یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رابطه ‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت نفت پارس

اختصاصی از یاری فایل رابطه ‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت نفت پارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رابطه ‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت نفت پارس


رابطه ‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان  مطالعه موردی شرکت نفت پارس

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

گرایش منابع انسانی

همراه با پرسش نامه

221 صفحه

چکیده:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه‌ی بین کیفیت زندگی کاری با مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مورد مطالعه شرکت نفت پارس می باشد. طرح تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان رسمی و قراردادی می باشد. که 400 نفر بودند. نمونه پژوهش160نفر از کارکنان را تشکیل می دهد که به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار های مورد استفاده در این پژوهش شامل پرسشنامه کیفیت زندگی کاری و پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد. جهت تعیین پایایی پرسشنامه‌ها از روش آلفای کرونباخ و SPSS[1]19 استفاده شد که در تمام موارد کفایت ابزارها محرز شد. داده‌ای گردآوری شده با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون چند گانه و تحلیل مسیر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که نتایج نشان می دهد که بین رابطه‌ی کیفیت‌زندگی کاری با مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان شرکت نفت پارس و همچنین بین ابعاد کیفیت زندگی کاری و بهره‌وری کارکنان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. میزان توسعه قابلیتهای انسانی در سازمان به عنوان متغیر اثرگذار بر مدیریت ارتباط با مشتری  می باشد و همچنین بر بهره‌وری اثر مستقیم دارند.

کلید واژه: کیفیت زندگی کاری، مدیریت ارتباط با مشتری، بهره‌وری کارکنان، رضایت مشتریان

[1]- Statistical Package for Social Sciences


دانلود با لینک مستقیم


رابطه ‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت نفت پارس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.