یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد بانک اطلاعاتی مایکروسافت اکسس و دستیابی به آن در ویژوال بیسیک و پروژه

اختصاصی از یاری فایل تحقیق و بررسی در مورد بانک اطلاعاتی مایکروسافت اکسس و دستیابی به آن در ویژوال بیسیک و پروژه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 89

 

فهرست

مقدمه 2

بانک اطلاعاتی مایکروسافت اکسس 7

دستیابی داده در ویژوال بیسیک 6 40 پروژه 51

مقدمه

مقدمه

ظهور کامپیوتر انقلابی در اجتماع امروز پدید آورده است که برخی اهمیت آن را به مراتب بیش از انقلاب صنعتی که در قرن هجدهم میلادی در اروپا آغاز گردیده می دانند. زیرا اختراع ماشین بخار و سایر ماشین هایی که به دست بشر ساخته شده و بوسیله او به خدمت گرفته شده اند جایگزین کار بدنی یا به عبارتی مکمل نیروی بازوان انسان شده اند، درحالیکه کامپیوتر به مدد مغزانسان شتافته است.امروزه کامپیوترها اعمالی را انجام میدهند که در گذشته فقط مغز از عهده انجام آنها بر میآمد.

دراینکه مغز به عنوان کنترل کننده وفرمانده کلیه حرکات انسان دارای اهمیت فوق العاده زیادی میباشد ،هیچ شکی نیست وهمین امر یعنی متکامل بودن مغز است که انسان را اشرف مخلوقات کرده است.

لذا اهمیت ماشینی که بتواند بخشی از کار مغز را انجام دهد، آشکار میگردد و از اینروست که غالبا کامپیوتر را مغز الکترونیکی نامیده اند.

صرف نظر از اینکه اصطلاح مغز الکترونیکی تا چه اندازه صحیح و دقیق است، می توان در هر صورت جنبه هایی از حقیقت را در آن یافت، زیرا انسان و کامپیتر هر دو روی اطلاعات عملیات وپردازش انجام می دهند. درست است که انسان در مواردی همچون درک، تفسیر، ساختن مفاهیم جدید قضاوت و انجام عملیات با مدریت انعطاف پذیر به کامپیوتر برتری دارد ولی این ماشین نیز به نوبه خود از امتیازات و ویژگیهای خاصی همچون دقت، سرعت ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات و خستگی ناپذیری برخوردار است که در چنین مواردی از انسان پیشی می گیرد.

کامپیوتر در طول چند دهه ای که از عمرش می گذرد چنان آثار اجتماعی وفرهنگی گسترده وعمیقی در جوامع بشری بر جای گزارده است که این امر خود موجب پیدایش خبرهای تازه در تاریخ بشر شده است. این جنبه از تمدن را به نام های گوناگون از جمله تمدن انفورماتیک خوانده اند و این بدان معناست که کامپیوتر به همراه تکنولوژی های پیشرفته دیگر، راه را برای تکوین جامعه جدید باز کرده است که بیش از هر چیز می توان آنرا "جامعه اطلاعاتی " نامید.

اهمیت کامپیوتر در دنیای امروز و همچنین پیش بینی اهمیت آن در جوامع آینده بر کسی پوشیده نیست. به جرأت می توان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد بانک اطلاعاتی مایکروسافت اکسس و دستیابی به آن در ویژوال بیسیک و پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.