یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

برنامه 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله ( شخصی سازی شده )

اختصاصی از یاری فایل برنامه 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله ( شخصی سازی شده ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

برنامه 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله ( شخصی سازی شده )


برنامه 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله ( شخصی سازی شده )

جدید ترین سبک برنامه ریزی کنکور = برنامه ریزی 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله

 

پر فروش ترین و با کیفیت ترین برنامه ریزی کنکور ، به انتخاب دانش آموزان و مشاوران

 

توضیح : قطعا شما نیز می دانید بسیاری از داوطلبان کنکور ، شروع خوبی نداشته اند و یا تازه میخواهند شروع کنند و چون طرفدار رشته های پر کار و عالی مانند پزشکی هستند ، ناامید می شوند . و سخت دنبال یک برنامه ریزی و مشاوره صحیح و دقیق می گردند تا آنها را راهنمایی کند .

مشاور واقعی :

متاسفانه با توجه به تعدد سایت های کنکوری که اکثرا توسط دانش اموزان کنکوری و یا دانشجویانی تاسیس شده است که هیچ اطلاعی درباره مشاوره و روش کار آن ندارند ، طبیعی است که دانش آموزان و والدین نمی توانند به هرجایی اعتماد کنند.

برنامه شخصی یا کلی :

و اما مشکل دیگری که وجود دارد ، کلی بودن یک برنامه برای همه افراد است .

همانطور که میدانید روش مطالعه هر فرد مانند ژنتیک او با بقیه افراد متفاوت است . اما متاسفانه بیشتر سایت هایی که برنامه هایی تحت عنوان 4 ماهه و 3 ماهه عرضه می کنند ، از شیوه یک برنامه برای همه ، استفاده می کنند.

هزینه :

هزینه برنامه ریزی های کنکور آن هم در این بازه حساس 4 ماه پایانی ، شدیدا گران است . حتی تا 250 هزار تومان هم می رسد . البته به این نکته اشاره کنیم که برخی افراد برنامه های دیگر سایت ها را کپی می کنند و با مبالغی مانند 10 هزار تومان تا 20 هزار تومان می فروشند.  به کجا میرویم ؟ درسخوان شدن با این روش کاملا نامردی و حرام است .

پشتیبانی :

طبق آخرین پیام های دریافتی از سوی دانش آموزان ، خیلی از سایت ها ، پس از خرید دانش آموز ، دیگر هیچ کاری به او ندارند . و دانش آموز می ماند و دنیای پرسش ها

 

و اما خدمات ما :

 

ارائه برنامه ریزی 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله

همانطور که بارها این اطلاعیه را شنیده اید ، برنامه ریزی مار و پله در سال های 94 و 95 پر فروش ترین بوده است . و واقعا بیشتر افرادی که از سایت های دیگر برنامه ریزی خریده اند ، اقدام به خرید برنامه مار و پله کرده اند. 

ویژگی های این برنامه :

1- برنامه ریزی روزانه  : به مدت 84 روز برایتان کامل برنامه ریزی کرده ایم . و مشخص کرده ایم که چند ساعت در روز و کدام بخش ها را بخوانید .

2- برنامه ریزی کاملا ترکیبی : با توجه به مورد اول ، مثلا در برنامه گفته شده است در بازه اول ، زیست شناسی سال دوم صفحات 2 تا 10 را بخوانید . ( فرض است ) مثلا در این صفحات کلمه باکتری به چشم میخورد . که با توجه به سبک جدید سوالات کنکور ، نیاز به مطالعه ترکیبی دارد. ما به عنوان مثال تقسیم باکتری و دی ان ای آن را در فصل 5 و 6 سال سوم داریم . و توضیحات باکتری را در فصل 9 پیش دانشگاهی ( با صفحات مشخص شده ) داریم . البته فصولی مانند فصل 1 و 2 و 3 پیش دانشگاهی هم درمورد باکتری نکته هایی دارند. 

3- برنامه قبل از خواب : می دانید که قبل از خواب از نظر روان شناختی بسیار بازه قوی است . و دروس اسان و حفظی را می توان گنجاند. مانند کلمات عربی و زبان انگلیسی

4- برنامه پلکانی : اساس برنامه ریزی مار و پله ، پله پله پیش رفتن است . نمی توان ناگهان به نوک قله رسید . با سرعت کم شروع میکنیم و چون از قوی ترین خودرو برنامه ریزی کنکور استفاده می کنیم ، شتابی بسیار قوی دارد . و ما را با قدرت به سمت قله می رساند.

