یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت انواع در از نظر جنس و کاربرد

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت انواع در از نظر جنس و کاربرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 55 صفحه

1 بسم الله الرحمن الرحیم 2 انواع در از نظر جنس و کاربرد گروه : معماری درس : عناصر و جزییات ساختمانی 3 مقدمه در بخشی از دیوار است که به منظور تامین رفت و آمد، عبور نور و تبادل های اتاق با محیط در نظر گرفته میشود. در ممکن است از فلز،چوب،پلاستیک و یا مصالح دیگر ساخته شود.
4 تاریخ پیدایش در به دوران قبل از اختراع خط بر می گردد در ابتدا از پرده و شاخ و برگ درختان به عنوان در استفاده می شد. از زمان شهر سازی به شکل دروازه و در استفاده شد.
5 در را می توان دیوار موقتی خواند که در درگاهی قرار می گیرد و برای ایجاد دسترسی و حفظ حریم استفاده میشود. وظایف در : مقاومت و پایداری حفظ حریم خصوصی و ایمنی عایق حرارتی و صوتی حفظ محیط از باد و باران 6 قسمت های مختلف در لنگه قاب آستانه کتیبه وادار بائو قیدهای فوقانی وتحتانی تنکه پاخور شیشه خور دماغه زهوار یراق 7 انواع در برحسب محل قرارگیری 2.
درهای داخلی درهای خارجی 8 9 10 11 انواع در برحسب جهت بازشو درهای چپ دست درهای راست دست 12 انواع در برحسب طریقه باز وبسته شدن درهای با لولای کنار درهای با لولای محوری درهای با لولای دو طرفه 13 درهای کشویی درهای آکاردئونی درهای گردان 14 ابعاد واندازه های درها عرض در در داخلی ساختمان مسکونی بین 60تا90 سانتی متر اتاق خواب 75تا 85 سانتی متر سالن ناهار خوری وپذیرایی بیشتر از 80تا90سانتی متر عرض آزاد برای عبور یک نفراز60س کمتر انتخاب نمی شود. ارتفاع در بین2.05تا2.1 انتخاب می شود 15 انواع در برحسب مصالح مورد استفاده درچوبی در فولادی در آلومینیومی در شیشه ای در پلاستیکی((p.v.c 16 در چوبی معمولا برای فضاهای داخلی استفاده می شوند.و انواع آن عبارتند از: HDF MDF تخته سه لایی درهای چوبی از نظر برجستگی ظاهری به دو دسته ی صاف وتنکه ای تقسیم می شوند.
17 ساختمان داخلی در چوبی درهای اسکلتی(کلیه اعضای اسکلت در به صورت کام و زبانه به همراه چسب به هم متصل می شوند.) درهای توپر(عایق بندی صوتی و حرارتی درهای توپر بهتر از انواع دیگر است.) 18 درهای شبکه ای 19 20 21 22 اتصال کام و زبانه برای جلوگیری از لق شدن این نوع اتصال علاوه بر چسب چوب از میخ چوبی استفاده می شود.
23 اتصال میخ چوبی این اتصال موجب صرفه جویی در مصرف چوب شده و از اتصال کام و زبانه ساده تر است. حداکثر فاصله مرکز به مرکز میخ های چوبی 5.5سانتی متر است.
24 درهای فلزی آلومینیومی :در برابر رطوبت مقاوم هستند. فولادی:دارای استحکام زیادی هستند. کرکره ای:برای جلو گیری از به هدر رفتن فضا استفاده می شوند.
25 26 27 28 29 30 31 درهای شیشه ای 32 مزایای استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای 1- سهولت در تردد 2- صرفه جویی در مصرف انرژی برودتی – حرارتی از 35 تا 50 درصد سالیانه 3- امکان استفاده از حداکثر فضای موجود 4- بهره مندی از خدمات ویژه جهت مکان های خاص مانند بیمارستان ها ، درم

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت انواع در از نظر جنس و کاربرد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.