یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نفرین

اختصاصی از یاری فایل نفرین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 52

 

به نام او........

ای بی رحم .بی رحمان.

اری با توام.ای خالق هستی.

ای خدایی که همه می گویند:

عادلی.بخشنده ای.می گویند رحمان و رحیمی و......

پس چرا نمی بینم.عدالتت را.بخشندگی ات را.

این چگونه عدلی ست؟

این چگونه بخشندگی ست؟

صدای التماس هایم را وهق هق گریه هایم را

در تنهایی شب هایم بشنو.

چرا من از عدالتت چیزی نمی بینم؟

چرا مرا در نمی یابی؟

چرا به سوا لهایم .به پرسش های ذهن بیمارم پاسخی نمی دهی؟

ای بی رحم.بگو در طالعم چه خواندی

کین چنین زاروذلیل نمودیم؟

ای خالق هستی .تو چگونه خالقی.هستی؟

که بنده ات را نمی بینی و صدایش را نمی شنوی.

برایم بگو چه کردی.که او مرا نخواست؟

چه کردی که عشقش نفرتی شد؟

خدایا حسد بردی بر پرستش من ؟

حسد بردی وقتی دیدی.کسی دیگر را به جای تو پرستش میکنم.

به همین سبب گرفتیش و مرا به ویرانی کشاندیم.

زین پس ای بی رحم  بی رحمان !!!

به صفات خوبت حسد را نیز بیفزا ای بی رحم حسود!!!!!

می بینی دارم چه جوری کفرت رو میگم.

هر شب صدات کردم .اشک ریختم.

ناله کردم.بهت سجده کردم.

ولی تو در مقابل تمام اینا.......

در مقابل تمام اشکهام.سجده هام .تشکر هام.

هر چی که داشتم ازم گرفتی....... مثل اینکه اگه کفر بگم بهتره .!!!

چون با هر سجده ای که کردم یه چیزی از دست دادم.

تو مثل اینکه هر کی کفرت رو بگه بیشتر تحویلش میگیری؟

میخوام از این به بعد کفر بگم شاید چیزایی روکه

ازم گرفتی بهم برگردونی .

از اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام حرف بزنی ممنون.

از اینکه برام وقت گذاشتی تا باهام بیای بیرون ممنون.

از اینکه به حرف هام گوش دادی ممنون.

از اینکه دوستم داشتی هر چند ظاهری ممنون.

از اینکه تو این مدت مال همه بودی غیر از من ممنون.

از اینکه بهم دروغ گفتی ممنونم.

از اینکه قلبم رو ازم  گرفتی و بعد گذاشتیش زیر پاهات ممنونم.

از اینکه با همه ی وجودت سعی کردی خوردم کنی ممنونم.

از اینکه بهم خیا نت کردی ممنونم.

از اینکه ازم متنفری ممنونم.

به خاطر تموم نا مردی ها ت ممنونم.

به خاطر تموم توهین هات ممنونم.

 می بینی من حتی بخاطر بدترین کارهاتم ازت تشکر میکنم.

تا حالا کسی به اندازه ی من دوست داشته؟.

تا حالا کسی رو دیدی انقدر داغون بشه ولی بازم عاشق باشه؟

اره من عاشقم .عاشق آدمی که ازم متنفره

به دلیلی که خودش هم نمی دونه

عاشق ادمی که یک سال همه ی وجودم رو براش گذاشتم.

ادمی که حتی هنوز هم تموم ثانیه های زندگیم با اون میگذره.


دانلود با لینک مستقیم


نفرین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.