یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت وبا

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت وبا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

بنام خدا موضوع تحقیق : وبا 1 عامل ویبریو کلرا که جز و آنتروباکتریاسه هاست 2 اشنایی با باکتری ویبریو کلرا در محیط آب به نوعی جلبک، حلزون سخت پوست وزئوپلانکتون متصل بوده میتواند به مدت چندین سال در شرایط زندگی آزاد به حیات خود ادامه دهد ولی در صورتی که شرایط، نامساعد شود از حالت فعال متابولیک به یک حالت نهفته تغییر وضعیت می دهد. (Dormant) نهفته :در محیط کشت استانداردقابل کشت نمی باشد ونسبت به کلرینه کردن آب نیز مقاوم است. 3 ویبریو کلرا هیچ گونه اسپوری تولید نمی کند و لذا در مقابل مخاطرات محیطی، وسیله دفاعی نداشته و در مقابل گرما و خشک شدن، مقاومت ندارد. در فاضلاب، تا بیش از یک ماه، مقاومت می کنند. طول عمر ویبریو کلرا در خارج بدن انسان، معمولاً کمتر از پنج روز است و در مواد غذایی، از این هم کمتر، می باشد. 4 پاتولوژی کلرا ویبریو کلرا عملا به هیچیک از نسوج بدن، نفوذ نمی کند. 5 ایمونولوژی کلرا حمله ثانویه بیماری در فر دی که قبلاً مبتلا شده است ناشایع نمی باشد ولی مقاومت این افراد، درمجموع بیش از آن هایی است که قبلاً هیچ گونه تماسی با میکروارگانیسم،نداشته اند .
مدت تداوم ایمنی،مشخص نیست. 6 دوره نهفتگی دوره کمون بیماری، حدود 2 ساعت تا 5 روز و به طور متوسط،2-3 روز است. 7 سیر طبیعی در افراد سالم، تعداد زیاد و گاهی 10 به توان 11 باکتری برای ایجاد بیماری بالینی لازم است. اکثر موارد کلرا به صورت بدون علامت یا باعلائم بالینی مختصر 8 علائم بیماری احساس پری و سروصدا در شکم ، استفراغ و بعد از چند بار دفع مدفوع آبکی، مواد دفعی، نمای سوپ برنجی به خود می گیرد و بوی ماهی پیدامی کند. قطعات موکوس موجود در اسهال مبتلایان به کلرا که نمای آب برنج به اسهال می دهد حاکی ازترشحات مخاطی سلّول های گابلت، تحت تاثیر توکسین کلرا می باشد. 9 کلرا در ایران منشاء تمامی این اپیدمیها آلودگی منابع آب آشامیدنی و بوسیله فاضلاب میباشد. 10 روند زمانی بیشتر در مناطق گرمسیری و مخصوصاً آب و هوای مرطوب 11 تاثیر سن، جنس، شغل و موقعیت اجتماعی در مناطق آندمیک، در کودکان، شایعتر از بزرگسالان (عمدتاً در پنج سال اول زندگی) درهمه گیری: بزرگسالان، بیش از کودکان 12 منابع و مخازن انسان افراد مبتلا به وبای بدون علامت بالینی ، تعداد کمتری ویبریو کلرا به محیط اطراف منتشر می کنند ولی از آنجا که هیچ گونه کنترلی بر روی چنین افرادی وجود ندارد احتمال آلودگی محیط بوسیله آن ها بسیار زیاد می باشد . 13 پیشگیری و کنترل مهمترین روش پیشگیری دفع مناسب پساب و جلوگیر از ورود آنها به منابع آب آشامیدنی است.
تصفیه، جوشاندن و کلریده کردن آب .شیر و غذاهای آماده باید پس از گرم کردن مصرف شود.
از بین بردن حشرات و دور نگهداشتن مواد غذایی از دسترس مگس، گندزدایی سبزی و میوه جات 14 منابع کتاب بهداشت مواد غذایی سایت رشد سایت پزشکان بدون مرز 15 .

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت وبا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.