یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟

اختصاصی از یاری فایل دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟


دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 27

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

مقدمه

انضباط کلاسی به نظم لازم کلاسی برای یادگیری موثر گفته می شود اگر قرار است فعالیته های کلاسی منجر به یادگیری موثر توسط دانش آموزان شود، نظم و انضباط کلاسی امری اجتناب ناپذیر است. اگر چه ممکن است این تصور در ذهن وجود داشته باشد که علت اصلی عدم انضباط کلاسی مشکلات رفتاری دانش آموزان است، ولی نباید این اصل مهم را فراموش کرد که نظم و انضباط خوب کلاسی نتیجه ی یک تدریس خوب و یک تدریس خوب نتیجه ی داشتن یک طرح درس خوب است. امید است با بهره گیری از این مطالب مشکلات انضباطی دانش آموزان به حداقل برسد و بتوان جوی مناسب برای یادگیری ایجاد کرد نظم خوب معمولا مترادف با سکوت مطلق نیست.

اینجانب اینجانب زهرا بشر دوست مدت 6 سال است که در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم و هم اکنون نیز در کسوت معاون پرورشی در دبستان سلمان فارسی خدمت می نمایم.پس از شروع سال تحصیلی زمزمه های از بی انضباطی ، ناهنجاری و انجام رفتار های مخل نظم درباره یکی از دانش آموزان به نام نگین می شنیدم. آموزگار او و دانش آموزان هم کلاسی اش از رفتار های او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند. تا اینکه تصمیم گرفتم مشکل اخلاقی و انضباطی او را بر طرف نمایم.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.