یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خدمات انبارداری

اختصاصی از یاری فایل خدمات انبارداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

خدمات انبارداری

سهولت واردات کالا به مناطق آزاد به منظور فروش یا صادرات مجدد از جمله انگیزه هایی است که بازرگانان را برای گسترش فعالیت در این منطق ترغیب می کند. از این رو ارائه خدمات انبارداری از جمله نیازهای جدی مناطق آزاد است.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با در اختیار داشتن 28 باب انبار سرپوشیده در متراژهای 50، 70، 120، 180، 240، 1200 مترمربع و حدود 200000متر مربع انبار روباز و یک باب سردخانه 480 مترمربعی عهدهدار بخش عمده ای از خدمات انبارداری به تجار و بازرگانانی است که در کیش فعالیت دارند.

در صورتی که واردکنندگان نخواهند کالای خود را ترخیص کنند، کالای مورد نظر به انبار ترانزیت منتقل و پس از ترخیص به انبار عمومی انتقال می یابد. 90000 متر مربع از انبارهای روباز به نگهداری ادوات و لوازم و تجهیزات مورد نیاز پروژه های نفتی در منطقه پارس جنوبی تخصیص یافته. 1. انبـار مسقف اختصـاصی :

شامل انبارهای اختصاصی مجتمع انبارهای شرکت واقع در پایانه دریایی جزیره کیش می باشد . این انبارها شامل انبارهای 50 ، 70 ، 120 ، 240 ، 1200 و 1460 متری بوده و اجاره بهای ماهیانه آن ها برمبنای نرخ های مصوب هیئت مدیره شرکت محاسبه می گردد . 2. انبار مسقف عمومی :

عبارت است از فضاهای استفاده شده در محوطه داخلی چند سوله مسقف که اجاره بهای ماهیانه آن ها بر مبنای نرخ های مصوب هیئت مدیره شرکت به ازای هر مترمربع فضای اشغال شده محاسبه و در اختیار بهره بردار قرار می گیرد . 3. انبـار روبـاز :

عبارت است از زمین های تفکیک و تسطیح شده در محوطه پایانه دریایی جزیره کیش که عمدتاً جهت دپوی ابزارآلات و لوله های چاه های نفت و گاز در اختیار شرکت های دست اندر کار قرار گرفته و اجاره بهای ماهیانه آن بر مبنای نرخ های مصوب هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش محاسبه می گردد .

4. سـردخانه : به منظور دپوی کالاهای سردخانه ای (T > O ºC ) در اختیار بهره برداران قرار گرفته و اجاره بهای ماهیانه آن بر مبنای نرخ های مصوب هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش محاسبه می گردد . 5. خدمات کانتینری :

سرمایه گذارانی که در انتظار ترخیص کالای خود از گمرک می باشند می توانند از خدمات نگهداری کانتینر که توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ارائه می گردد بهره مند شوند . نگهداری کانتینر از زمان ورود به مدت یک هفته معاف از هزینه بوده و پس از یک هفته اجاره نگهداری برمبنای نرخ های مصوب شرکت محاسبه و از سرمایه گذاران اخذ می گردد


دانلود با لینک مستقیم


خدمات انبارداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.