشتر و مناسب افزایش می دهد . در زمان مشابه فشار دما کمتر می باشد .

اوج دما در طول کاهش حریق و این کمترین شکل NOx می باشد .

دمای حریق :

تمام عوامل هوای در دسترس ، دمای حریق تأکیید مهمی روی شکل Nox دارد . دماهای بالای هوای در دسترس ترویج می دهد شکل اکسید های نیتروژن را .

در پخش ناهمگن و ناهمسان و نابرابر اشتغال مناطق موضعی متمایل اجتناب ناپذیری می باشد پس افزایش شکل دهی اکسید های نیتروژن را باعث می شود .

هدف بهینه سازی فرآیند حریق پایین تر آوردن قله د ماهادر حریق می باشد به وسیله ی افزایش یا بالا بردن محتوی گاز درونی و بهینه سازی مخلوط و ترکیب شکل دهی در زمان مشابه به منظور کمتر کردن افزایش در تولید دوده کم می باشد .

در شرایط حریق کم و در دماهای پایین متمایل به شعله ور شدن برای خاموش کردن

زود رس می شود .

این عموما" وقتی رخ می دهد که موتور سرد و به سمت دمای پایین می رود و باعث افزایش شدیدی در CO و HC می شود که حریق را تامین می کند .

سرد کننده های EGR عمل می کنند وقتی موتور به سمت سرد شدن می رود . این سرد کننده ها به ظرفیت خنک کنندگی بالایی احتیاج دارند برای کاهش انتشارات NOx وقتی موتور در دماهای عادی عمل می کند . اکسید های نیتروژن در دماهای بالا با هوای موجود شکل می گیرند .

دماهای اوج محل یابی می شوند و عامل های هوای موجود کاهش می یابد . این فقط به وسیله ی شروع تزریق در سرعت های تزریقی در طول حریق ناهماهنگ در دسترس می باشد .

حریق قبل از مرکز بی رنگ شروع می شود . این اغلب از هر فشار حریق تولید می شود که می تواند دما را افزایش دهد .

سرعت بالای تزریق در روشن شدن سرعت نتیجه می شود با 50% کسر از سوخت و سازگاری بالای EGR . دمای حریق بالا شکل NOx را ترویج می دهند .

دیگر تاثیرات روی انتشارات آلودگی :

سرعت موتور :

یک موتور با سرعت بالا یعنی کسر بیشتری در موتور کم شدن و یک قدرت بالاتر دادن به وسیله ی تلمبه های کمکی است .

تاثیر موتور در کاهش های سرعت موتور می باشد . اگر یک اجراخاص در سرعت بالای موتور صورت گیرد این احتیاج به کیفیت بیشتر سوخت دارد اگر اجرای مشابه ای در سرعت پایین موتور صورت گیرد . این اغلب آلودگی های بیشتری تولید می کند .

اکسید های نیتروژن :

همچنان که زمان در دسترس برای شکل دهی Nox در حریق کوتاه تر می باشددر سرعت های بالا تر موتور ، انتشارات Nox کاهش می یابد و سرعت موتور افزایش می یابد . بعلاوه ، محتوی گاز موجود در حریق باید لحاظ شوند و این باعث اوج دماهای پایین می شوند . همچنان که محتوی گاز موجود با افزایش سرعت موتور می باشد این تاثیر برای آن و محتوی آن اجرا می شود .

هیدروکربن ها ( HG ) و مونوکسیدهای کربن ( CO ) :

وقتی سرعت موتور افزایش می یابد ، انتشارات HC و CO افزایش می یابند در زمانی با ترکیب آماده سازی و کوتاه شدن حریق می شود .

وقتی سرعت پیستون افزایش می یابد فشار حریق سریعتر می شود در قسمت گسترش . این در شرایط حریق کمتر صور ت می گیرد . مخصوصا" در بار گیری با سرعت پایین و صدمات حریق .

به عبارت دیگر ، حرکت شارژ و توربین افزایش می دهد در سرعت موتور . زمان حریق کوتاه تر می شود . در این محتویات در نهایت برای شرایط حداقل سوخت

دوده :

دوده در موتورهای با سرعت پایین تر افزایش می یابد و حرکت شارژ سریعتر می شود و شکل و ترکیب بهتر می شود .

گشتاور :

وقتی گشتاور افزایش یابد اما در حریق وجود نخواهد داشت واین شرایط حریق را تثبیت می کند ، انتشارات Nox افزایش می یابد وقتی که حریق تکمیل نشده تولید می شود

مثل انتشارات CO و HC که ابتدائا" کاهش می یابند .

همچنان که رویکردهای بار و عامل های هوای موجود پایین بیاید ، دوده و انتشارات CO به واسطه تأ ثیر اکسیژن افزایش می یابد .

دوده :

دوده به واسطه محل یابی اکسیژن رخ می دهد به واسطه دمایی ملکول های هیدروکربن در دما های محلی بالا ی 1/500 K و بالا رفتن بار گیری هوا منتهی می شود به شکل گیری دوده کمتر یا این اجازه را می دهدبه تزریق سوخت با کیقیت های بیشتر و عملکردهای مشابه دوده را افزایش می دهد .

سوخت :

دیگر عامل برای افزایش ارزش های گاز خروجی و معرفی بهبود های کیفیت در سوخت می باشند .

برای مثال انتشارات دی اکسید سولفور در ارزش های نا چیز در ترافیک جاده از معرفی سولفور کم یا سوخت بدون سولفور می باشد ، با محدود کردن حریق ، سوخت دیزل باید با احتمال بالاترین تعداد کتان باشد .

کیفیت بهینه می شود ، این کندی در حریق یک تأ ثیر زیاد روی صدای حریق دارد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره شارژ سیلندر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.