یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق به کارگیری و مقایسه مدلهای سری زمانی در افزایش دقت پیش بینی تقاضا برای محصولات شرکت قند شیروان

اختصاصی از یاری فایل دانلود تحقیق به کارگیری و مقایسه مدلهای سری زمانی در افزایش دقت پیش بینی تقاضا برای محصولات شرکت قند شیروان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق به کارگیری و مقایسه مدلهای سری زمانی در افزایش دقت پیش بینی تقاضا برای محصولات شرکت قند شیروان


دانلود تحقیق به کارگیری و مقایسه مدلهای سری زمانی در افزایش دقت پیش بینی تقاضا برای محصولات شرکت قند شیروان

مقدمه:

هر مدیری در تصمیم گیریهای خود به نحوی با پیش بینی سروکار دارد برخی از این پیش بینی ها ساده و برخی دیگر پیچیده و مشکل می باشند، البته هیچگاه پیش بینی دقیقاٌ با واقعیت تطبیق نمی کند و باید کوشید خطای پیش بینی به حداقل ممکن تقلیل یابد. پیش بینی به معنای تخمین امری است که در آینده رخ خواهد داد
نیازهای بازار برای قند وشکر روز به روز رو به افزایش است از این رو بایستی بتوان تا حدودی میزان تولید این دو محصول استراتژیک را پیش بینی نمود تا بتوان برآورد مناسبی از میزان تقاضای بازار و مشتریان به دست آورد. از طرفی میزان پیش بینی برای تولید و فروش به هنگام، تأثیر گذار بوده و با سنجش قیمت ها در ماههای مختلف سال و عرضه بموقع محصولات می توان عایدی بیشتری را برای شرکت به ارمغان آورد.

بیان موضوع:

پیش بینی ها می توانند برای دوره های زمانی کوتاه مدت یا بلند مدت انجام پذیرند. ذکر این نکته لازم است که هرچه انحراف و خطای پیش بینی بیشتر باشد، نشان دهنده عدم صحت اطلاعات مورد نیاز و عدم برنامه ریزی صحیح توسط مدیریت شرکت مزبوراست. حال آنکه درصنعت و تولید محصول استراتژیکی نظیر قند و شکر که نقش مهمی در سلامت افراد ایفا می کند با توجه به مطالب قید شده می توان موضوع را به شکل ذیل تعریف نمود :
“بکارگیری و مقایسه روشهای سری زمانی در افزایش دقت پیش بینی تقاضا برای محصولات شرکت قند شیروان”

اهداف تحقیق:

امروزه علم مدیریت بخصوص مدیریت تولید نمی تواند ادعا کند که به تنهایی و بدون استفاده از مدیریت علمی می تواند به کار خود در زمینه تولید محصول یا خدمت ادامه دهد و هر سازمانی برای ادامه حیات خود و تضمین موفقیتش در بازار رقابتی نیازمند پیش بینی آینده است زیرا تمامی فرایندهای تولید، از تولید کننده ماده اولیه گرفته تا زمانی که محصول یا خدمت به دست مشتری یا مصرف کننده می رسد همگی از اصول و قواعد خاصی تبعیت می کنند که تخطی از هیچ کدام از قسمت های آن امکان پذیر نمی باشد. پیش بینی نیز یکی از روش های مدیریت علمی است که زمان زیادی از ابداع آن نمی گذرد با این حال، شرکت قند شیروان نیز در راستای بهره گیری شیوه های نوین مدیریت علمی و با توجه به اهداف بلند مدت برنامه پنجم توسعه، نیاز خود می بیند که حداکثر کارایی با حداقل هزینه را بدست آورد که تأثیر زیادی بر روی کیفیت محصول تولیدی و کاهش قیمت تمام شده محصول خواهد گذاشت.

 

شامل 44 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق به کارگیری و مقایسه مدلهای سری زمانی در افزایش دقت پیش بینی تقاضا برای محصولات شرکت قند شیروان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.