21 اسلاید
((بازی))را احساسی ترین نیازبرای رشدکودک می دانندوبه دلیل ویژگی های خاص بازی واهمیت وفوایدآن دررشدهمه جانبه ی قوای جسمانی،ذهنی،عاطفی واجتماعی کودکان،صاحب نظران ومربیان آموزش وپرورش ازدیربازتاکنون به آن توجه ویژه داشته اند.
بازی هایی که براساس برنامه ی درسی واهداف آموزش وپرورش طراحی وبرنامه ریزی شده اند.
آموزش کودک،نخستین هدف بازی آموزشی به شمارمی وردوالبته سرگرمی وکسب لذّت کودکان نیزدراین بازی ها موردنظراست.
امیداست مجموعه ی حاضردرتسهیل وغنی سازی فرایندآموزش وپرورش کودکانمان به کارآید.پیشاپیش ازحسن توجه شماصمیمانه سپاسگزارم ومنتظر دریافت نظرات ارزنده ی شما هستیم.
اهداف فعالیت:بهبوددقّت،تفکروسرعت-شناخت بیشترنشانه هایادگیری به روش همیاری تقویت حافظه دیداری
وسایل وامکانات لازم: تعدادی کارت تصویری
شیوه ی اجرا: دراین بازی تعدادی کارت تصویری تهیه می کنیم آنهاراروی میزبه صورت
پراکنده می گذاریم.دونفرازدانش آموزان دردوطرف میزقرارمی گیرندوبه آنهافرصت
می دهیم تاخوب به کارتهانگاه کنندوبه ذهن بسپارند.بعدازمدت زمان تعیین شده
ازآنهامی خواهیم روی میزخودنشسته ونام کارتهاراکه دیده اندروی برگه ی خودنوشته
وبه معلم تحویل دهندهرنفریکه تعدادکلمات بیشتری رانوشته باشدامتیازمی گیرد.
پاورپوینت بازی های املایی اوّل دبستان