یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی کلی کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی

اختصاصی از یاری فایل بررسی کلی کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پیشگفتار
بنده مرتضی باقری دانشجوی رشته حسابداری هستم با توجه به اینکه در پایان دورة‌آموزشی پروژه ای با عنوان تحقیق باید تحویل می دادم تصمیم به تحقیق و بررسی حسابداری یک کارخانه شیر کنترل بخاری را گرفتم که هم اکنون با عنوان شرکت توان کاران در شهر مشهد مشغول به فعالیت می باشد. در ضمیمه خاطر نشان می کنم آب و هوای سرد سیری استان و کشور و نیاز به گرما و در نتیجه نیاز به وسایل گرما از قبیل بخاری . . . و نیز رقیب کمتر در سطح استان نسبت به محصول تولیدی در امر انتخاب موضوع شیر کنترل سهیم بوده اند. مطالبی که پیش روی شماست حاصل تلاش بنده و همکاری و مشاوره با شرکت مذکور است.
بدیهی است مطالب ذیل با توجه به اطلاعات مهندسین شرکت می باشد. در پایان از همکاری ایشان و آن شرکت محترم کمال تشکر را می نمایم.

فصل اول
1-1 - مقدمه :
شیر کنترل گاز بخاری دستگاهی است در بخاری جهت تنظیم فشار گاز و وسیله ای است جهت روشن و خاموش کردن بخاری های گاز سوز،‌جهت اینکه شیر کنترل وظیفه خود را بخوبی انجام دهد نیازمند قطعاتی مکمل همچون ترموکوپل و پیلوت می باشد. در داخل شیر کنترل وسیله ای وجوددارد بنام مگنت که به جهت خاصیت مغناطیسی آن جهت تولید جرقه برای روشن کردن بخاری استفاده می شود. همچنین در بعضی مواقع که گاز شهری دارای ناخالصی می باشد. در داخل شیر کنترل فیلتری وجود دارد که ناخالصی های گاز شهری را جذب می نماید. پیچ تنظیمی درروی شیر وجود دارد که اگر آن را به سمت پایین فشار دهیم جریان گاز برقرار می گردد و درجاتی در روی آن می باشد که برای زدن جرقه و خاموش و روشن کردن شمعک از آن استفاده می شود.

 

1-2- معرفی محصول
کشور ما دارای منابع عظیم سوخت های فسیلی و گاز می باشد. امروزه در اکثر مناطق کشور،‌گاز رسانی به شهرها انجام یافته و به همین دلیل استفاده از وسایل گاز سوز افزایش یافته است. محصول تولیدی مادر بخاری های گاز سوز مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله وظیفه هدایت و کنترل گاز به درون بخاری به میزان مناسب بر عهده دارد. همچنین وسیله ای است جهت روشن و خاموش نمودن بخاری جهت انجام بهینه این وظیفه از قطعات مکمل همچون ترموکوپل و پیلوت استفاده می شود. ترموکوپل از جنس مفتولی است که از یک طرف بوسیله ای به نام مگنت متصل می گردد و از طرف دیگر به پیلوت متصل شده،‌و وظیفه آن هدایت جرقه ای است که توسط مگنت تولید شده و جهت روشن نمودن بخاری عمل مینماید.


1-3- بررسی های اقتصادی طرح
قیمت تمام شده جهت تولید یک دستگاه شیر کنترل مبلغ 40000 ریال می باشد و قیمت فروش ان در بازار 70000 ریال می باشد بنابراین سود حاصل از تولید یک شیر کنترل مبلغ 30000 ریال برآورد می گردد. جهت احداث کارخانه در مرحله اول نیاز به یک میلیارد تومان سرمایه می باشد که می بایست در مراحل بعدی جهت توسعه خطوط تولید این میزان سرمایه گذاری افزایش یابد.

 

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله  41  صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی کلی کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.