با قدرت می توانیم بگوییم برنامه های دیگر مانند پراید هستند ( کم کیفیت ، بدون پشتیبانی ، تکراری و قدیمی ) و برنامه ریزی مار و پله مانند مازراتی است ( کیفیت خارق العاده ، پشتیبانی درجه یک ، سبک جدید و حرفه ای )

5- ساعات مطالعه در روز : در هر جدل روزانه ، برایتان خانه ای را گذاشته ایم تا شما بتوانید ساعات مطالعاتی خودتان را یادداشت کنید و از این طریق با خودتان رقابت کنید .

6- توجه به عقب افتادگی ها : این کاملا طبیعی است که شما مثلا یک روز را نتوانید مطالعه کنید . ما کامل درک می کنیم . اگر طبق برنامه های دیگر بخواهید پیش بروید ، هر روز تاخیر یعنی تمام شدن آن درس. اما توجه برنامه مار و پله به عقب افتادگی ها ، او را از سایر برنامه ها کاملا متمایز و برتر کرده است .

7- ارائه کتاب رمز و راز موفقیت تحصیلی اثر استاد خورسند. 

همه ما می گفتیم کاش می شد یک روز ، کتابی طراحی شود که دقیقا به من بگوید چکار کنم و چطور موفق شوم . اما بالاخره این کتاب تالیف شد . و توانست خودی نشان دهد. بسیار خوشحالیم سبک جدیدی را وارد کنکور کردیم که این سبک پیش از آن در نتورک مارکتینگ و فقط دانشگاه های خارجی بود. و جالب است که اقای کاظم قلم چی نیز از  این کتاب استفاده کردند . و بیان داشتند عالی است . البته این نکته را بدانید که فردی که یک سایت با برنامه 4 ماهه تاسیس کرده نیز از این کتاب استفاده کرده است . و دقیقا بخش هایی از کتاب را کپی کرده است و به نام خودش ثبت کرده است ! اما وقتی از اون سوال پرسیده شد که در این باره بیشتر اطلاعات بده ، احساس عجز و ناتوانی کرد .

ویژگی های کتاب رمز و راز موفقیت :
1- آموزش هدف گذاری و رسیدن به اهداف

2- انگیزه دادن

3- دلایل و چرایی انجام کار

4- آموزش روش های تند خوانی

5- آموزش مطالعه هر کتاب به سبک صحیح و جدید

و اما شاید برایتان پرسش هایی به وجود آمده باشد :

 

روزانه چند ساعت باید مطالعه کنم ؟

اساس برنامه مار و پله ، روزانه 8 تا 9 ساعت است . بله. روزی 8 تا 9 ساعت. البته با توجه به ویژگی قابل انعطاف بودن و شخصی سازی این برنامه، شما میتوانید طبق میل خودتان به مشاور ما اطلاع دهید که این 8 ساعت را بیشتر و یا کم تر برای شما در نظر بگیرد . 

شخصی سازی برنامه 3 ماهه کنکور کلیک کنید

چند درصد دروس مطالعه می شود ؟

به طور کلی حدود 90 درصد دروس را برایتان در نظر گرفته ایم . اما با توجه به سبک بودن برنامه و زمان زیادی که خواهید داشت ، می توانید بخش های بیشتری را بخوانید . البته برای قبولی پزشکی نیاز نیست همه دروس را صد بزنید .

ادبیات : به صورت کامل مطالعه شده و تست زده می شود.

عربی : مانند ادبیات به صورت کامل

دین و زندگی : کامل

زبان انگلیسی : کامل

زمین شناسی : کامل . البته اگر نخواسته باشید می توانید مطالعه نکنید و زمانش را به یک درس دیگر بدهید .

ریاضی : بخش های آسان و پر تست کنکور سراسری حدود 60 درصد .

