یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طریقه کارکرد ویروسهای کامپیوتری

اختصاصی از یاری فایل طریقه کارکرد ویروسهای کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طریقه کارکرد ویروسهای کامپیوتری


طریقه کارکرد ویروسهای کامپیوتری

مقالات  فنی مهندسی  با فرمت           DOC           صفحات  24

ویروسهای کامپیوتری علاوه بر اینکه مرموز هستند و باعث جلب توجه ما می شوند باعث نمایش اسیب پذیر مان می شوند. ویروسهایی که توسط افراد حرفه ای ساخته شده اند باعث تاثیر روی اینترنت شده اند. از طرف دیگر به ما پیچیدگیشان را نشان می دهند و وابسته به ابزار انسانی هستند که آنها را پدید آوردند.

بعنوان مثال اخبار بزرگی در مورد ویروس Mydoom worm هست که  متخصصین تخمینی که از قدرت این ویروس داشته تا این حد بوده که 4/1 میلیون از کامپیوتر ها را در یک روز آلوده کرده در سال 1999 ویروسی به نام Melissa که دارای قدرت زیادی بود شرکت بزرگی مثل مایکروسافت رو مجبور کرد که بصورت کامل خاموش کنند سیستم ایمیل خودشان را تا ویروس را تحت کنترل خود قرار دهند. ویروس I love you در سال 2000 باعث بازتاب مخوفی شد. خیلی جالب و شگفت انگیز است زمانی که ما در مورد ویروسهای Melissa و I love you  بررسی انجام می دهیم زیرا بطور باورنکردنی ساده هستند.

در این مقاله در مورد ویروسهای قدیمی و ویروسهای جدید پست الکترونیکی بحث می کنیم و شما یاد می گیرید که آنها به چه صورت کار می کنند و می فهمید به چه صورت از رایانه خود در مقابل این ویروس ها محافظت کنید. ویروسها به طور عمومی رو به کاهشند. اما بعضی اوقات اتفاق می افتد شخصی راهی برای تولید ویروس تولید می کندو باعث ایجاد اخبار می شود.

 


دانلود با لینک مستقیم


طریقه کارکرد ویروسهای کامپیوتری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.