یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مدیریت زمان- 33 اسلاید

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت مدیریت زمان- 33 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدیریت زمان- 33 اسلاید


دانلود پاورپوینت مدیریت زمان- 33 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت زمان
(مدیریت امور بازاریابی یا مدیریت هر واحد دیگر)

 

§خود ـ ارزیابی
§تسلط بر مکاتبات اداری
§برنامه ریزی
§مدیریت جلسات
§مدیریت پروژه ها
§مهار کردن تماس های تلفنی
§نکات دیگری در باره ی مدیریت زمان و باز نگری
 
چه درصدی از کارهایم از پیش برنامه ریزی شده بود؟
آیا روز کاری ام ساختاردرستی داشت؟
آیا کارهای برنامه ریزی شده بیش از حد انتظار به طول انجامید؟
چرا زمانی طولانی صرف کارهای بی حاصل شد؟
چند مورد وقفه در کارهایم ایجاد شد؟
آیا بهره وری داشتم؟
چه زمانی از روز بیشترین بهره وری را داشتم؟
چگونه می توانم کنترل بیشتری بر وقت خود داشته باشم؟
برای چند درصد از وقت خود می توانستم برنامه ریزی درستی به عمل آورم؟
میزان کارآیی ام را بر اساس امتیاز های 1 تا 10 چگونه برآورد می کنم؟
­در روز با چند نفر دیدار میکنم؟
­چه درآمدی را برای خود در نظر دارم؟
­سراغ کدام شرکت ها و افراد بروم که بیشتر تمایل دارند با شرکت ما ارتباط بر قرار کنند؟
­از چه کلمات وجملات استفاده کنم که باعث جذب افکار و شرکتها به سوی شرکت خود شوم؟
­چقدر زمان برای هر یک از شرکتها صرف کنم که مرا به نتیجه دلخواه برساند؟
­برای پیشرفت در کارها و برقراری ارتباط و جذب شرکت های خارجی بهتر است به یادگیری زبانهای مختلف بپردازم.
­

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت زمان- 33 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.