یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود نقد و بررسی فیلم جابه جا

اختصاصی از یاری فایل دانلود نقد و بررسی فیلم جابه جا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود نقد و بررسی فیلم جابه جا


دانلود نقد و بررسی فیلم جابه جا

دانلود نقد و بررسی فیلم جابه جا

فرمت: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 23

 

 

 

 

قسمتی از متن

نقد و بررسی فیلم «جابه جا» در باشگاه فیلم تهران به دلیل اعتراضات فیلم‌نامه‌نویس این فیلم و درگیری لفظی بوجود آمده با یکی از تماشاگران ناتمام ماند.

کارگردان فیلم «جابه جا» در سخنانی گفت: ترجیح می‌دهم گونه‌های متفاوت فیلم‌سازی را تجربه کنم به همین جهت برای خود محدودیت قائل نمی‌شوم و هر فیلم‌نامه‌ای را که با آن ارتباط برقرار کنم، بدون شک کار می‌کنم.او تصریح کرد: این فیلم‌نامه متعلق به بابک ربیعی است که در طول ساخت، تغییراتی در آن ایجاد شده است.

تهیه‌کننده «جا به جا» هم با اشاره به سابقه 25 ساله‌اش دراین زمینه و چگونگی شکل‌گیری همکاری خود با کارگردان آن بیان کرد: برادرم از سال 85 وارد عرصه‌ی کارگردانی شد و احساس کردیم که تفاهماتی در زمینه فیلم‌سازی با هم داریم بنابراین تصمیم گرفتیم که با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

او درباره استقبال خوب مردم از این فیلم گفت: ماه رمضان زمان مناسبی برای اکران یک فیلم نیست اما این فیلم در روز اول که روز بدی هم بود حدود دو میلیون، روز سوم 11 میلیون ، روز جمعه 18 میلیون وشنبه 13 میلیون تومان فروش داشته است و هر روز که می‌گذرد ظاهراً فروش آن هم بهتر می‌شود.

حسن توکل‌نیا یادآور شد: در فیلم «کاغذ بی‌خط» نیز که با ناصر تقوایی کار کردم، نگاهم به گیشه سینما بوده وهمچنان هست و اگر گیشه جواب مادی ما در سینما را ندهد، بدون شک باید سینما را ترک کرد و به دنبال کار دیگری رفت.

المیرا عبدی فرزند اکبرعبدی درباره‌ی بازیش در فیلم «جابه جا» در ابتدا یادآور شد: من فعالیت خود را از سال 81 با بازی در تئاتری آغاز کردم، در سال 85 نیز در تئاتری با عنوان «اکبرآقا اکتور تئاتر» که پدرم هم در آن حضور داشت بازی کردم. اولین فعالیت حرفه‌ای سینمایی خود را نیز، دو سال پیش در فیلم «یکی برای همه» تجربه کردم و همچنین سال گذشته با بازی در فیلم «جابه جا» در این زمینه فعالیتم را تکرار کردم. پیش از این نیز تئاترهای دانشجویی هم کار کرده‌ام که هیچ کدام اجرای عمومی نداشتند. او افزود: من فکر می کنم که بازیگرنیستم، رشته تحصیلی‌ام نیز مرتبط با این کار نیست؛ اگرچه پدرم در این زمینه به من کمک بسیار کرده است اما این دو فیلم را هم فقط به خاطر پدرم کار کرده‌ام.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود نقد و بررسی فیلم جابه جا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.