یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم؟

اختصاصی از یاری فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم؟
فایل ورد و قابل ویرایش
در 27 صفحه

 

 

فهرست مطالب
چکیده 4
مقدمه 5
بیان مساله وتوصیف وضعیت موجود: 5
شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 ) 7
تجزیه وتحلیل داده ها 7
نظرات همکاران: 7
نظرات دانش آموزان : 8
اجرای راه حل جدید : 9
روش تدریس : 11
ارزشیابی 14
اولین ازرشیابی کلاس: 14
گرد آوری اطلاعات (شواهد 2 ) 18
ارزیابی تاثیر اقدام جدید و اعتبار بخشی : 20
نتیجه گیری : 22
پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس جغرافیا: 23
کلام آخر : 26
منابع قابل استفاده : 27

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.