یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی

اختصاصی از یاری فایل مقاله حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی


مقاله حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی

این مقاله،حسابداری مدیریت استراتژیک در مجموعه‌ی سازمانی را بررسی می کند . تحریک آن ، یک درک عمیق حسابداری مدیریت استراتژیک بصورت فعال دارد و ادارکی سازمان می باشد .

هدف این مقاله منسوب به درک ضروری‌ ، تدارک دیدگاههایی از شرکت چند ملیتی در آلمان است . SMA بطور جامع با کاربرد سیستم مدیریت حسابداری در حمایت از تصمیم‌گیری استراتژیک تعریف می‌شود .

ماندگاری شرکتها در بازار های جهانی رقابتی امروزی بعضاً به کاربرد مدیریت حسابداری بستگی دارد که به ارزیابی موفق وضعیت های استراتژیک می‌انجامد . SMA می تواند این نقش را مهیا کند .

هدف تحقیق بررسی فنون SMA بصورت خاص نیست بلکه به دنبال درک محتوای مدیریت حسابداری از مجریان سازمانی است . اسکاپن و برویوچ گفتند که مقالات منتشره در 10 سال قبل در زمینه تحقیق مدیریت حسابداری نشان می‌دهد که پچیدگیهای مدیریت در اصل روشهای تصمیم‌گیری سازمانی را در بیشتر متون در بر دارد آنها گفتند که بیشتر انتشارات بدنبال درک مجموعه سازمانی مدیریت حسابداری هستند و در انجام این کار ، این مطالعات ماهیت مدیریت حسابداری رادر بر نگرفته و نقش آن را برای بحث در بر ندارند . این تحقیق به دنبال مقوله خاصی با بررسی‌ پیچیدگی‌های مدیریت حسابداری استراتژیک در مجموعه‌ سازمانی است .

بیشتر تحقیق قبلی در SMA بر این متمرکز بود که کدام فنون حسابداری در چه شرایطی بکار می‌روند، این مقاله بیشتر با درک SMA و استفاده از آن مربوط است . نقش اصلی این تحقیق درک آن از دیدگاه شرکت کنندگان و روشی است که در آن حسابداری بر ایجاد تصمیمات استراتژیک کامل ودر نهایت برای فنون مهم بکار می‌رود . پیداست که برای رسیدن به این حس سازی ، مجموعه متنوع از اطلاعات حسابداری با توجه به متن تصمیم بکار می‌روند این پیشنهاد می‌کند که تمرکز بر یک یا دو فنون خاص حسابداری به کمک در تصمیم‌گیری میتواند اطلاعات مرتبط را کاهش و به تصمیم‌گیری کم اثری بیانجامند . ترجیحاً حسابداران باید حتی الامکان اطلاعات جامعی را مهیا کنند . بعلاوه امید است که درک مفیدتر حسابداری از چگونگی بکار رفتن اطلاعات و رقابت استراتژیک ، به سیستم‌های مفیدتر اجازه توسعه بدهد این مقاله با کشف محتوا و حس سازی و کمک به فرایند به کشف دلایل می‌پردازد .

این مقاله با تشریح بحث قبل در باب SMA و حس سازی سازمانی شروع می شود . در حفظ روش شناسی تئوری ، این بحث ارائه سابقه ای بر تحقیق فراتر از توسعه تئوری خاصی می‌پردازد . بررسی مختصر روش شناسی تئوری،‌روشهای بکار رفته و جزئیات تحقیق بعداً مهیا می‌شوند بخش اصلی این مقاله ، معرفی خود تئوری است این با استفاده از نسخه ساده شده استراتژی و مدل الگوی کابین است (1998)تئوری بنیادین در ارتباط با بحث تئوریک در این بخش بررسی می‌شود . این مقاله با بررسی نقش‌های اصلی تحقیق و نتایج احتمال SMA برای تحقیق آتی نتیجه گیری می‌کند .

 

 

 

 

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 43صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.