یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

74 - بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی - 167 صفحه فایل ورد (word)

اختصاصی از یاری فایل 74 - بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی - 167 صفحه فایل ورد (word) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

74 - بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی - 167 صفحه فایل ورد (word)


74 - بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی - 167 صفحه فایل ورد (word)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

عنوان    صفحه

فهرست جدول‌ها            ‌د

فهرست شکل‌‌ها  ‌ه

فصل 1-            مقدمه   1

1-1-    برندسازی لازمه ماندگاری در بازارهای جهانی         1

1-1-1-            کیفیت شرط ماندگاری در بازارهای جهانی            2

1-1-2-            بی مهری به اصالت کالای ایرانی   3

1-1-3-            برند ملی لازمه حضور ماندگار در بازارهای جهانی   3

1-2-    نیاز به برندسازی در صنعت خودرو []       4

1-3-    ایجاد برند داخلی در صنعت خودرو با هدف صادرات []      13

1-4-    برند گروه صنعتی ایران خودرو [] 16

1-4-1-            برند ایران خودرو            16

1-4-2-            گروه صنعتی ایران خودرو            18

1-4-3-            سبد برند آیکو    19

فصل 2-            مدیریت برند در صنعت خودرو سازی []   20

2-1-    پیشگفتار           20

2-2-    تعریف برند        20

2-3-    برندسازی ( برندینگ)      21

2-4-    مدیریت برند      21

2-5-    اهمیت برند ملی []        30

فصل 3-            استراتژی برندسازی در پورشه و برندهای چینی     35

3-1-    استراتژی برندسازی پورشه []      35

3-2-    چین و استراتژی جدید بازاریابی : برندسازی          46

فصل 4-            استراتژی برندهای معتبر خودروسازی جهان [ ، ، ، ،  و ]   50

4-1-    مقدمه   50

4-2-    شرکت تویوتا      51

4-3-    نوآوری و ابداع؛ سازنده تویوتای فردا         52

4-4-    خودروی هیبریدی تویوتا 52

4-5-    خودروهای پیل سوختی: خودروهای اقتصادی ایدئال          55

4-6-    آینده خودروی پیل سوختی در شرکت تویوتا        57

4-7-    شرکت جنرال موتورز      58

4-8-    رویکرد برندهای معتبر اروپایی در کاهش آلایندگی            59

4-9-    رویکرد برندهای معتبر خودروسازی جهان 62

4-10-  رویکرد برندهای معتبر خودروسازی در سال 2010 میلادی 63

4-11-  رویکرد برندهای معتبر خودروسازی در سال 2011 میلادی 65

4-12-  رویکرد برندهای معتبر خودروسازی در سال 2012 میلادی 67

فصل 5-            نقش تبلیغات رسانه ای و بر استراتژیهای بازاریابی خودروهای سواری و اهمیت آن در برندسازی آنها     70

5-1-    مقدمه   70

5-2-    مبانی نظری       73

5-3-    تبلیغات و بازاریابی          77

5-4-    روش شناسی تحقیق      87

5-5-    اهداف و فرضیه های تحقیق        87

5-6-    تجزیه و تحلیل داده ها    89

5-7-    جمع بندی        93

5-8-    منابع     100

فصل 6-            برندینگ و موفقیت گروه خودرو سازی ولوو []       108

6-1-    پیشگفتار           108

6-2-    درباره شرکت     109

6-3-    محرک های اصلی برای سرمایه گذاری در نام تجاری ولوو چه مواردی بودند؟            109

6-4-    ذینفعان کلیدی استراتژی برند ولوو چه کسانی هستند؟     111

6-5-    از کدام بخش شغل خود در مورد مدیریت برند لذت بیشتری می برید؟        112

6-6-    شما نقش رسانه‌های اجتماعی در پروژه برندینگ چگونه می ببینید؟           113

6-7-    چگونه در گروه خودرو سازی ولوو، (EVP (Employer Value Proposition را راه اندازی می کنید؟   114

6-8-    چگونه بازگشت سرمایه گذاری (ROI)  ناشی از استراتژی خودتان را می سنجید؟     117

6-9-    میزان پیشرفت نام تجاری کارفرما را در 3 سال آینده چگونه می بینید؟       119

