یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی نقش عدالت و اعتماد در کاهش رفتارهای ضد شهروندی و اثر آن بر تمایل به تسهیم دانش در اجتماع مجازی

اختصاصی از یاری فایل بررسی نقش عدالت و اعتماد در کاهش رفتارهای ضد شهروندی و اثر آن بر تمایل به تسهیم دانش در اجتماع مجازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی نقش عدالت و اعتماد در کاهش رفتارهای ضد شهروندی و اثر آن بر تمایل به تسهیم دانش در اجتماع مجازی که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری کنفرانس:شیراز

سال برگزاری کنفرانس:1389

تعداد صفحه مقاله:14

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

امروزه اینترنت روش های جدیدی را (ازجمله گروه های مباحثه آن لاین) جهت انتقال دانش و ایجاد کسب و کارهای جدید معرفی کرده است. اجتماعات مجازی یکی از مهمترین فرصت های ایجاد شده است که تسهیم دانش را میان اعضا بدون نیاز به حضور فیزیکی فراهم نموده است. بسیاری از سازمان ها اجتماعات مجازی را به عنوان سیستم های کلیدی ارزشمند در مدیریت دانش می شناسند و توسعه این اجتماعات را در راستای حصول اهداف کسب و کار های جدید و کارآفرینی مد نظر قرار داده اند. تبادل دانش در میان اعضا یکی از مهمترین چالشهای پیش رو در بقاء اجتماع مجازی است. بنابراین یکی از موضوعات مهم، نقش متغیر های مختلف در ترغیب اعضای اجتماعات مجازی به تسهیم دانش به صورت مداوم و داوطلبانه است. در این مقاله سعی شده است علاوه بر بررسی و بازنگری مفاهیم اجتماعات مجازی و تسهیم دانش، تاثیر متغیر های عدالت، اعتماد و رفتار های ضد شهروندی بر تمایل به تسهیم دانش در اجتماعات مذکور بررسی شود. ابعاد چهار گانه عدالت ( توزیعی، رویه ای، مراوده ای و اطلاعاتی) بر دو نوع اعتماد مورد بررسی (اعتماد در اعضا و اعتماد در مدیریت) تاثیر گذار بوده که این دو متغیر در کاهش مولفه های رفتار های ضد شهروندی (لجبازی و اعمال خودسرانه، رفتارهای ضد اجتماعی، کینه توزی و پرخاشگری) موثر است. در نهایت کاهش این مولفه ها بر تمایل مداوم تسهیم دانش در اجتماعات مجازی نقش دارد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش عدالت و اعتماد در کاهش رفتارهای ضد شهروندی و اثر آن بر تمایل به تسهیم دانش در اجتماع مجازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.