یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مربّع ، مثلّث ، دایره ریاضی اول ابتدایی- 28 اسلاید

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت مربّع ، مثلّث ، دایره ریاضی اول ابتدایی- 28 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مربّع ، مثلّث ، دایره ریاضی اول ابتدایی- 28 اسلاید


دانلود پاورپوینت مربّع ، مثلّث ، دایره ریاضی اول ابتدایی- 28 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام
من را می شناسی ؟
قبلا به من گردی می گفتی
اما حالا باید با اسم جدیدمن آشنا شوی.
اسم اصلی من :
((دایره))
 

به شکل من خوب نگاه کن
قبلا به من سه گوش می گفتی

امّا اسم اصلی من
مثلّث است .

حالا با دقت به سوالاتی که از شما می پرسم جواب بده .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مربّع ، مثلّث ، دایره ریاضی اول ابتدایی- 28 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.