یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد کارآموزی شرکت کویر گرافیک پارس

اختصاصی از یاری فایل تحقیق و بررسی در مورد کارآموزی شرکت کویر گرافیک پارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

پیشگفتار

اینجانب جلال مختاری پروژه کارآموزی خود را در شرکت کویر گرافیک پارس گذرانده ام .

این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در شرکت کویر گرافیک پارس به مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین شرکت کویر گرافیک پارس کمال تشکر رادارم .

 مقدمه

یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می با شد که هم در شکوفائی ورشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشکلات و نا بسامانیهای علمی و عملی محیط کار آشنا شده و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند ، که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد .

با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .

میزان رضایت دانشجو از این دوره

این دوره بسیار مفید و برای دانشجوحاعز اهمیت می باشد وهدف آشنایی با محیط کارگاهی ، کسب تجربه ، ایجاد و درک روابط بین مفاهیم و اندوخته های تئوری با روشها و کاربردهای عملی و اجرایی ، ایجاد ارتباط با محیط کار و تعیین میزان کاربرد تئوری در عمل بوده است.

گزارش کار کارآموز

ما برای بدست آوردن این اطلاعات در قسمت امور مالی شرکت کویر گرافیک پارس حضور پیدا کرده ایم و با نحوه کار مالی و حسابداری این شرکت آشنا شده و با حضور در کنار کارکنان این بخش به فعالیتهای مالی و حسابداری پرداخته ایم ودر پایان گزارشی از کارهای انجام شده توسط خود در این سازمان که با آنها آشنایی پیدا کرده ایم را ارائه داده ایم .

شرکت کویر گرافیک پارس یک نمونه شرکت سهامی خاص می باشد طراحی سیستم اطلاعاتی خود را به ما واگذار می‌نماید و از ما خواسته می‌شود که با توجه به طبیعت فعالیت شرکت موردنظر (شرکت در زمینه تولید و فروش فرش ماشینی به فعالیت خواهد پرداخت) و حجم معاملات مختلف، تعداد کارمندان و ظرفیت شرکت سیستمی طراحی شود که با توجه به اصل فزونی منافع جو مخارج وظایف زیر را به نحو احسن انجام دهد:

1ـ کلیه اطلاعات مورد نیاز مدیران را برای انجام امور شرکت فراهم نماید. 2ـ گزارش نتایج عملیات شرکت را برای ذینفع (سهامداران، بستانکاران، بانکها و … ) تأمین کرده و در اختیار آنان قرار دهد.

3ـ نحوه و ترتیب ثبت و گزارش اطلاعات به طور کارآ و مؤثر باشد.

4ـ اندازه‌گیری و سنجش اشکال مختلف عملیات سازمان را در برگیرد.

5ـ کنترلهای داخلی را فراهم ناید تا به بهترین نحو از اشتباهات، سوءاستفاده‌ها و تقلبات جلوگیری نماید. بطور کلی سلسله مراتب ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری خواسته شده را به شکل نمودار صفحة 2 نشان می‌دهیم.از آنجایی که چارت (نمودار) سازمانی از نکات قابل توجه در طراحی سیستم حسابداری می‌باشد (به منظور اعمال کنترلهای داخلی لازم و توسعه هماهنگ و روابط متقابل تشکیلات مختلف شرکت)

طراحی سیستم حسابداری شرکت سهامی خاص ( شرکت کویر گرافیک پارس )

الف) نحوه پردازش اطلاعات

با توجه به محاسن استفاده از کامپیوترها در سیستم حسابداری (پایین آ‌مدن هزینه پردازش اطلاعات، پردازش سریع، به موقع بودن گزارشها، صحت زیاد و …) نحوه پردازش اطلاعات در این سیستم با استفاده از نرم‌افزارهای تهیه شده جهت سیستم بر اساس سیستم کامپیوتری طراحی گردیده است (پردازش کامپیوتری ترکیبی از افراد، ماشین، برنامه‌ها و رویه‌های است که برای کارآیی و اثربخشی سیستم حسابداری طراحی گردیده است)

همانطور که می‌دانیم در هر سیستم حسابداری و به منظور اعمال کنترلهای داخلی لازم و یا مثلاً وارد کردن ارقام و ثبتها در دفاتر روزنامه و کل (که از سوی مراجع ذی‌صلاح پلمپ بوده) و یا پرنمودن و تکمیل اظهارنامه مالیاتی و … باید از سیستم دستی در کنار سیستم اصلی پردازش اطلاعات استفاده کرد.

ب) طراحی زیر سیستمهای حسابداری

با توجه به حجم و عملیات شرکت و همچنین اعمال رویه‌های کنترل داخلی و تفکیک وظایف و نیز انعطاف‌پذیر بودن سیستم (جوابگوی تغییرات و تعدیلات احتمالی آتی به علت افزایش در حجم اطلاعات، تغییرات در روشهای عملیاتی و روشهای پردازشهای اطلاعات و … باشد)سیستم


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد کارآموزی شرکت کویر گرافیک پارس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.