یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله درباره شرکت سایپا دیزل

اختصاصی از یاری فایل دانلود مقاله درباره شرکت سایپا دیزل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره شرکت سایپا دیزل


دانلود مقاله درباره شرکت سایپا دیزل

با توجه به اینکه هر کشوری در هر زمینه ای اعم از اقتصادی ، علمی ، سیاسی و اجتماعی نیازمند پیشرفت می باشد ، لذا تمامی کشورها اعم از کشورهای توسعه یافته و صنعتی و یا کشورهای در حال توسعه ، تمامی امکانات و نیروها و منابع موجود در کشور خود را جهت نیل به تکنولوژی برتر و رسیدن به خودکفایی و دسترسی به بازارهای خارجی و تولید محصولات و ارائه خدمات استاندارد و مناسب بکار برده اند .

آنچه مسلم است کشورها صنعتی و توسعه یافته سهم بیشتری در این زمینه داشته و اکثر بازارهای جهانی را به خود و محصولات تولیدی خود اختصاص داده اند .

بسیاری از کشورهای در حال توسعه نیز در سالهای اخیر در جهت پیشرفت در تمامی زمینه ها و رسیدن به خودکفایی و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی در تمامی محصولات خود تلاشهای زیادی به عمل آورده اند .

کشور ما نیز ایران در اکثر زمینه ها اعم از اقتصادی ، علمی و سیاسی پیشرفت های چشمگیری           داشته است . ایران با استفاده از تکنولوژیهای موجود روز و با بکارگیری از قابلیت های داخلی و استفاده از متخصصین در زمینه های صنعتی به موفقیت هایی دست یافته است و توانسته تعدادی از محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کند .

با توجه به این پیشرفت ها زمینه همکاری ایران با کشورهای توسعه یافته و همچنین سرمایه گذاری و اعطاء امتیازهای مختلف واحدهای صنعتی از طرف این کشورها به ایران ایجاد گردید . ما در سالهای اخیر در زمینه صنعتی  با بسیاری از کشورها از جمله فرانسه ، آلمان ، ایتالیا و سوئد و . . .  همکاریهای چشمگیری را داشته ایم و توانسته ایم با استفاده از تکنولوژی این کشورها و توانایی های متخصصین برجسته داخلی جهت تولید محصولات صنعتی به استانداردهای این کشورها نزدیک شویم و حتی در بسیاری از زمینه ها نیز توانسته ایم به خودکفایی برسیم .

شامل 46 صفحه فایل word قابل ویرایش

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره شرکت سایپا دیزل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.