یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارآموزی آموزش و پرورش

اختصاصی از یاری فایل کارآموزی آموزش و پرورش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 68

 

تشکر و قدردانی :

زندگی با خدا به یاد او رنگ واقعی خود را پیدا می کند کسی که همیشه با خدا و با یاد او باشد رنگ زندگیش خوش رنگ ترین رنگها و تصویر زندگیش زیباترین تصویر دنیا و گل خوشبختی اش خوشبوترین گل دنیا و جاده زندگیش کم خطرترین و بی دردسرترین جادها و خود نیز والاترین انسانها خواهد بود .

با تشکر و سپاس فراوان از سرکار خانم شریفی فرد که من را در تمامی مراحل این پژوهش و همچنین در تمامی مراحل تحصیلی یاری نموده اند از خداوند منان خواهان و خواستارم که همواره ایشان را در پرتوی لطف و محبت و برکات خویش محفوظ بدارد .

مقدمه :

در روزگار ما ملتها با هر نظام سیاسی و اجتماعی پیشرفته و در حال پیشرفت به مسائل برنامه ریزی و اصلاحات آموزشی با توجه به آخرین روشهای آموزشی و فنی و پیشرفتهای علمی جهان ، توجه خاص دارند . این توجه تقریباٌ فراگیر و جهانی است و نسبت به دیگر فعالیتهای اجتماعی از اولویت خاص برخوردار است . بررسی تاریخ تحول نظام های آموزشی جهان نشان می دهد که به منظور تحقق این امر اغلب کشورهای پیشرو از مطالعات و پژوهش های تطبیقی در زمینه آموزش و پرورش بهره گرفته اند و آن را شرط لازم برای طراحی نظام های آموزش نوین خویش می دانند و بر لزوم ضرورت این گونه بررسی ها قبل از اقدام به هر گونه اصلاحات آموزشی جامع برای رفع نیازمندی های رو به رشد اقتصادی ، فرهنگی و فنی خویش می ورزند . امروزه متفکردان تعلیم و تربیت و متخصصان مراکز تعلیم و تربیت بین المللی بر ضرورت ایجاد این رشته نوین علمی و در موسسات آموزشی عالی و دانشگاه ها در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا تأکید می ورزند که نشان دهنده اهمیت کار و نقش محققان این رشته علمی در معرفی نظام های آموزشی موفق جهان شناخت مسائل آموزش و پرورش معرفی نوآوری ها و روشهای جدید در قلمرو آموزش و پرورش و دستاوردهای شگرف ناشی از آن است . با توجه به نقش و جایگاه مشاوره در غنی سازی دستگاه عظیم تعلیم و تربیت کشور این مسأله ضرورتی اجتناب ناپذیر پیدا می کند که مشاوره هنگام و سایه به سایه جریان رسمی تعلیمات سازماندهی می شود و جریان پیدا کند از این رو گسترش نظام مشاور به دوره های تحصیلی ناگزیر خواهد بود . معنای عمیق این گسترش همانان این است که تصمیم گیری را از سطوح بنیادی و انسانی باید آغاز کرد .

مشاوره به منزله نخ تسبیح تصمیم گیری و برنامه ریزی باید از آغاز سن تعلیماتی تا پایان آن مورد نظر باشد تا در حضوری فعال و مشارکتی موثر و چند جانبه اثر بی دلیل خود را آشکار سازد .

فصل اول

آشنایی کلی با مکان کار آموزی

تاریخچه سازمان :

نظام آموزش و پرورش در چند کشور دنیا :

اکوادر : مسؤولیت اجرای وظایف مربوط به نهضت سواد آموزی به طور مشترک برعهده وزارت خانه های جبهه ملی ( آموزش و پرورش . رفاه اجتماعی ، بهداشت و کار ) گداشته شد وزارت آموزش و پرورش وظیفه هماهنگ سازی آن را به عهده گرفت . هدف این نهضت که به نام یکی از اسقفهای سرشناس اکوادری و یکی از مدافعان حقوق بشر نام گذاری شده است . مشارکت در یک بحث آموزشی


دانلود با لینک مستقیم


کارآموزی آموزش و پرورش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.