یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بازی فوتبال

اختصاصی از یاری فایل تحقیق در مورد بازی فوتبال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بازی فوتبال


تحقیق در مورد بازی فوتبال

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه49

 

فهرست مطالب

آموزش فوتبال

 

دید کلی

 

تاریخچه فوتبال (History Soccer)

 

فوتبال ، مدرسه بزرگ زندگی

 

اهمیت دوندگی و قدرت بدنی در فوتبال

 

تحلیل و آموزش قرار داد. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. مربیگری، تکنیک انفرادی، آمادگی های جسمانی، مدیریت فوتبال، بازیکن یابی و داوری

مقدمه ای در رابطه با فوتبال


فوتبال
بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذرانیدن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.
گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیا داشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند ، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزش بهتر و آموزش زود رس بر طرف کنیم .
در کشور ما ، مربیان تازه کار سخت شیفته دانش فوتبال نوین می باشند که می باید در راه افزایش دانش آنان هنوز هم بیشتر تلا ش کنیم و نیز به آموزش زود رس فوتبال اهمیت بیشتری بدهیم.
برای دستیابی به این هدف و رواج فوتبال در مدارس ابتدایی ، آموزش فوتبال نوین و تربیت مربیان زبده نیاز به برنامه ریزی های اصول و سرمایه گذاری های جدی دارد.
آموزش این ورزش که می باید از مدارس ابتدایی آغاز شود و در مراحل بعدی به تکامل برسد ، عملا در مدارس ابتدایی و حتی راهنمائی به چشم نمی خورد. متاسفانه بازیکنان خردسال و نوجوان ، اصول ابتدایی این بازی را خیلی دیر و غالبا در سن

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بازی فوتبال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.