یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی، سرگذشت دفتر من - 16 اسلاید

اختصاصی از یاری فایل دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی، سرگذشت دفتر من - 16 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی، سرگذشت دفتر من - 16 اسلاید


دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی، سرگذشت دفتر من - 16 اسلاید

 

 

 

 

مواد طبیعی : موادی که بدون ایجاد تغییر بر روی آنها به دست ما می رسند .

         موادی که در طبیعت یافت می شوند .

         مانند : نفت خام ، چوب ،‌پنبه ، سنگ ،‌ منابع معدنی مثل طلا ،‌شن و ماسه و ...

 

مواد مصنوعی : از تغییر بر روی مواد طبیعی بدست می آیند یا از مواد طبیعی ساخته می شوند .

             مانند : لاستیک ، شیشه ، کیف ، کفش ، انواع داروها ، مداد ،‌کاغذ و ...

            کاغذ یک ماده ی مصنوعی است که مسلمانان 770 سال قبل در شهر سمرقند  آن را ساختند .

 

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی، سرگذشت دفتر من - 16 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.