یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

یاری فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره طراحی پورتال

اختصاصی از یاری فایل تحقیق درباره طراحی پورتال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره طراحی پورتال


تحقیق درباره طراحی پورتال

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 14 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

طراحی بخشهای عمومی پورتال (پرتال)

طراحی و نصب رابط گرافیکی پورتال (پرتال)

با توجه به اهمیت رابط گرافیکی پورتال (پرتال) و حساسیتهایی که در مورد طراحی و کارکرد آن وجود دارد، رادکام روال ویژه ای برای رسیدن به بیشینه رضایت مشتری در این مورد در نظر گرفته است.

در روال رادکام متناسب با نوع کسب و کار مشتری، 3 تا 5 طرح گرافیکی بوسیله "وب گرافیستهای" شرکت آماده می­گردد. این طرحها به مشتری جهت بررسی و نظردهی ارائه می گردند.

طرحهای ارائه شده، به نحوی طراحی می شوند، تا با بازخوردی که بر اساس آنها به دست می آید، نوع نگاه مشتری در مورد رنگ و فرم پورتال (پرتال) بدست آید. در نهایت پس از اعمال نظرات و در یک تعامل پویا با مشتری طرح گرافیکی نهایی پورتال (پرتال) طراحی می گردد. این طرح برای اجرا به واحد برنامه سازی رادکام ارجاع می گردد.

در واحد برنامه سازی طرح گرافیک پورتال (پرتال) جهت نصب در نرم افزار مدیریت پویای پورتال (پرتال) برش خورده و نصب می گردند. کلیه استانداردهای وب در این مرحله رعایت خواهند شد. در نهایت اطلاعات مشتری متناسب با نقشه پورتال (پرتال)، در سایت قرار داده می شوند و کارهای نهایی جهت نصب برنامه ها در میزبان وب (وب هاستینگ) انجام می گردد. با آزمون و بررسی کار نهایی و رفع اشکالات، و اعمال نظرات نهایی مشتری در پورتال (پرتال) آنلاین ، کار طراحی و راه اندازی به پایان می رسد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره طراحی پورتال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.