یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت 160 نکته در مدیریت

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت 160 نکته در مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت 160 نکته در مدیریت


دانلود پاورپوینت 160 نکته در مدیریت

چکیده:

یکی از ویژگی های دوران معاصر، سرعت و شتابی است که زندگی و کار به  خود گرفته است.

براساس ویژگی های این دوره، حتی ادبیات، روزنامه نگاری و اطلاع رسانی نیز تغییراتی کرده است.

به عبارت دیگر در حوزه داستان نویسی، پس  از رمان های چند جلدی دهه های نخست قرن بیستم، شاهد ظهور داستان های کوتاه هستیم، در حوزه روزنامه نگاری و اطلاع رسانی هم، خبرنویسی و ارائه اطلاعات با کمترین حجم و بیشترین اطلاعات از پیامدهای روزگار معاصراست. در این ارتباط ، 160 نکته کاربردی و اجرایی در مدیریت را برای مطالعه  مدیران، سرپرستان و کلیه افرادی  که به طور مستقیم با انسانها سروکار دارند، ارائه  کرده ایم که می تواند چکیده دهها کتاب و اثر علمی مدیریتی در این خصوص باشد.

در انجام کارها روی شیوه ای خاص تأکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند.

توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی رهگشا نیستند، مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از آنها هوای تنفس ما تأمین می شود، می توان با آمیختن دانش و تجربه، راهکارهای حیاتی و استثنایی خلق کرد.

از هر فرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار در کارایی کارمندان مؤثراست.

با فرق گذاشتن بیهوده بین افراد گروه، انگیزه کاری آنها را از بین نبرید.

از مشورت و نظرخواهی با نیروی جوان ابایی نداشته باشید.

با رفتارهای ضد و نقیض، اعتماد زیردستان را از خود سلب نکنید.

در به وجود آوردن فضای رقابتی سالم، کوشا باشید.

برای ارتقای سطح دانش کارمندان و افزایش بهره وری آنان، کلاسهای آموزشی ترتیب دهید و از لوازم کمک آموزشی بهره گیرید.

دقت کنید که توبیخ کارمند خطاکار، باید متناسب با اشتباهاتش تعیین شود.

مطمئن شوید مأمور خریدی که برای سازمان در نظر گرفته اید، علاوه برکاردانی و رعایت اصول درست بازاریابی، مورد اعتماد، زرنگ و خوش سلیقه نیزهست و همان گونه که بر قیمت کالاها توجه دارد، بر زیبایی و کیفیت آنها نیز اهمیت می دهد.

در صورت لزوم با قاطعیت نه بگویید.

سعی کنید با اصول ساده روانشناسی آشنا شوید.

طوری رفتار کنید که دیگران شما را به عنوان الگو انتخاب کنند و آینده کاری

دلخواه خود را در قالب شخصیت شما مجسم کنند.

هرگز در حضور کارمندان با دیگر معاشرین خود، پشت سر افراد بدگویی نکنید.

رعایت سلسله مراتب کاری را به مسئولین و سرپرستان گوشزد کنید.

برای آزمودن کارمندانتان با آزمایشهای فاقد ارزش و بی اساس، شخصیت آنان را زیر سؤال نبرید.

با شروع به موقع جلسات، وقت شناسی را عملاً به حاضرین بیاموزید.

برای گیراتر شدن سخنان خود، همیشه چند عبارت کلیدی از بزرگان و افراد برجسته در ذهن داشته باشید و در موقع لزوم آنها را به کار ببرید.

در انجام کارها به سه نکته بیش از بقیه نکات توجه کنید:

اعتماد به نفس، اعتماد به نفس، اعتماد به نفس.

انتقاد پذیر باشید.

با بی توجهی، تلاش و زحمات زیردستان را بی ارزش نکنید.

با وسواس بیهوده در انتخاب، زمان را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید زمان برای شما متوقف نمی شود.

برای حل مشکلات احتمالی، دوراندیش باشید و مطمئن باشید با در نظر داشتن چند راهکار تخصصی، هرگز در موارد اضطراری غافلگیر نخواهید شد.

نقش تبلیغات را در سودآوری سازمان نادیده نگیرید.

شامل 35 اسلاید POWERPOINT


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت 160 نکته در مدیریت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.