یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره محدودیتهایی درباره محصولات تولیدی

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره محدودیتهایی درباره محصولات تولیدی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره محدودیتهایی درباره محصولات تولیدی


تحقیق درباره محدودیتهایی درباره محصولات تولیدی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعدادصفحات:15

شاید یکی از اولین محدودیت های محصول ما، این باشد که مردم اطلاع ندارند که چنین دستگاهی ساخته و وارد بازار شده است و سایر مردم هنوز از همان آیفون های قدیمی و پرآوازه قبلی کالا را تهیه می کنند.

پس ما شاید با این اوضاع دید در میان مردم جا بیافتیم، برای رفع این محدودیت باید از آگهی های تبلیغاتی برای آشنایی مردم با کالا و نیز پخش کاتالوگ دستگاه توضیح کارایی آیفون، از جمله مزایای این آیفون، یکی از مهمترین پارامترهایی که می توانیم روی آن مانور بریم این است که در همین کاتالوگ ها و آمادگی تبلیغاتی از آیفون خودمان، می توانیم از شیوۀ مقایسه پیروز شویم.

به این صورت که طوری در این تبلیغات مقایسۀ آیفون های موجود در بازار را با آیفون خودمان انجام می دهیم تا آیفون ما بیشتر مزایای خود را نشان دهد. این کار به نظر من برگ برنده ای در دست ما است. شاید ضعف کالای ما فقط حساس بودن آن نسبت به آب و باران باشد که برای رفع آن از یک حفاظ روی آیفون تعبیه می کنیم تا مانع رسیدن باران به دستگاه باشد.

محدودیت دیگر در تولید کالا به نظر من چون ما برای خرید مواد اولیه خود باید به عمده فروشان مراجعه کنیم. و چون ما مشتری تازه ای هستیم، آنها مسلماً، مواد اولیه را برای ما با قیمت پایین حساب نمی کنند.

چون نمی دانند که ما مشتری دائمی آنها خواهیم شد یا نه، قاعدتاً باید یک فرقی بین مشتریان قدیمی و مشتریان جدید باشد، پس ما در تهیه اولیه، مواد اولیه شاید دچار مشکل شویم که برای رفع این مشکل می توانیم خودمان وارد ماجرا نشویم و برای start کار از طریق یک مشتری قدیمی طرف، مواد اولیه را برای ما تهیه کند که این خود، مشکل ما را رفع می کند. و در خریدهای بعدی آن مشتری قدیمی ما را به آن فروشنده معرفی کند، تا ما در خرید مواد اولیه دچار مشکل نشویم.

مشکل عمده همیشه برای تولید کنندگان، مالیات بوده است، مسلماً چون ما می خواهیم خودمان تولید کنیم و یک کارگاه را تشکیل داده ایم، شاید هر چه پیش می رویم نرخ مالیات گران تر می شود.

در مورد نقاط ضعف در مورد ارائه خدمات، همان طور که قبلاً گفتیم، ما جای هیچ ..... را نگذاشته ایم.

چون مثلاً برای ارئه خدمات گفتیم که می توانیم تعمیرکاران سیار ما از موتور سیکلت استفاده کنند تا پس از تماس مشتری با ما، صرف زمان کوتاهی تعمیرکار خود را به محل برساند و سایر موارد که قبلاً گفته شد.

مشکل دیگر در مورد ارائه کالا به بازار است چون ما اگر قرار است کالای خود را به مغازه داران بفروشیم آنها ترس از این که این کالا روی دستشان بماند و فروش نرود، شاید از ما تعداد زیادی جنس نخرند، این یک مشکل است که با تبلیغ حل شدنی است. شاید ما در اول کار زیاد فروش نداشته باشیم ولی به محض این که کالای ما شناخته شد، فروش ما چندین برابر می شود.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره محدودیتهایی درباره محصولات تولیدی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.