یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پیش بینی سرویس وب مبتنی بر رفتار کیفی و مانیتورینگ آنها

اختصاصی از یاری فایل پیش بینی سرویس وب مبتنی بر رفتار کیفی و مانیتورینگ آنها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

پیش بینی سرویس وب مبتنی بر رفتار کیفی و مانیتورینگ آنها

تعداد صفحات: 8صفحه
نویسند‌گان:
[ بهاره حبیبی ] -
[ محمود احمدی ] -

 خلاصه مقاله:

در سیستم های سرویس گرا کیفیت خدمات نشان دهنده مسئله مهمی است که اغلب در هنگام انتخاب و ساخت سرویس به آن رسیدگی می شود.در مسائل ترکیب سرویس ها کیفیت سرویس را فرضی در نظر گرفته اند ، در حالی که کیفیت یک سرویس به طور مداوم در حال تغییر میباشد و هم چنین تعهد یک سرویس برای حضور با کیفیت در یک ترکیب وابسته به رفتارهای قبلی خود سرویس می باشد.در مسئله انتخاب سرویس ها لازم است کیفیت سرویس قبل از استفاده معلوم گردد. بنابر این پیش بینی یک سرویس بر ابساس ( QoS ) کیفیت سرویس های وب مبنای بسیار مهمی برای سیستم های سرویس گرا می باشد. این امر سبب می شود تا بتوان از نحوه رفتار کیفی سرویس های وب در زمان اجرا به منظور حضور در سرویس، مطلع گردید.بنابراین وجود سیستمی که بتواند با استفاده از رفتار کیفی، سرویسی را پیش بینی کند برای حل مسئله انتخاب سرویس لازم است.روش ما در این مقاله پیش بینی سرویس بر اساس شباهت کاربران که مبتنی بر استفاده از روشهای آماری آنالیز تشخیصی می باشد.که سرویس مناسب را برای کاربر جدید پیش بینی و پیشنهاد می کند،و در صورت خرابی یکی از سرویس ها بلافاصله سرویس جدیدی را جایگزین میکند.


کلمات کلیدی:

کیفیت سرویس( QOS )،بیش بینی سرویس،آنالیز نشخیصی،سرویس گرا،ترکیب وب سرویس

 

 

نحوه استناد به این مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حبیبی، بهاره و محمود احمدی، 1392، پیش بینی سرویس وب مبتنی بر رفتار کیفی و مانیتورینگ آنها، همایش ملی مهندسی کامپیوتر و توسعه پایدار با محوریت شبکه های کامپیوتری، مدل سازی و امنیت سیستمها، مشهد، موسسه آموزش عالی خاوران.

 در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
 برای بار اول: (حبیبی، بهاره و محمود احمدی، 1392)
برای بار دوم به بعد: (حبیبی و احمدی، 1392))

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پیش بینی سرویس وب مبتنی بر رفتار کیفی و مانیتورینگ آنها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.