یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو ارومیه - 77 اسلاید

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو ارومیه - 77 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو ارومیه - 77 اسلاید


دانلود پاورپوینت کارخانه آبمیوه  آی سو  ارومیه - 77 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

کارخانجات تولید کنسانتره آبمیوه از محصولات باغات کشور و استان آذربایجان غربی ضمن حفظ نگهداری باغات موجب شده تا زمینه ای برای اشتغال و ارزآوری جدید فراهم آورد به طوریکه از محل صادرات کنسانتره و آبمیوه به طور متوسط سالیانه بالغ بر 40 میلیون دلار ارز عاید کشور شود. شرکت شهدآب در راستای سیاستهای کلی دولت مبنی بر انجام سرمایه گذاری های مورد نیاز و به منظور کمک به حل مشکل باغداران در سال 29/2/63 توسط بانک صادرات آذربایجان غربی به صورت سهامی خاص تشکیل شد.
و با مشارکت بانکهای کشاورزی و صادرات ایران با ایجاد کارخانه تولید کنسانتره آبمیوه با ظرفیت اسمی سالانه 5000 تن کنسانتره انواع آبمیوه در سال 1371 به بهره برداری رسید و این شرکت با پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار به سهامی عام تبدیل شد و سهام آن بر بازار بورس عرضه شد به طوری که در حال حاضر سهام شرکت شهدآب قابل معامله در بورس اوراق بهادار می باشد و به کشورهای افریقایی، اروپایی، آسیایی و در آمریکای شمالی صادر می نماید.
شرکت شهدآب (سهامی عام) در تاریخ 12/6/71 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 1075 مورخه 29/2/63 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ارومیه به ثبت رسیده است. شرکت در تاریخ 2/2/77 به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 17/9/77 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است در حال حاضر شرکت شهدآب جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت خاصی نیست و واحد تجاری اصلی نهایی گروه شرکت سرمایه گذاری غدیر امور شرکتهای بانک کشاورزی و کارگذاری ایین است مرکز اصلی شرکت در ارومیه می باشد.
 
17- درصورتی که کارگر دارای سوء پیشینه باشد و یا به تائید اداره بهداشت مواد مخدر استعمال کرده باشد، کارفرما مختار می باشد که بطور یکطرفه قرارداد را فسخ نماید و کارگر حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
18- در صورتیکه کارفرما تشخیص دهد که کارگر می بایست به ماموریت اعزام گردد، کارگر موظف به اعزام ماموریت خواهد بود.
19- در صورت اعزام کارگر به ماموریت مطابق ماده 46 قانون کار و تبصره آن عمل خواهد گردید.
20- رعایت کلیه مقررات انضباطی محیط کار و عرف نوع کار و محل کار از سوی کارگر الزامی می باشد و در صورت تخطی طبق آیین نامه انضباط کار شرکت با متخلف برخورد خواهد شد و در صورت نیاز از ماده 27 قانون کار جهت اخراج کارگر استفاده می شود.
21- هرگونه تغییر در مفاد این قرارداد بدون توافق طرفین در حکم تغییر شرایط کار تلقی و زیان دیده می تواند برای جبران خسارت به مراجع حل اختلاف قانون کار مراجعه نماید. (در موارد دیگر مفاد مواد 21، 22، 23، 25، 26و 27 قانون کار حاکم خواهد بود)

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت کارخانه آبمیوه آی سو ارومیه - 77 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.