یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره حسابرسی بانکها

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره حسابرسی بانکها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره حسابرسی بانکها


تحقیق درباره حسابرسی بانکها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:16
فهرست و توضیحات:

اتمام حسابرسی سه بانک برای واگذاری

آمادگی سازمان حسابرسی برای ارائه سیستمهای مالی به بانکها

حسابرسی داخلی و بانک‌ها

ارتباطات کمیته حسابرسی با حسابرسی داخلی

هدف‌های کنترل داخلی و حسابرسی داخلی

فارس: رئیس سازمان حسابرسی با اعلام پایان حسابرسی صورت های مالی سه بانک دولتی مشمول واگذاری، گفت: در صورت عدم اقدام سریع و منطقی سازمان های خصوصی سازی و بورس امکان تداوم تعویق در زمان واگذاری این بانک ها وجود دارد. کاظم نجفی علمی اظهار داشت: رسیدگی به صورت های مالی سه بانک دولتی صادرات، تجارت و ملت در سازمان حسابرسی به سرانجام رسیده و این سه بانک آماده ورود به بخش خصوصی هستند. وی تاکید کرد: با این وجود ورود این بانک ها به بازار سهام مشروط به اقدام عاجلانه و منطقی سازمان های خصوصی سازی و بورس است. به گفته رئیس سازمان حسابرسی در صورت به طول انجامیدن فرآیندی که باید در این دو سازمان انجام شود، بانک ها موظف به ارائه صورت های مالی شش ماهه منتهی به شهریورماه خواهند شد و این امر می تواند زمان ورود آنها به بورس را مجدداً به تعویق بیندازد. نجفی علمی خاطرنشان کرد: «چنین وضعیتی در مورد بیمه های مشمول واگذاری نیز وجود دارد که باید اقدامات لازم در سازمان خصوصی سازی و بورس هر چه سریع تر انجام شود.»

رئیس سازمان حسابرسی با اشاره به نزدیک شدن زمان واگذاری بانکها، گفت: این سازمان آمادگی ارائه سیستمهای مالی به بانکهای مشمول واگذاری را دارد.

کاظم نجفی علمی با اشاره به نزدیک شدن زمان واگذاری بانکها، اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات لازم برای شفاف‌سازی صورتهای مالی بانکها مشمول واگذاری به صورت همزمان در سازمان حسابرسی و بانکها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته فعالیتهای سنگینی در این خصوص صورت گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر بانکها تعدادی از بیمه‌ها نیز برای واگذاری به بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده‌اند که صورتهای مالی آنها نیز مانند بانکها در دست بررسی است.

به گفته رئیس سازمان حسابرسی انتظار می‌رود با اقدامات در دست انجام تا پایان سال جاری سهام حداقل یکی از بانکها و یکی از شرکتهای بیمه مشمول واگذاری وارد بازار سهام شود.

نجفی علمی با بیان اینکه دستگاههای دولتی برای ورود به بخش خصوصی باید تغییراتی را در ساختار خود اعمال کنند، تصریح کرد: در مورد سیستم مالی این بنگاهها سازمان حسابرسی آمادگی ارائه سیستمهای بهینه و نیز راهنمایی و کمک به واحدهای مشمول واگذاری را دارد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره حسابرسی بانکها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.