یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن


پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن

عزت نفس چیست؟

 ارزش و بهائی که من برای خودم قائل هستم.

 

  باور و تصوّر من از خودم.

 

 شناخت نهائی فرد از خود.

 

 من با پشتوانه انرژی عظیم خود کارهای بزرگی انجام میدهم که اثرات اجتماعی و عرفانی مهمی دارد...

تعداد اسلاید آن   52  اسلاید آماده و ظاهری زیبا می باشد

 

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای اسلایدها می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا باز کنید


 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.