یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک

اختصاصی از یاری فایل مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک


مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک

39 صفحه

همراه با منابع

2-1- مقدمه.........................................................................................................................................20

2-2- تجارت الکترونیک...........................................................................................................................20

2-2-1- تعریف تجارت الکترونیک ..........................................................................................................20

2-2-2-مدل های تجارت الکترونیک.......................................................................................................22

2-2-3-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان..................................................................................23

2-3-بلوغ الکترونیک.................................................................................................................................25   

 

 

2-3-1- تعریف بلوغ الکترونیک.........................................................................................25

2-3-2-روش شناسی آمادگی الکترونیکی......................................................................................26

2- 4-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین..................................................29

2-4-1-مدل های نظری............................................................................................................................ ..29

2-4-1-1- مدل کا پی ام جی........................................................................................................29

2-4-1- 2-مدل شرکت مشاوره امیساری......................................................................................30

2-4-1- 3-مدل لوی و پاول...........................................................................................................30

2-4-1- 4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ..............................................................................31

2-4-1- 5-مدل مارتین و ماتلای.................................................................................................31

2-4-1-6- مدل کوپر و برگس.......................................................................................................32

   2 -4-1-7-مدل کاندال..............................................................................................................................32

2-4-1-8-مدل گروه گارتنر...........................................................................................................33

2-4-1-9-مدل میسرا و دینگرا.....................................................................................................34

2-4-1- 10-مدل دلویت و تاچ.....................................................................................................35

2-4-1-11مدل دموکراسی الکترونیک.........................................................................................36

2-4-1-12مدل سازمان ملل.........................................................................................................36

2-4-2-مدل های عملی................................................................................................................41

2-4-2-1-تجارب خارجی.............................................................................................................41

2-4-2- 1-1-پیاده سازی تجارت الکترونیک در سنگاپور..........................................................41

2-4-2-1-2-پیاده سازی تجارت الکترونیک در استرالیا............................................................42

2-4-2-1-3-پیاده سازی تجارت ادلکترونیکی در اتحادیه اروپا و آمریکا................................42

 

 

2-4-2-2   تجربه داخلی......................................................................................................43

2-4-2-2-1- پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت هواپیمایی هما..................................43

 2-5- شرکت های کوچک و متوسط.................................................................................................44

     2 -5-1- تعریف شرکت های کوچک و متوسط...............................................................................44

     2 -5 -2-  مزایای شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی...........................................49

     2-5-3-  بهره گیری از تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط...........................50

     2-5-4-  مزایا و معایب تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط.........................51

     2 -5-6 - تجارت الکترونیک و چالش های فرا روی شرکت های کوچک و متوسط...............54


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه بلوغ تجارت الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.