یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جهان است

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جهان است دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جهان است


تحقیق درباره اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جهان است

 فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 5 صفحه

 

 

 

اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جهان است

 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به اینکه نوع مصرفی که آمریکایی‌ها در دنیا به عنوان رشد اقتصادی ترویج می‌کنند جهان و انسان را به فنا و نابودی می‌کشاند گفت: اصلاح الگوی مصرف تنها موضوعی درون کشوری نیست بلکه نیاز امروز جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در اولین سمینار سراسری مدیران سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اصلاح الگوی مصرف به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با آینده پژوهشی و برنامه‌ریزی آینده‌نگرانه می‌توان به اهداف رسید. جوامعی که قدرت پیش‌بینی بیشتری دارند قابلیت برنامه‌ریزی دقیق‌تر و درازمدت را دارند واین به عنوان یکی از اصول برنامه‌ریزی در همه مکاتب و ادبیات برنامه‌ریزی مطرح است. وی خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که نتواند آینده‌اش را خوب ببیند و اهدافش را با واقعیات موجود تطبیق دهد در کوتاه‌مدت نمی‌تواند به اهداف و برنامه‌اش دست یابد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزی در احکام و فرهنگ دینی هم مورد تأکید قرار گرفته است اظهار داشت: سم مهلک برای یک انسان در تفکر و زندگی‌اش این است که خود را در محدوده کوچک فرض کند و در این صورت حتماً به اشتباه خواهد افتاد و برنامه‌ریزی غلط خواهد داشت. وی افزود: اعتقاد به معاد و نظام تفکر دینی به همه می‌آموزد که نگاهمان بلند و نقطه پرواز و اوج، زیاد باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به وضعیت مصرفی که از منابع جهان در حال حاضر می‌شود گفت: نوع مصرفی که آمریکایی‌ها در دنیا به عنوان رشد اقتصادی ترویج می‌کنند جهان و انسان را به فنا و نابودی می‌کشاند.

رئیس سازمان بازرسی گفت: تجاوز طلبی‌ها، لشگرکشی‌ها، مسابقات هسته‌ای، فضایی و موشکی نمونه‌هایی از اسراف است که آمریکایی‌ها و غربی‌ها انجام می‌دهند و این مسائل در قالب بحران‌های اقتصادی خود را نمایان می‌کند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جهان است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.