یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله چرخه بازرگانی حسابداری

اختصاصی از یاری فایل دانلود مقاله چرخه بازرگانی حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله چرخه بازرگانی حسابداری


دانلود مقاله چرخه بازرگانی حسابداری

 

مشخصات این فایل
عنوان: چرخه بازرگانی حسابداری
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:94

این مقاله در مورد چرخه بازرگانی حسابداری می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله چرخه بازرگانی حسابداری

برای اینکه مشخص کنیم که چطور یک متد عمل می‌کند – در اینجا آنرا برای دو بخش از چرخة واقعی بازرگانی امریکا به کار می بریم: شدید ترین چرخه در تاریخ امریکا یعنی بزرگترین رکود اقتصادی سال‌های 1929 تا 1939 – و رکود کمی شدید تر یا رکود سال 1982 که بیشتر شبیه به رکود های جنگ جهانی دوم بود. از دورة بزرگترین رکود اقتصادی پی می بریم که گوه‌های کار و بازده – با یکدیگر برای تمام افت‌ها در تولید – کار و سرمایه‌گذاری از سال 1929 تا 1933 و عملکرد این متغیر ها در بهبود و بازیابی کمابیش محاسبه می‌شوند.
طی کل دوره رکود اقتصادی گوة سرمایه‌گذاری نه تنها نقش را در رکود بازی نمی کند بلکه دقیقاً تولید را به مسیر غلطی می کشاند و منجر به افزایش تولید در بیشتر دهة 1930 می‌شود. بنابراین گوه سرمایه گذاری نمی تواند برای رکود شدید طولانی یا تداوم کاهش بازیابی محاسبه شود....(ادامه دارد)

اثبات تساوی نتایج:
در اینجا نشان می دهیم که چطور مدل‌های جزئی مختلف با تحریف های بنیادین و اساسی می توانند بعنوان برابری با یک مدل رشد اصلی به همراه یک یا چند گوه مشاهده شوند. ما مدل‌های ساده‌ای را برحسب اینکه نشان دهیم چطور مدل‌های نقشه به مدل‌های اصلی به تفصیل بیان می‌شوند انتخاب می کنیم. چون برخی از مدل‌های نقشه با شکل مشابهی از گوه‌ها که یک شکل خاص را نشان می دهند – فقط یک مدل را مشخص نمی کنند و در عوض کل طبقة مدل‌ها را که شبیه به آن شکل می باشند مشخص می‌کند. در این مورد متد ما مدلی را که بهترین مدل برای تجزیه و تحلیل نوسان‌های چرخة بازرگانی می‌باشد تعیین نمی کند. و در عوض مدلی را مشخص می‌کند که به محققین کمک می‌کند تا بر مارجین‌های کلیدی اش تمرکز کنند که لازم است برحسب تجسم ماهیت نوسان ها تحریف شوند....(ادامه دارد)

کاربرد شیوة حسابداری:
با بدست آوردن نتایج یکسان اکنون شیوة حسابداری را شرح می دهیم و سپس نشان می دهیم که چطور آن را در مورد بزرگترین رکود اقتصادی و رکود اقتصادی بعد از جنگ سال 1982 بکار بریم.
1/2 شیوه یا روش:
شیوة حسابداری ما به قرار ذیل می‌باشد. ما معیار پارامتر‌های مدل اصلی از امتیازات و تکنولوژی در روش‌های استاندارد را همانند موضوعات کمی چرخة بازرگانی انتخاب می‌کنیم و سپس وضعیت های متعادل از اقتصاد پیش نمونه را برای تخمین پارامتر‌های روش تصادفی گوه‌ها به کار می بریم. این مجموعه پارامتر‌ها دلالت بر تصمیم قوانین مربوط به تولید – کار و سرماه گذاری دارند که این‌ها می توانند با اطلاعات (ی) به کار برده شوند که هر دو مورد روش تصادفی برای گوه‌ها و درک مقادیر گوه‌ها در اطلاعات را آشکار می سازند. سپس...(ادامه دارد)

2/4 جزئیات مربوط به ویژگی‌های کمی
متغیر استفاده سرمایه‌گذاری:
در این قسمت یک دیدگاه فوق العاده را دربارة مقدار تغییر پذیری در سودمندی (استفادة) سرمایه‌گذاری بررسی می کنیم و نشان می دهیم که این تغییرات، نتیجه گیری اصلی ما را دربارة عدم اهمیت گوة سرمایه‌گذاری تعویض نمی کند.
ویژگی کمی ما از تکنولوژی که برای متغیر استفاده سرمایه‌گذاری منظور می‌گردد متعاقب تحقیق کیدلند و پری اسکات در سال 1988و هورن استین و پری اسکات در سال 1993 می آید. فرض می کنیم که تابع تولید به صورت فرمول (24) است....(ادامه دارد)

b/ کشش‌های مختلف عرضة کار:
اکنون این اثرات را بر نتایج مان چنانچه ویژگی دیگری تغییر داده شود بررسی می کنیم: یعنی کشش عرضة کار. حال فرض کنید که این کشش کمتر از کششی است که در تجزیه و تحلیل قبلی ما بود. پس نشان می هیم که برای 2 اقتصاد با کشش‌های مختلف عرضة کار- یک آنالوگ نتیجه در فرضیه 3 دارد: پذیرش کشش های مختلف عرضة کار، سایز گوة کار اندازه‌گیری شده را تغییر می دهد ولی گوة  سرمایه‌گذاری اندازه‌گیری شده را تغییر نمی دهد. بنابراین اگر سهمیة گوة سرمایه‌گذاری در یک اقتصاد با کشش بالای عرضة کار صفر باشد پس در اقتصاد با کشش پائین عرضة کار نیز صفر خواهد بود. یا به عبارت دیگر نتیجه‌گیری‌های ما تحت تأثیر تغییر کشش پذیری عرضة کار قرار نمی‌گیرد. برای مشاهده این مطالب، دو اقتصاد مشخص را با ورژن مشخص از مدل معیاری ما بجز در تابع استفاده که در زیر داده شده برای 1.2=i محاسبه کنید....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله چرخه بازرگانی حسابداری

چکیده:
1-اثبات تساوی نتایج:
1/1 معیار اقتصاد نمونة اصلی
a)گوه‌های بازده:
ترکیب اقتصاد نمونة اصلی (پیش نمونه) با گوه‌های بازده:
b- گوه‌های مقدار مصرف دولت:
اقتصاد خرد با قرض دادن و قرض گرفتن بین المللی
ترکیب اقتصاد خرد با گوه‌های میزان مصرف دولت:
کاربرد شیوة حسابداری:
1/2 شیوه یا روش:
a)برآورد (اندازه‌گیری) گوه‌ها:
تخمین روش تصادفی برای گوه‌ها:
اندازه‌گیری گوه‌های درک شده:
b/ تجزیه:
2/2 جزئیات حسابداری و یافته‌ها:
a)جزئیات روش:
b/ یافته‌ها:رکورد بزرگ اقتصادی و …
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله چرخه بازرگانی حسابداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.