یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه درس مدیریت استراتژیک تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

اختصاصی از یاری فایل پروژه درس مدیریت استراتژیک تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه درس مدیریت استراتژیک

تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

14اسلاید

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون ( سهامی خاص ) واقع در بیستون ، کیلومتر 30 جاده کرمانشاه - همدان در تاریخ 1344/12/05 تحت شماره 260 در شهر کرمانشاه به ثبت رسیده و در سال 1346 با تولید انواع فرآورده های لبنی شامل شیر ، ماست ، کره و روغن مورد بهره برداری قرار گرفت در حال حاضر انواع فرآورده های لبنی در حال فعالیت می باشد.

در سال 1389 سهام این شرکت به میزان 82/16 درصد به شرکت طاهرنیروی پارسیان (بخش خصوصی) انتقال یافت.
 

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون به عنوان اولین تولید کننده انواع فرآورده های لبنی در غرب کشور ، با حدود نیم قرن فعالیت،نقش موثر و اساسی در توسعه و گسترش بخش دامپروری منطقه غرب داشته است ، این شرکت با تولید انواع فرآورده های لبنی بشرح ذیل:

 

انواع شیرپاستوریزه، انواع ماست، انواع دوغ، کره ، روغن حیوانی ،  پنیر و سایر محصولات شرکت نقش مؤثری در تأمین سلامت جامعه و رونق اقتصاد منطقه دارد.

üشرکت شیر و لبنیات پاستو ریزه بیستون یک شرکت عملگر است و همواره تلاش کرده است رابطه سودمندی با گروههای ذینفع (مشتریان، کارکنان، عرضه کنندگان مواد اولیه، سهامداران، دولت و جامعه) داشته باشد و آن را بهبود بخشد.
üما در رویای خود دیدگاه بلند مدت داریم و همین امر باعث می شود که هیچگاه در قالب دوره های کوتاه مدت نیندیشیم، هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنیم و همواره همه کارکنان را تشویق نماییم تا در راه تامین نیازهای گروههای ذینفع شرکت و ارضای آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.
üرعایت اصول اخلاقی و پایبند بودن به آیین نامه های سازمانی که بر پایه آن می کوشیم در رابطه ای که با گروههای ذینفع و خود داریم، همواره بر میزان صداقت، درستی و رشد شخصی خود بیفزاییم و همین ویژگی یکی از چشم اندازهای شرکت می باشد.

دانلود با لینک مستقیم


پروژه درس مدیریت استراتژیک تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.