یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت تحقیق و بررسی مروری کوتاه بر برخی جملات خطبه غدیر

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت تحقیق و بررسی مروری کوتاه بر برخی جملات خطبه غدیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مروری کوتاه بر برخی جملات خطبه غدیر

38اسلاید

هان مردمان! بدانید که خداوند او را برایتان صاحب اختیار و امام قرار داده، پیروی او را بر مهاجران و انصار و آنان که به نیکی از ایشان پیروی می کنند و بر صحرانشینان و شهروندان و بر عجم و عرب و آزاد و برده و بر کوچک و بزرگ و سفید و سیاه و بر هر یکتاپرست لازم شمرده است.

اجرای فرمان و گفتار او لازم و امرش نافذ است. ناسازگارش رانده، پیرو و تأیید کننده اش در مهر و شفقت است. هر آینه خداوند، او و شنوندگان سخنان او و پیروان راهش را آمرزیده است

خداوند عزّوجلّ صاحب اختیار و ولی و معبود شماست؛ و پس از خداوند ولی شما، فرستاده و پیامبر اوست که اکنون در برابر شماست و با شما سخن می گوید. و پس از من به فرمان پروردگار، علی ولی و صاحب اختیار و امام شماست. آن گاه امامت در فرزندان من از نسل علی خواهد بود.

هان مردمان! او را برتر بدانید. چرا که هیچ دانشی نیست مگر اینکه خداوند آن را در جان من نوشته و من نیز آن را در جان پیشوای پرهیزکاران، علی، ضبط کرده ام. او (علی) پیشوای روشنگر است که خداوند او را در سورۀ یاسین یاد کرده که: «و دانش هر چیز را در امام روشنگر برشمرده ایم...»


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تحقیق و بررسی مروری کوتاه بر برخی جملات خطبه غدیر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.