یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق بررسی پایداری فولاد پرمقاومت سرد نورد شده با مقطع دایره ای و چندضلعی

اختصاصی از یاری فایل دانلود تحقیق بررسی پایداری فولاد پرمقاومت سرد نورد شده با مقطع دایره ای و چندضلعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله ISI بررسی پایداری فولاد پرمقاومت سرد نورد شده با مقطع دایره ای و چندضلعی  در 34 صفحه با فرمت ورد با ترجمه ای روان به همراه تصاویر رنگی  شامل بخش های زیر می باشد:

چکیده

مقدمه

مدل المان محدود

نوع و ساختار المان محدود

شرایط مرزی

جزییات و مشخصات مصالح

روش تحلیل

اثبات مدل المان محدود

مطالعات پارامتری

تاثیر گوشه ها بر رفتار کمانشی

تجزیه تحلیل تاثیر وجود سوراخ بر رفتار مدل ها

تحلیل حساسیت مدل ها نسبت به نقایص هندسی

نتیجه گیری

 

 

 

 

 

چکیده

این مقاله بخش دوم مطالعه بر روی فولاد پرمقاومت سرد نورد شده با مقطع دایره و چندضلعی که قرار است در برج های لوله ای شکل بادی مورد استفاده قرار بگیرند، می باشد. نتایج عددی حاصل از 32 مدل که به روش المان محدود (FEA) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند، با نتایج بدست آمده از آزمایش ها و تست های انجام گرفته بر روی 32 نمونه مشابه و متناظر، مورد مقایسه و ارزیابی قرار گرفتند. نتایج بدست آمده از تحلیل به روش المان محدود برای منحنی بار-تغییر شکل و نیز منحنی مقاومت؛ مطابقت و همخوانی بسیار خوبی را با نتایج تجربی حاصل شده داشتند. مطالعات و بررسی های بیشتری نیز بر روی مدل های عددی مختلف انجام گرفت که نشان دادند تنش تسلیم مورد استفاده در روش المان محدود به طرز چشمگیری بر روی مقاومت و پایداری این مدل های عددی موثر واقع شد. بطوریکه بکارگیری 0.2% تنش معیار منجر به مقاومت بسیار بیشتری نسبت به نتایج تجربی گشت. در مدلهای به شکل چندضلعی، وجود گوشه ها به طور قابل توجهی بر روی رفتار کمانشی آنها تاثیرگذار بود. همچنین نتایج تحلیل بر روی یک سوراخ بیضی شکل موجود بر روی این نمونه های لوله ای شکل نشان داد که تنش ماکزیمم حول سوراخ موجود بر روی مدل با مقطع چندضلعی بسیار بیشتر و شدیدتر از مقدار آن حول سوراخ موجود بر روی مدل با مقطع دایره ای می باشد. و بالاخره مطالعات و بررسی های انجام گرفته بر روی میزان حساسیت مدل ها نسبت به ایرادات و نقص های هندسی نشان داد که مدها و اشکال مختلف شکست برای مدلهای عددی دارای نقص های هندسی منطبق بر EC3 به طور محسوسی با مقدار این کمیت برای نمونه های آزمایش شده و نیز مدلهای عددی دارای نقص های هندسی که از طریق اسکن های سه بعدی بدست آمده بودند، تفاوت و اختلاف داشت....


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بررسی پایداری فولاد پرمقاومت سرد نورد شده با مقطع دایره ای و چندضلعی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.