یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر دستیابی مدیریت زنجیره تامین به کلاس جهانی و ارائه راه کارهای مناسب

اختصاصی از یاری فایل مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر دستیابی مدیریت زنجیره تامین به کلاس جهانی و ارائه راه کارهای مناسب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقدمه

با توجه به اهمیت و نقش صنعت در فرایند توسعه اقتصادی و جهانی شدن اقتصاد، لازم است که صنایع کشور تمهیداتی را اتخاذ کنند تا با شرایط موجود جهانی خود را همگام سازند.جهانی شدن فعالیت های تولیدی و صنعتی یکی از مهم ترین تغییرات در محیط تجاری قرن 21 است.در یک محیط پویا، که فرصت ها و چالش ها را با خود به ارمغان می آورد، نقش مدیریت ارشد در رسیدن به تکامل تدریجی، یک نقش اساسی و محوری است.ارزش کیفیت مدیریت در قرن 21 هنگامی مشخص می شود که سازمان در راستای چشم انداز، رسالت و سیاست های تولید در کلاس جهانی و جهانی شدن به فعالیت بپردازند (فارسیجانی & فلاح حسینی, 1391, ص. 25-44). امروزه تولید کنندگان باید قادر باشند تا به سرعت مشتری مداری را توسعه دهند.فلسفه ی تولید در کلاس جهانی و سازمان های جهان تراز با چالش های برنامه ریزی استراتژیک همراه است و هر روز روش ها و فناوری های جدید در حال رشد می باشد.به طوری که عملکرد این فلسفه، توجه مدیران سازمان ها را به خود معطوف داشته است.نمونه های بسیاری از این عملکردها وجود دارد که سازمان را بر پایه ی یک مدل علمی، برای ارزش گذاری با معیارهای تولید در کلاس جهانی تطبیق می دهد.سازمانی در کلاس جهانی است که قادر باشد بهترین تولید کننده در جهان بوده و با ارزش ترین محصولات را تولید کند و بیش ترین نرخ بازگشت را از طریق اجرای استراتژی رقابتی سازمان به دست آورد.یعنی از نظر کیفیت، زمان انتظار، انعطاف پذیری، هزینه و قیمت، خدمت به مشتری و نوآوری بهتر یا برابر با هر رقیبی بوده و ویژگی های فوق را به طور توأم داشته باشد.هم چنین برای قرار گرفتن در کلاس جهانی کنترل فرایندها و منابع، بازارها و مشتریان و اطلاعات را در اختیار داشته باشد.عوامل کلیدی تولید در کلاس جهانی برای ایجاد صرفه جویی در هزینه عملیات و پاسخ گویی کارا، ارائه خدمات عالی به مشتری و اداره ی مناسب منابع، بر اطلاعات تکیه می کنند.در فلسفه ی کلاس جهانی، محصولات هر رقیبی در سطح جهان، بهتر، سریع تر، هوشمندتر و پاسخ گوتر از بقیه بوده و مهم ترین جنبه ی ارائه خدمات به مشتری و عملکرد به موقع را برای افزایش سهم بازار ارائه می نماید.تولید کنندگان در کلاس جهانی از اطلاعات به عنوان ابزاری استراتژیک در جهت رسیدن و باقی ماندن در بهترین سطح استفاده می کنند به طوری که مشتریان را خواهان انجام کسب و کار با سازمان های جهان تراز می نمایند تا محصولات رقابتی، کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارائه خدمات عالی به مشتری فعالیت نمایند

فرمت ورد تعداد صفحات 11


دانلود با لینک مستقیم


مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر دستیابی مدیریت زنجیره تامین به کلاس جهانی و ارائه راه کارهای مناسب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.