یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره سنسورها و سیستمهای اندازه

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره سنسورها و سیستمهای اندازه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 8

 

سنسورها و سیستمهای اندازه‌گیری صنعتی

Moduloc Control Systems انگلستان با بیش از 20 سال تجربه‌، از جمله سازندگان درجه‌ی یک آشکارسازهای فلز داغ (HMD)، تجهیزات لیزری اندازه‌گیری فاصله و ابعاد، و دیگر سنسورهای نوری پیشرفته برای صنایع فلزی از جمله صنایع فولاد، آلومینیم و مس  است. رمز موفقیت Moduloc بهره‌گیری از تازه‌ترین تکنولوژی برای رفع نیازهای متنوع و متغیر صنعت است.

Moduloc عرضه‌کننده‌ی راه‌حل کامل آشکارسازی و اندازه‌گیری برای اتوماسیون خط نورد و فرایند و نیز جابه‌جایی مواد و تولیدات در کارخانه است.

/

 

Pathfinder Digital Scanner HMDجدیدترین تکنولوژی برای مانیتورینگ پرسرعت فراورده‌های داغ، فارغ از اندازه، پروفیل یا دما. بی‌تاثیر از تغییرات در IR زمینه به‌دلیل گنجاندن آنالیز خودکار زمینه در سیستم اندازه‌گیری. ایده‌ال برای رفع نیازهای آشکارسازی دشوار یا حاد مانند خروجی کوره، قفسه‌های نورد، و برش.

Series 8100 Hot Metal Detectorطراحی متکی‌به‌خود "All-in-One". تغذیه‌ی متنوع، سطوح قطع IR و زمانهای پاسخ گزینش‌پذیر برای کسب اطمینان از عملکرد دقیق در همه‌ی نواحی، خروجی رله و ترانزیستوری PNP یا NPN گزینش‌پذیر.

Series 9100 Hot Metal Detectorبا همان ویژگیهای سری 8100 ولی متشکل از کنترلر نصب‌شده در دور همراه با سر فایبر اپتیک و لنزهای با حفاظ SS برای محیطهای 400ºC.

Trailfinder Optical Position Scannerاسکنر دیجیتال با حذف زمینه برای مانیتورینگ دقیق و پیوسته‌ی مکان دقیق میلگرد داغ.

Series 4000 Mill Duty Photo-Switchesایده‌ال برای مانیتورینگ فراورده‌ی داغ یا خنک. نصب‌شده در دور همراه با سر فایبر اپتیک و لنزهای مقاوم برای محیطهای 400ºC.

Series 2000 Long Range Inductive Proximity Sensorsمخصوص نصب در خشن‌ترین محیطهای صنعتی با گستره‌های از 20mm تا 200mm. در انواع شکلها و اندازه‌های گوناگون برای انطباق با کاربردهای متنوع.

Duoprox Inductive Proximity Sensorsبدنه‌ی پرشده از شیشه‌ی مقاوم Rynite. پایه‌ی نصب بی‌‍‌‌‌همتای EURO-NORM/DIN برای تنظیم دو محوری.

Series 300 Industrial Metal Detectorایده‌ال برای تعیین نخاله‌های فلزی در مواد روی تسمه نقاله و میلگرد و تیرآهن پروفیل متغیر روی نقاله‌ی غلتکی.

Model 8207 Weld Hole Detectorsسنسور مستحکم با حذف زمینه برای آشکارسازی سوراخهای جوش در نوار ورق عبوری.

/

 

 

/

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سنسورها و سیستمهای اندازه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.