یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رنگ های طبیعی

اختصاصی از یاری فایل رنگ های طبیعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رنگ های طبیعی


رنگ های طبیعی

کار آفرینی   با فرمت    Pdf       صفحات      19

معرفی کلی خصوصیات طرح
در اغلب فراوده های حجیم شده نظیر اسنک ها برای بهبود بخشیدن به ظاهر محصول از افزودنی
ها مانند رنگ های شیمیایی استفاده می کنند .مصرف رنگ های شیمیایی حتی انواع مجاز هرگونه
خالی از خطر نیست . به همین دلیل میتوان به جای استفاده از رنگ های مصنوعی از رنگ های
طبعی و گران قیمت خانواده کار و تنونیدها استفاده می کند . این رنگ ها در بدن انسان به ویتامین
تبدیل می شوند که این مهمترین مزیت مصرف محصولات از نظر بهداشت و سلامتی C,A های
است .
یکی ازمهمترین عوامل تهدید و تخریب و فساد مواد غذایی رطوبت می باشد که بعد از بسته بندی
به محصول آسیب می رسان د . محصولات حجیم شده چون ضمن تولید ، فرآیند خشک شدن را طی
می کنند و همچنین سطح متخلخل دارند ، به شدت جاذب الرطوبه هستند . لذا در بسته بندی از
الفافهای چند لایه که شامل پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و پلی استر است استف اده می شود که محصول
را در مقابل نفوذ نور ، اکسیژن ، رطوبت و سایر عوامل فساد و تخریب حفظ می نماید .
یکی از ویژگیهای زندگی مدرن آن است که مصرف کنندگان هر روزه تحت فشار روز افزون و
بمباران وسیع تبلیغات تولید کنندگان ، صادر کنندگان ، وارد کنندگان ، دلالان و شب که های
اینترنت قرار دارند . آنها با ابزارهای گوناگون رسانه ای و با لطایف الحیل متعدد درصدد تشویق ،
تحریک و حتی اغوای مصرف کنندگان هستند ، تا در نتیجه کالاهای آنان را خریده و به مصرف
شخصی برسانند .
از طرفی اکثریت مصرف کنندگان بر این باورند که هرگاه تولید کنن دگان و شبکه اقماری آنان از
طریق مطبوعات و رسانه های گروهیی مخصوصاً رادیو و تلویزیون به تبلیغات کالاهای خود می
پردازند ، ویا حتی بر چسب استاندارد را بر کالاهای خود می زنند . در واقع متعهد هستند که
کالاهای مطمئن ، سالم ، بهداشتی ، و بی ضرر را به جامعه مصرف ک نندگان ارزانی دارند و
مسئولیت ورود هر گونه آسیب و خسارت به مصرف کننده را پذیرفته اند . آیا واقعاً این چنین است
؟
در نظام حقوقی ایران اگر چه تاکنون قانون مسنجم و مشخصی در خصوص آگهی ها و تبلیغات
تجاری ایران ، و شرایط و مقررات آن تدوین شننده است ، اما قانونگذ ار ایران به صورت پراکنده به
آن پرداخته است.
دنیای امروز با تکیه بر افکار عمومی می تواند در اکثریت آحاد مردم روش های موثری را برای جلب
گرایش به سمت و سوی مصرف اجناس و کالاهای خاصی در جامعه بر عهده بگیرد .
امروزه روشهای موثری برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان برای مصرف اجناس و کالاهای خاصی
وجود دارد عمده این روشها با تکیه بر افکار عمومی می باشد و می تواند تاثیری انکار ناپذیر بر
اکثریت آحاد مردم دشته باشد تا درن وع سبد مصرفی مشتریان اطلاعات و آگاهیی های لازم را
ارائه نماید و در این زمینه تبلیغات تجاری نقش تعیین کننده ای دارد . در بسیاری کشورها تشکیل
سازمانها و ادارات در قالب وزارتخانه های تبلیغ مساله ای غیر عادی بشمار نمی اید و تبلیغات
1
سهمی بزرگ درمحیط های شهری و روستایی دارد که می تواند رفتارپیچیده ترین شهروندان را
تعیین کند که این امر تا حدودی زیادی مدیران دستا وردهای بشر در حوزه فناوری است که
ابزارهای نیرومندی نظیر مطبوعات ، رادیو ، تلویزیون ، ماهواره را در اختیار انسان قرار داده وسبب
شده است تا پاره ای از افراد بر این باورباشند که تبلیغات جدید در عصر حاضر نوعی حکومت واقعی
را پدید آورده است تاآنجا که قرن جدید را قرن تبلیغات بدانند .

 


دانلود با لینک مستقیم


رنگ های طبیعی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.