یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره وبلگ نویسی

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت درباره وبلگ نویسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره وبلگ نویسی


پاورپوینت درباره وبلگ نویسی

فرمت فایل :powerpoint  تعداد صفحات ۳۸ صفحه

بخشی از اسلایدها:

مقدمه:

یکی از الزامات زندگی در قرن بیست و یکم رایانه است. کاربرد رایانه در گوشه و کنار زندگی روزمره از کار و تحصیل و تحقیق گرفته تا علم و صنعت و سرگرمی ، مرا وادار کرد تا در باره یکی از کاربردهای اینترنت و رایانه یعنی وبلاگ نویسی مطلبی را ارائه دهم.
شاید شما هم جزء کسانی باشید که قلم نوشتن دارند، یا کسانی که حرفی گوشه ذهن شان است ودنبال گوشی هستند برای شنیدن  ،  یا آموخته ای دارید و می خواهید دیگران نیز آن را فر گیرند اگر این طور است ، وبلاگ برایتان جذاب خواهد بود. وبلاگ صفحه ای است در اینتر نت که می توانید به کمک آن ، با چند کلیک ساده نوشته های خود ار در اختیار دیگران قرار دهید.     شما  می توانید ظاهر وبلاگ خود را به وسیله قالب های آماده ای که در اختیارتان قرار می گیرد تغییر دهید، برای این کار نیازی به آموختن طراحی وب ندارید . هم چنین می توانید تصاویر خود را در بین یادداشت ها تان قرار دهید.
معرفی چند سایت خدمات دهنده وبلاگ
   دراینجا با چند سرویس دهنده وبلاگ فارسی و خصوصیات آنها آشنا می شوید تا بسته به نیازتان ، وبلاگ نویسی را در یکی از آنها شروع کنید.

Persian Blog

این سایت یکی از پر بازدید کننده ترین سایت های وبلاگ فارسی است که دارای بیش از 800000 کاربر می باشد. کنترل پنل آسان، قالب های آماده زیاد و عضویت آسان از مزایای این سرویس دهنده فارسی می باشد.

Blogfa

    این سایت نیز یکی سرویس دهندگان وبلاگ است که  بیش از 800000 کاربر و وبلاگ دارد. کنترل پنل بسیار ساده، مدیریت آسان نوشته های پیشین و خدمات وبلاگ گروهی  از خصوصیات این سایت است.
    Blogfa، به علت سهولت تلفظ اسم، نزد ایرانیان محبوب تر از سایر سایت هایی است که وبلاگ عرضه می کننند.

BlogSky

    این سایت نیز یکی از پر طرفدارترین سایت های ارائه دهنده وبلاگ است. شما می توانید با یک بار ثبت نام ، چندین وبلاگ برای نام کاربری خود بسازید.
     همچنین می توانید کنترل پنل خود را به سلیقه خود رنگ آمیزی کنید. قالب های زیبا با امکانات فراوان (خبرنامه،جستجو در وبلاگ ، تقویم ماهانه)از خصوصیات وبلاگ های این سایت است. یکی دیگر از امکانات سایت، امکان چاپ یادداشت است .

درج تصویر:

   حتما هنگام یادداشت نویسی برای وبلاگتان نیاز پیدا می کنید که تصویری را نشان دهید. برای درج تصویر در یادداشت ها باید از امکانات سایت دیگری غیر از Blogfa جهت بارگذاری( Upload) تصاویر استفاده کنید.
   این سایت ها Tinypic.comو Gigaimage.com و...می باشند.
  دراینجابه نحوه درج تصویربه کمک سایت Gigaimage.com  می پردازم.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره وبلگ نویسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.