یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن

اختصاصی از یاری فایل پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن


پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:22

پیشگفتار

براساس مفاد قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که اطلاع رسانی و ارائه خدمات را موردتاکید قرار داده است.

اولویتهای سرمایه گذاری در بخش صنعت معدن است که با توجه به مزیتهای نسبی و رقابتی کشور تعیین، و حمایتهای مورد نظر دولت از این اولویتها اعلام گردیده است.

وزارت صنایع و معادن در جهت هدایت و حمایت سرمایه گذاران از طریق ایجاد پایگاه در شبکه اینترنت اقدام به ارائه الاعات وسیعتر نموده است.

این اطلاعات شامل: مشخصات اعلامیههای تاسیس، طرحهای اولویت دار،میزان تولید کالاها، مطالعات امکان سنجی مقدماتی، شاخصهای کلان اقتصادی و امثالهم میباشد.

امید است مجموعه حاضر مورد‌استفاده سرمایه گذاران صنعتی کشور قرارگرفته بگیرد.

nضوابط و مراحل صدور اعلامیه تاسیس
nتعاریف
nفعالیت صنعتی: یک فعالیت اقتصادی است که در امر تولید، فرآوری و یا بسته بندی محصولات گوناگون در سطح انبوه از طریق انجام عملیات فیزیکی و یا شیمیایی بر روی مواد و یا مونتاژ قطعات و اجزا با استفاده از نیروی ماشین و عملیات تحقیقات، طراحی و خدمات مهندسی مرتبط صورت میگیرد.
nواحد صنعتی: شخص حقیقی و یا حقوقی است که یک یا چند فعالیت صنعتی را در یک محل مشخص انجام میدهد.
nطرح صنعتی: مجموعه عملیات اجرایی، فنی و خدمات صنعتی است که با هدف، زمان و بودجه مشخص تا منتهی شدن به فعالیت صنعتی ادامه پیدا میکند.
nاعلامیه تاسیس: فرمی است حاوی اطلاعات پایهای از قبیل نوع محصول، ظرفیت، میزان سرمایه گذاری، اشتغال و... که توسط وزارت صنایع و معادن تهیه و به وسیله 
nو به وسیله متقاضیان واحدهای صنعتی تکمیل و جهت صدور به سازمان صنایع و معادن استانها ارائه میگردد.
nپروانه بهره برداری: مجوزی است که دارنده اعلامیه تاسیس پس از انجام مراحل مربوط به ایجاد و راه اندازی واحد صنعتی دریافت می نماید.
nهدف
nایجاد هماهنگیهای لازم به منظور ارائه خدمات به موقع و تسریع در امور متقاضیان جهت سرمایه گذاری در احداث واحدهای صنعتی به استناد مصوبه هئیت وزیران
nالف ـ متقاضایان احداث واحدهای صنعتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند از طریق تکمیل فرم اعلامیه تاسیس اقدام به احداث واحد صنعتی نمایند.
nتبصره1: معاونت برنامه ریزی، توسعه و فن آوری فهرست اولویتهای سرمایه گذاری را براساس مطالعات توسعه منطقهای و ملی اعلام مینماید.
nب ـ فرم تکمیل شده اعلامیه تاسیس پس از ارائه به سازمان صنایع و معادن استانها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تطبیق با ضوابط آیین نامه و با رعایت موارد زیر نسبت به
nصدور  آن اقدام خواهد شد.
nب ـ عدم مغایرت تولید مورد نظر با ضوابط شرعی و قانونی
nرعایت محدودیتهای منطقهای مصوب مانند محدودیت احداث واحدهای صنعتی در شعاع 120 کیلومتری شهر تهران و شعاع 50کیلومتری اصفهان
nتبصره2:  مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کار و امور اجتماعی به هنگام صدور اعلامیه تاسیس جهت رعایت به متقاضیان اعلام خواهد گردید. ضوابط مزبور و تغییرات احتمالی آن توسط وزارت صنایع و معادن به سازمان صنایع و معادن استانها ارسال میشود.
nتبصره3:مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان دامپزشکی کشور به هنگام صدور اعلامیه تاسیس به منظور تولید خوراک دام طیور و ایجاد کشتارگاههای دام و طیور جهت رعایت به متقاضیان اعلام خواهد شد.
nتبصره4: صدور اعلامیه تاسیس به منظور تولید و یا مونتاژ انواع اتومبیل(سبک و سنگین) کشتی، هواپیما، چرخ بال، لکوموتیو، کشندههای ریلی و واگن قطار توسط دفتر نظارت و ارزیابی طرحهای انجام خواهد گرفت.
 

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.