یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کتاب سئو سایت

اختصاصی از یاری فایل دانلود کتاب سئو سایت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کتاب سئو سایت


دانلود کتاب سئو سایت

دانلود کتاب سئو سایت ساخته شده توسط خودمان یعنی ساخته شده توسط سایت میکرو فایل آیا می دانید سئو چیست؟ سئو به قوانین و الگوریتم هایی گفته می شود که موتور های جستجو برای صاحبان سایت ها وضع می کنند و باید صاحبان سایت ها از آن رعایت کنند اگر رعایت نکنند سلایت آنها پیشرفت نخواهد کرد.

ما کتابی اماده کردیم که با اون می تونید سایت خود رو سئو کرده و در موتور های جستجوگر از جمله گوگل بالا ببرید به همراه این کتاب نرم افزار هایی خواهد بود که شما را در بالابردن سئو یاری خواهند کرد و یک فیلم آموزشی سئو که اون هم ساخته خودمان است که همراه کتاب کامل می شود و بدون کتاب نخواهید فهمید داستان چی هست.

آموزش سئو

ما در این کتاب مهمترین و بهترین چیز هایی که در بالا رفتن سئو موثرند رو برتون ذکر کردم که هم تنظیمشون در سایت راحته و هم سایتتون را زیباتر می کنه و همراه یک کد بی نظیر برای اشتراک گذاری سایت که همین رو در سمت چپ سایت خودم می بینید که آموزش ساخت این ایتم هم در این کتاب هستش.

در آخر یک افزونه داغ سئو برای وردپرسی های عزیز آماده کردیم که این افزونه به خودی خود با نصبش باعث بالارفتن رتبه سایت شما می شود و با این افزونه می توانید مطالب و پست هاتون رو به صفحه اول گوگل برسونید آیا می دانید هزینه سئو سایت توسط متخصصین چند هست؟ از 250000 تومان به بالا ولی شما حالا می تونید با 4000 تومان یاد بگیرید سئو کنید و یا ازش کسب درآمد کنید یعنی سفارش سئو بگیرید.

سایت مد نظر در این آموزش => google

آموزش سئو سایت

کتاب آموزش افزایش سئو سایت

بالابردن سئو سایت


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب سئو سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.