یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق شرح خدماتی برنامه ریزی وکنترل پروژه

اختصاصی از یاری فایل دانلود تحقیق شرح خدماتی برنامه ریزی وکنترل پروژه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق شرح خدماتی برنامه ریزی وکنترل پروژه


دانلود تحقیق شرح خدماتی برنامه ریزی وکنترل پروژه

1- تعریف نظام جامع برنامه ریزی وکنترل پروژه
نظام جامع برنامه ریزی وکنترل پروژه، مجموعه ای است از فرایندها، روشها ودستورالعملها که مسئولیتها، وظایف کلی و شرح خدمات عوامل دست اندرکار پروژه را برای انجام فعالیتهایی به شرح زیر تعریف وتبیین می کند:
1-1-    شناخت اهداف، محیط ودامنه کار پروژه.
1-2-    برنامه ریزی پایه وراهبردی پروژه.
1-3-    برنامه ریزی کلان، تفصیلی وعملیاتی پروژه.
1-4-    کنترل کلان، تفضیلی وعملیاتی پروژه.
درشکل شماره یک نمودار کلی نظام جامع برنامه ریزی وکنترل پروژه نشان داده شده است.
2- نقش نظام جامع برنامه ریزی وکنترل پروژه
نتایج اصلی اجرای نظام جامعه برنامه ریزی و کنترل پروژه عبارتنداز:
2-1- ایجاد بستری یک پارچه و مناسب برای یکشان سازی اطلاعات و وحدت رویه در برنامه ریزی در کنترل پروژه میان عوامل دست اندرکار.
2-2- تهیه وتولید اطلاعات و گزارشهای لازم، به هنگام، کافی، دقیق و معتبر از چگونگی پیشرفت پروژه در مراحل مختلف تهیه واجرای آن، برای اتخاذ تصمیم های مناسب و برای دستیابی به هدفهای پروژه در چهارچوب برنامه زمانی، بودجه و مشخصات فنی تعیین شده.
2-3- میزان توفیق در تحقق اهداف زمانی و پیشرفت طرح وپروژه باتوجه به منابع اجرایی در اختیار وبودجه تأمین، تخصیص وهزینه شده مورد ارزیابی وسنجش قرار میگیردوبا مقادیر پیش بینی شده مقایسه، انحراف معین گردیده، علل انحرافات شناسایی میشود و پیشنهادهای لازم برای رفع موانع ودستیابی به اهداف ارائه میگردد.
3- هدف نظام جامعه برنامه ریزی وکنترل پروژه
در مراحل مختلف تهیه واجرای پروژه عوامل دست اندرکار در زمینه ها و فعالیتهای مختلفی دخالت دارند وایفای وظیفه میکنند. هدف نهایی از تمام پوشش ها، اقدامات و ابتکارات عوامل دست اندرکار، تحقق هرچه کاملتر اهداف برنامه ها ودستیابی به انتظارات ونتایج تعیین شده، در چارچوب برنامه زمانی معین، با صرف کمترین هزینه واستفاده بهینه از منابع است. نظام جامع برنامه ریزی وکنترل پروژه با همین نگرش وبرای دستیابی به اهداف زیر طراحی شده است:
3-1- زمینه، امکان وشرایط لازم برای شناخت اهداف، انتظارات، محیط وابعاد کار پروژه برای مجموعه عوامل دست اندرکار پروژه، به درستی فراهم شود.
3-2- هر یک از عوامل دست اندرکار، براساس نقش ومأموریت خود، راهبردها وسیاستهای کلان در مورد روشها، سازمان وتشکیلات، اطلاعات وسیستمها وساختارهای مناسب ومقتضی برای دستیابی به هدفهای پروژه را تدوین نمایند.

 

 

شامل 34 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق شرح خدماتی برنامه ریزی وکنترل پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.