زیست : حدود 80 درصد در نظر گرفته ایم . یعنی بین ژنتیک و گیاهی برای شما حق انتخاب قرار داده ایم . البته شما میتوانید هر دو آنها را مطالعه کنید 

فیزیک : مانند ریاضی حدود 60 درصد از بخش های آسان و پر تست کنکور

شیمی : به صورت کامل

مخصوص چه افرادی است ؟

همانطور که بالاتر گفته شد ،

مخصوص افرادی که :

1- تازه میخواهند شروع کنند برای کنکور سراسری

2- از مطالعه خود راضی نیستند

3- می خواهند جمع بندی کنند و دنبال برنامه خوب می گردند

4- دانشجویانی که پس از ترم ، میخواهند دوباره کنکور بدهند

5- تمامی افرادی که نیاز دارند به خدمات مشاوره ای و برنامه ریزی حرفه ای

آیا این برنامه راهبردی است ؟

دقیقا همینطور است . برنامه به صورت راهبردی و خود آموز است. و علاوه بر آن ، شما میتوانید به صورت رایگان با مشاوران در ارتباط باشید . و سوالات خودتان را بپرسید.

این برنامه مخصوص چه رشته ای است ؟ ریاضی یا تجربی ؟

برنامه مار و پله مخصوص هر دو رشته است . رشته ریاضی فیزیک ، با حذف درس زیست شناسی ، می توانند این برنامه را به صورت کامل و راحت اجرا کنند.

پشتیبانی شما چگونه است ؟

اولین خدمت ما ، شخصی سازی برنامه است که قطعا در اینترنت ، اولین و تک هستیم . و پس از آن شما میتوانید هر گونه سوال خودتان را به صورت کاملا رایگان از ما بپرسید و مشاورین ما به صورت کامل به شما پاسخ خواهند داد.

این برنامه توسط چه کس / چه کسانی طراحی شده است ؟

برنامه ریزی 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله ، بر اساس طرح اولیه استاد خورسند و نظرات رتبه برتر کنکور 92 جناب اقای محمد سعید میر حسینی طراحی شده است .

هزینه این برنامه چقدر است ؟

ما برای شما 3 پکیج متفاوت در نظر گرفته ایم .

پکیج پستی : شامل برنامه ریزی روزانه به سبک مار و پله و کتاب رمز و راز موفقیت ( به صورت چاپی ) ، چندین جزوه و کتاب کمک درسی و فیلم های آموزشی که با ارسال رایگان انجام می شود. ( هزینه شخصی سازی این برنامه جداست و 25 هزار تومان به ان اضافه می شود. ) که هزینه پکیج پستی برنامه 3 کنکور 96 به سبک ماهه مار و پله ، 150 هزار تومان می باشد . که با هزینه شخصی سازی 175 هزار تومان می شود.

پکیج دانلودی ( کلی ) : شامل برنامه ریزی روزانه به سبک مار و پله و کتاب رمز و راز موفقیت به صورت ( پی دی اف ) می باشد . این برنامه بدون شخصی سازی در نظر گرفته شده است و هزینه آن 70 هزار تومان است .

پکیج دانلودی ( شخصی سازی شده ) : پس از پرداخت هزینه این پکیج و ارسال اطلاعات خواسته شده برای شخصی سازی ، تیم مشاوره ، برنامه را مخصوص خودتان تغییر میدهند و سپس برایتان ارسال می شود. البته شما پس از پرداخت هزینه ، قابل به دریافت کتاب رمز و راز موفقیت خواهید بود.

هزینه این پکیج 95 هزار تومان می باشد .

این پکیج ، دانلودی با امکان شخصی سازی است .

و اما روش های پرداخت هزینه  و تهیه این پکیج :

 

1- پرداخت کارت به کارت :

مبلغ پکیج مورد نظر را به شماره کارت 5022291029798079 بانک پاسارگاد به نام محمدرضا خورسند ، واریز کنید و سپس با ارسال کد پیگیری به ایمیل khorsandm.ir@gmail.com  و یا شماره 09152282081 ، برنامه برایتان ارسال می شود.

2- پرداخت انلاین

درصورت پرداخت انلاین ، ویژه پکیج های دانلودی ، بلافاصله پس از پرداخت قابل به دریافت پکیج خواهید بود. و در مورد پکیج پستی ، فقط کافی است کد پیگیری را به شماره تماس یا ایمیل گفته شده ، ارسال کنید .


دانلود با لینک مستقیم


برنامه 3 ماهه کنکور 96 به سبک مار و پله ( شخصی سازی شده )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.