6-10-  مدیر استراتژی برندینگ و ارتباطات مردمی           120

فصل 7-            جایگاه آرم و لوگوی شرکتهای خودرو ساز مطرح دنیا در برندینگ    122

7-1-    منشا نشانه ها:    123

7-2-    BMW :           127

7-3-    فراری:   128

7-4-    فیات :   131

7-5-    آئودی :  132

7-6-    جاگوار : 132

7-7-    خودروهای ژاپنی:           133

7-8-    خودروهای ایران:            134

فصل 8-            پیشتازان برندسازی در صنعت خودرو []   136

8-1-    1- تویوتا، جایگاه هشتم  137

8-2-    2- مرسدس بنز جایگاه دهم        137

8-3-    3- بی‌ام‌دبلیو جایگاه یازدهم         138

8-4-    4- هوندا، جایگاه بیستم  139

8-5-    5- فولکس واگن جایگاه سی‌و یکم           140

8-6-    6- فورد، جایگاه سی‌و نهم           140

8-7-    7- هیوندایی، جایگاه چهلم          141

8-8-    8-  آئودی جایگاه چهل و پنجم    142

8-9-    9- نیسان جایگاه پنجاه و ششم    143

8-10-  10- پورشه، جایگاه شصتم          143

8-11-  11- کیا جایگاه هفتادوچهارم       144

8-12-  12- شورولت جایگاه هشتاد و دوم           145

8-13-  13- لندرور جایگاه نود و یکم      146

فصل 9-            اشتباهات رایج در برندسازی []    147

9-1-    نادیده گرفتن قدرت برند و عدم توجه به برندسازی            147

9-2-    عدم اجرای صحیح دستور العمل های برند سازی  149

9-3-    نام تجاری : انتخاب نام تجاری مطابق با اصول انتخاب نام تجاری      150

9-4-    عدم استفاده از رنگ ها و تصاویر  151

9-5-    عدم بازخورد گیری از کمپین های تبلیغاتی          152

9-6-    عدم تمرکز بر یک محصول اصلی 153

9-7-    شعار های تبلیغاتی غیر قابل باور  153

9-8-    عدم استفاده از مشتریان در برنامه های تبلیغاتی    154

9-9-    عدم آموزش کارکنان      155

9-10-  حجم تبلیغات نامناسب   155

فهرست مراجع   158

فهرست جدول‌ها

عنوان    صفحه

جدول 4 1: سهم تولید شرکتهای معتبر خودروسازی براساس نوع تکنولوژیهای موتور و سوخت مصرفی در سال 2010 میلادی        64

جدول 4 2: سهم تولید شرکتهای معتبر خودروسازی براساس نوع تکنولوژیهای موتور و سوخت مصرفی در سال 2011 میلادی.       66

جدول 4 3. سهم تولید شرکتهای معتبر خودروسازی براساس نوع تکنولوژیهای موتور و سوخت مصرفی در سال 2012 میلادی        68

جدول 5 1: ساختار پرسشنامه برحسب فرضیات    89

جدول 5 2: آزمون تی استیودنت تک نمونه ای     90

جدول 5 3: تحلیل واریانس آزمون شفه (ANOVA).         91

جدول 5 4: آزمون شفه.  92

 

فهرست شکل‌‌ها

عنوان    صفحه

شکل 3 1: خودرو پورشه 37

شکل 4 1: روند فروش جهانی خودروهای هیبریدی تویوتا طی دوره 1997 تا 2013 میلادی.            54

شکل 4 2. میانگین آلایندگی گاز CO2 به تفکیک برندهای معتبر حاضر در بازار اروپا طی سالهای 2001 تا 2003 میلادی   61

شکل 4 3. سهم بازار خودروهای دیزلی از تولید برندهای اروپایی طی سالهای 2001 تا 2013 میلادی            62

شکل 6 1، استراتژی گروه خودرو سازی ولوو استراتژی برندینگ  111

شکل 6 2 تبلیغ استخدام برای گروه خودرو سازی ولوو      115

شکل 6 3 راه اندازی EPV در مجله Agenda      117

شکل 7 1: لوگو BMW  128

شکل 7 2: لوگو فراری    129

شکل 7 3: لوگو فیات      131

شکل 7 4: لوگو آئودی    132

شکل 7 5: لوگو جاگوار   133

 


دانلود با لینک مستقیم


74 - بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی - 167 صفحه فایل ورد (word)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.