یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی در رابطه با خوابگاه

اختصاصی از یاری فایل اقدام پژوهی در رابطه با خوابگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی در رابطه با خوابگاه


اقدام پژوهی در رابطه با خوابگاه

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونه توانستم باور های مذهبی را در دانش آموزان خوابگاهی آموزشگاه (نام آموزشگاه شما) ساخته و از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در خوابگاه جلوگیری کنم؟

نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:29

قیمت:3200 تومان

دانلود و خرید به صورت آنلاین

پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل

به همراه فهرست کامل:مقدمه،چکیده،...نتیجه گیری و منابع

مقدمه

نوجوانی دوران پر تلاطم زندگی است؛ زیرا نوجوانی بهترین دوران زندگی انسان و بهار زندگانی آدمی است. این دوره، سرشار از شور و شوق، توانایی جسمی و اوافی و فعالیّت و نوآوری است. دور نمای زندگی آینده انسان را می‏توان بر اساس عملکرد او در دوره نوجوانی پیش‏بینی کرد. در روایت‏های امامان معصوم(ع) و در گفتار بزرگان اندیشه، این دوره از حیات انسان بسیار مورد توجّه و سفارش و تأکید قرار گرفته است. اگر نوجوانان و جوانان کشوری در مسیر سازندگی و آبادانی آن جامعه گام بردارند، و استعدادهای بالقوه خود را به فعالیّت برسانند و از تهاجم دشمنان در امان باشند، آن کشور به سمت پیشرفت و بالندگی خواهد رفت و افق‏های رشد و کمالی را در پیش خواهد گرفت.

دشمنان فرهنگ و تمدن اسلامی نوجوانان و جوان کشور را هدف گرفته‏اند و برای انحراف آنان سرمایه گذاری کرده‏اند تا اگر بتوانند با منحرف کردن این قشر توانای جامعه، به آسانی به دیگر اهداف برسند. این حساسیت و دغدغه در مورد ایران اسلامی و چندین برابر است؛ زیرا 1. نزدیک به بیست میلیون نفر از جمعیّت کشور، نوجوان و جوان هستند. 2. ایران کشوری است که با سیاست‏ها و تجاوزگری‏های استکبار جهانی و جهان‏خواران مخالف است. برای بر حذر داشتن جوانان از شبیخون فرهنگی دشمن و برای تربیت جوانانی برومند، توانا، نوآور، با فکر و اندیشه و با غیرت، باید آنان را هدایت کرد و بر این منظور باید با روحیه جوان و نیازهای عاطفی و روانی او آشنا شد و زبان ارتباطی مناسب با او را جست و جو کرد.

امید که این اقدام پژوهی  بتواند دور نمایی از رمز و رازهای دوران نوجوانی و جوانی را ترسیم کند و شمه‏ای از خلق و خوی آنان را بشناساند.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی در رابطه با خوابگاه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.